Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko mä liian vaativa?

Vierailija
01.07.2010 |

Oltiin lasten kanssa miesystäväni mökillä, ja joka kerta, kun pyysin miesystävää tekemään jotain, esim. siivoamaan rannasta ajopuita ja muuta roskaa, jotta lapset voisivat uida turvallisesti, alkoi kaamea valitus. "Mikset sä mee kahlaan ja kerää ite jäkä jäkä jäkä.." Koko sen ajan kun se veneellä niitä keräsi, piti olla naama norsunveellä ja jäkättää, eikä voinut kuunnella edes kun yritin sanoa, että tuolla näkyy yksi, mutta sinne ei veneellä pääse. Vasta kun karjuin niin että varmaan naapureillakin meni paskat housuun, tajusi, että turha sinne on soutaa..

Samoin kun sisälle tuli tukkimiehentäitä, ja pyysin viemään ulos, alkoi heti valittaa, että mikset itse vie..

Juhannuksena erehdyin sanomaan, että sipsejäkin olisi oikeastaan voinut ostaa, siitäpä alkoi valitus, että tuolla on perunoita, ne ajaa saman asian.

Mies ei syö sian kokolihaa(jauhelihapihvejä yms. syö kyllä), mutta päätin, että tällä kertaa koko porukka syö samaa ruokaa, kyllä se pikku pala kyljystä menee varmasti muun seassa. Vaan heti alkoi valitus, "eihän tätä voi edes leikata", ja kun huomautin, että ei sulle sitten mun laittamat ruuat kelpaa, alkoi valitus, että "aiotko sä nyt pilata koko ruokailun".

Muutenkin joka kerta ruoan laitosta puhuttaessa alkaa aina sama virsi "Tästä lähtien minä ostan vaan x-tra-lenkkiä, se on aivan yhtä hyvää, ei ole muuhun varaa." Tai "hernekeittoakin voi syödä suoraan purkista, ei tarvitse edes lämmittää"

Juhannuksena, kun ilmoitin, että maissit paistetaan ulkogrillissä, näin jo naamasta kuinka kalliiden hiilien tuhlaus ahdistaa. Tupisi siinä sitten "ens kerralla kyllä paistetaan omilla puilla, jäkä jäkä.."

Yritin myös houkutella miestä viemään meidät vähän kauemmas rannasta ongelle, mutta ei onnistunut, ennenkuin anopintekelekin oli paikalla usuttamassa. Matoja saatiin ottaa matkaan vain pari, ettei mene liian kauan. Mies ilmoittti kireästi, että hän ei puolta tuntia pidempään ole. Veneessä sitten kitisi, että hänellä on liian vähän vaatetta ja aurinko polttaa ja bla bla..

Saimme lasten kanssa yhden isomman ahvenen, ja yritin puhua, että lapset haluaisivat syödä oman pyytämänsä kalan, ja kitinän kanssa sitten mies lopulta painui rantaan "minä otan vain suolet, en ala suomustaa". Grilli oli kuitenkin ehtinyt jäähtyä, ja ilmoitin, ettei tämä nyt tässä taida paistua, jolloin mies vihaisesti kävi viskaamassa kalan jonnekin.

Mies ei tajua mitä hän muka teki väärin, ilmeisesti minä tässä olen se hankala ihminen.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi minullakin tuohon sinun jäkätykseen hermo.

Vierailija
2/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan noista hommista olisin minä naisenakin osannut tehdä. Miksi sä odotat aina sun mieheltäs jotain? Mä oisin vaa tyytyväinen et mies suostuu yhteiselle kalaretkelle edes :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheita naukujia, vakka kantensa valitsee..lapsilla varmaan tosi kiva kuunnella tota vittuilua.

Vierailija
4/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheita naukujia, vakka kantensa valitsee..lapsilla varmaan tosi kiva kuunnella tota vittuilua.

onneksi olette löytäneet toisenne.

Vierailija
5/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäiskö hänen naisena siis tehdä kaikki jotta ukko sais maata? minusta noi pyynnöt olivat aika pientä ja jos niihin ei kykene niin melkoinen luuseri mieheksi.

Vierailija
6/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutun hyppimättä puolta tekstiä yli, niin on toi sun äijäs aika vittumainen. Että hernekeittoo purkista kylmänä. Ei hiiliä, extra makkaraa ja vain kaksi matoa :DDDDD

Kamalaa mikä perhehelvetti

Vierailija
7/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu olevan aikalailla sellainen omaan napaan tuijottaja joka ei ole ollenkaan valmis joustamaan toisten vuoksi :(

Vierailija
8/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutun hyppimättä puolta tekstiä yli, niin on toi sun äijäs aika vittumainen. Että hernekeittoo purkista kylmänä. Ei hiiliä, extra makkaraa ja vain kaksi matoa :DDDDD

Kamalaa mikä perhehelvetti

Äiti soutamassa ja karjumassa, että ota niitä puita sieltä vedestä pois.

Vierailija
9/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ilmeisen erilaiset toiveet elämisen suhteen, ei ole helppoa. Mulla kärvähtäisi hermo tuollaisen kanssa ihan heti.

Vierailija
10/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä luulin et mä en aina jaksais riidellä joka asiasta omani kanssa...

Vierailija
11/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä jäkätät et tee mitään?

Vierailija
12/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikutat säkin aika ärsyttävän vaativalta. Miksi pyysit miestä viemään TEIDÄT ongelle, etkä ehdottanut että lähtisitte YHDESSÄ ongelle? Miksi vaadit miestä siivoamaan rantaa, etkä ehdottanut että siivoatte yhdessä? Miksi et ennen pihvien valmistamista ehdottanut miehelle suunnitelmaasi yhdestä ruoasta vaan vähättelit miehen ruokarajoitteita? Toki aikuinen mies saisi yhdestä kyljyksestä selvitä, mutta jos on kertonut sinulle ettei sellaisia syö, niin aikamoista yliajamista ja vähättelyä pistää kyljykset sanaakaan sanomatta miehen eteen.

Sun sanavalinnat pyysin, ilmoitin, pyysin, ilmoitin. Missä on tavallinen keskustelu ja asioista sopiminen YHDESSÄ?

Vierailija
13/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse raivaa rantaa omille lapsillesi ja käy ongella omien lastesi kanssa? Miksi miesystävän pitäisi hoitaa kaikki sinun lapsillesi, eiväthän he ole hänen lapsiaan?

Vierailija
14/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiperheen äidillä kenties muutakin puuhaa kuin vahtia ukon tekemisiä vieressä ja autella? Meillä ainakin molemmat hoitaa omat hommansa eikä tarvita toista tueksi. Ap tuskin makas hänkään...

Vierailija
15/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle varmaan pillu kelpaa mutta mitään muuta ei viitsiskään tehdä. Kyllähän se niin on, että jos lapsellisen muijan ottaa niin ne lapset tulee samaan pakettiin ja niiden kanssa täytyy sit jaksaa ollakin. Taitaa palstamammulit passata omassa kotonaan samanlaisia vinkujia...

Vierailija
16/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläpä miehen mökillä. Kyllä muakin ärsyttäisi, jos mun mökille tulisi lapsiperhe, joka alkaisi komentamaan mua rantaveteen siivoamaan, jotta heidän lapset voisi uida.

Asiat voi esittää niin monella tavalla.

Vierailija
17/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sä moisen luuserin oletkin löytänyt? Ehdotapa sille että ensi kerralla viettää sitten ihan ikioman juhannuksen jos asenne on tuo.

Vierailija
18/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti-ihminen miesystävää. Ellei seura miellytä niin pitää sit lopettaa se leikki. Totta kai pitää miehen siivota rantaa jotta lapsilla hyvä siellä leikkiä!Äiti varmaan sillä välin teki muuta...

Vierailija
19/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy myöntää, etten mä osaa/ilkeä perata niitä kaloja, on siinä ja siinä, että pystyn irrottamaan ne koukusta. Inhoan myös ötököitä, ja epämääräisiin limaisiin rantaan ajautuviin hökötyksiin en halua koskea.

Mä olen sitten liian vaativa, kun hyvissä ajoin jo sanoin viikkoja ennen, että siivoaisi sen rannan, kun ollaan tulossa.

Ehkä mun on parempi jättää tuo miesparka sitten rauhaan..

ap

Vierailija
20/51 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla lapsia jos ne lapset eivät kuulu samaan pakettiin. Ei haluais viettää yhteisiä lomia jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme