Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei perkules, kohta tunnin ajan supistellut parin min välein. :O

Vierailija
01.07.2010 |

Voiko oikeesti olla lähtö edessä? Supistuksia tulee 1-3 min välein ja kestävät 10-20 sekuntia kerrallaan. Alkoivat tuossa puoliltaöin ja tasaisesti jatkuneet. Tosi huono olo, oksettaa ja selkäänkin alkanut sattua. Alavatsaa särkee menkkamaisesti ja sitten supistelee.

Toinen tulossa, maanantaina oli 2 cm auki ja paikat pehmenneet, mutta viikkoja vasta 36 + pari päivää. :/

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan ikinä kuullut, että supistusten pitäisi kestää yli minuutti. Ei minulla kyllä kestänyt. Mulla synnytys alkoi niin, että aamulla heräsin ja supistuksia tuli minuutin-parin välein. Lähdimme sairaalaan ja lapsi syntyi noin kuuden tunnin päästä.

Vierailija
22/28 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikään kuin joku pieni elefantti olisi hetkeksi istunut rinnan päälle ja puristus tuntuu selkeästi. Tuollaista pelkkää hetkellistä paineen tunnetta on ollut parin viime päivän aikana levossa ollessa, mutta siihen ei ole liittynyt selkeästi mitään supistuksia. Alavatsa on ollut menkkamainen maanantaisen neuvolalekurin käsittelyn jälkeen ja eilen tuntui hyvin hyvin lievää kipua/levottomuutta reisissäkin. Äsken tuli taas lievä, nopea supistus ja tuli paine rinnalle. Ihme kärvistelyä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi supistukset juuri sen "ronkkimisen" jälkeen. Voi todellakin olla mahdollista, että lapsesi syntyy ihan näinä päivinä.

Ainakaan ei mene yliaikaiseksi :) Sekin olisi ikävää.

Vierailija
24/28 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronkkiko se lekuri sua? Minulla alkoi supistukset juuri sen "ronkkimisen" jälkeen. Voi todellakin olla mahdollista, että lapsesi syntyy ihan näinä päivinä.

On sellainen "neuvostoliittolaisen koulukunnan" lääkäri, eli tunki kättä kyynärpäätä myöten sisään ja vielä oikein nojasi päälleni kouriessaan. Tosi tosi tosi kivulias sisätutkimus ja mulla on kuitenkin aika korkea kipu- ja sietokynnys. ap

Vierailija
25/28 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikeat" tuntuu tosiaan alavatsalla ja selässä.

Vierailija
26/28 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että synnytys supistuksiksi lasketaan supistukset jotka kestävät minuutin tai yli. Eli minuutin pituisia supistuksia sen tasan 10 tai 5min välein.

synnytyssupistukset kestivät n.20 sekuntia, tulivat kylläkin säännöllisesti ja olivat helkutin kipeitä. Tuon lyhyyden vuoksi en meinannut lähteä synnärille, koska kaikkien oppikirjojen mukaan niiden olisi pitönyt kestää ainakin puolta aikaisemmin. Noh, jos olisin lähtenyt kotoa puolta tuntia myöhemmin, olisi vauva syntynyt autoon =)

Eivät olleet kauhean kipeitä, mutta oli jatkuneet yli kolme tuntia. Soitin synnärille ja siinä puhelun aikana tuli yksi supistus ja kätilö sanoi että kuulostaa siltä että saat lähteä tulemaan. Olin sitten 7cm auki kun olin sairaalassa ja vauva 2,5h kuluttua sylissä.

Vierailija
27/28 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ahdistaa kun supistaa, mutta ne on kyllä vielä niitä harkkareita. "Oikeat" tuntuu tosiaan alavatsalla ja selässä.

Mulla tuli yöllä niitä molempia, eli ahdisti rinnan päältä ja samalla oli kyllä ihan oikeita supistuksia alavatsalla. Olen ollut pitkään saikulla ja on ollut kivuttomia supistuksia ja hyvin lieviä kivuliaita, mutta viime öiset olivat jo ihan sitä ihteensä. ap

Vierailija
28/28 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että synnytys supistuksiksi lasketaan supistukset jotka kestävät minuutin tai yli. Eli minuutin pituisia supistuksia sen tasan 10 tai 5min välein.

ja et tunnin parin ajan pitää tulla....

Mulla viimeks synnytys käynnisty vedenmenolla yöllä(niinku kaikki muutki käynnistyny vedenmenolla),minkäänlaisia ennakkosupistuksia ei ollu.Ensin supistukset tuli lievinä noin parin minuutin välein,mut synnytys kesti yht 35min veden menosta,että tais 25min tulla supistuksia säännöllisesti...kokoajan,ja siinä oli mun synnytys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi