JOHANNA TUKIAINEN RMJ-FESTAREILLA. Katso VIDEO. Sanattomaksi vetää..
Sanattomaksi vetää.. Toivoisin näille tytöille niin paljon parempaa ja tasapainoisempaa elämää kuin mitä näyttävät elävän.
http://www.seiska.fi/seiskatv/?preview=true&a=115681
Kommentit (44)
Aina toi sama mantra:
"tehdään yhteistyötä henkilön kanssa, joka on Jenkeissä tehnyt sitä ja tätä vaikka kenen kuuluisuuksien kanssa ja mäkin tästä just oon lähös Jenkkeihin"
Aahahhahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaa, päivän paras!
En itse lähtis julkisella palstalla heittelemään tuollaista!
Ja niin surullista. Kuinka joku voi edes katsella tuollaista?
Vanha juttu, mutta ehkä kaikki eivät ole nähneet. Asuvat ainakin tavanomaista Seiska-julkkista paremmin :D
1
2
En ole eikä tee mielikään, kivoja kuteita tukiaisilla on, tosin paljon myös ei kivoja
Siskonsa oli ihan sekaisin, mutta Johanna antoi sujuvan haastattelun ja muutenkin hänen juttelua on mukava kuunnella. Hyvä artikulaatio. Ilman meikkiä Johanna on ihan kivan näköinen.
Mielestäni sillä on on ihan ok ulosanti. Siskonsa oli sen sijaan todella kännissä. Ehkä JOhannakin on ottanut pari drinksua, mutta käyttäyi ihan järkevästi ja jutteli järkeviä. Ulkonäkö oli aika räjähtänyt, mutta näyttäis kyllä paremmalta kun pitäis vähän luonnollisempaa lookkia eikä aina sitä kilon meikkikasaa. Tossakin kun ois tukka ollu nätisti ja KEVYT ehostus kasvoilla, ois ollu ihan sievä ja naisellinen.
Älkää aina jaksako haukkua.
nauravat! Miten jotkut saavat tyydytystä toisten alamäestä ja ongelmista? Julia on aina jossain pillereissä aina, todella huolestuttavaa.
Keskustelupalstoilla on helppoa nimettömänä retostella ja haukkua.
Yllätyin miten erinäköinen ilman meikkiä, ja tosiaan paljon mukavamman näköinen.
voi lol... haha... mäkin kävisin tohon hommaan jos kerta tuon näkösenä kelpaa heilua:DDD
olipas tissit isot ja esillä:D
kuolen nauruun.ei oo itel mitää hävettävää jos tuollanen emäntä kerran esiintyy jossain:D
ihan kivan näköinen mimmi ilman meikkiä ja todennäköisesti selvinpäin ja ilman auringossa palanutta punakkaa ihoa. Jos laihduttais vielä vähäsen niin kyl mulle kelpais.
Mun mielestä oli kuitenkin positiivisin ulosanti ja ilmestys häneltä mitä olen koskaan nähnyt. Esiintymistä ei näytetty paljon mutta vaatetus oli aikaisempiin vähän paremmin kohdallaan ja lavakäytöskin inhimillisemmän oloista sekä ulkoinen olemus erittäin hyvä ilman meikkiä.
tuskin tuo tätskä koskaan on selvinpäin.vähintää nappeja vetäny.ei lol,tosi nolo... en kyl anna arvostusta yhtää.eiköhä tuo kupsaha koht niinku halmekin... samaa kastia... yhessähä ne oliki joskus:D
Älkää oikeasti verratko Johanna Tukiaista Matti Nykäseen... Matti Nykänen oli maailmankaikkeuden paras mäkihyppääjä, urheilusankari, kansallisen itsetunnon nostattaja. Hän treenasi vuosia ja saavutti saavutuksensa. Johanna Tukiainen ei sen sijaan ole TEHNYT YHTÄÄN MITÄÄN MAINITTAVAA eikä osoittanut lahjakkuutta MISSÄÄN ALOITTAMSSAAN BISNEKSESSÄ.
todellakaan en vertaa.ei se mattikaa järjen jättiläinen oo. no hyppi se jostai mäest.so what:D
Tietysti.
Ja onhan Seiskassa monesti minun mielestäni ainakin hyviä, mielenkiintoisia ja asiallisesti tehtyjä juttuja, reportaaseja yms.