Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HERKÄT MIEHET pois synnytyssaleista!!

Vierailija
30.06.2010 |

Synnytys on suoraan sanottuna raakaa puuhaa, moni ei sitä tajua vaan että miehet juuri ne pahimmat machot

ei kestä sitä verta ja vaimon alapään venymistä yhtään.Jos tietää ettei kestä, on kohteliainta jäädä käytävälle ja käydä välillä kurkkaamassa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä herkkiä naisiakin.

Vierailija
2/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi erästä tuttua miestä varoteltiin menemästä

synnytyssaliin.

Sen veli oli sairastunut vakavaan masennukseen lapsensa synnyttyä ja tutun tuttu pelkäsi ettei näin käy uudelleen.

Toisen lapsen syntyessä masennus puhkesi kuitenkin:

kuin paskalla olisi käyty, oli toisen lapsen syntyessä kommentoinut.Kertonee kuinka järkytys synnytys oli taas ollut.Miekkosta en ole nähnyt vuosiin mutta tietääkseni kolmatta ei olisi tulossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies kävi kyllä jalkoväliäkin vilkaisemassa kun tukka alkoi näkyä.



Itki kyllä kovasti kun sai lapsen lähelleen, mutta saa sitä sen verran herkkä ollakin...

Vierailija
4/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veretöntä synnytystä nähnyt.

Vierailija
5/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LENSI veri, vastapäiseen seinään asti. En muista syytä miksi lensi, mutta lensi kuitenkin ja ihan kaaressa. Kätilöt olivat veressä, samoin sänky oli aivan veressä, samoin sängyn vierestä lattia. Itse vuosin normaalia enemmän, mutta aina sitä verta ainakin jonkun verran tulee.

Vierailija
6/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan päästä jalkapäähän kurkkimaan. Minäkään en haluaisi nähdä sitä näkyä ja mies voi katsoa syntymän ihmettä jonkun muun synnytysvideolta niin halutessaan. Örks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
8/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritysten hallituksista ja kaikista muistakin päättävistä elimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritysten hallituksista ja kaikista muistakin päättävistä elimistä.

Vierailija
10/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos synnytkset olleet tosi pitkiä ja vaikeita ym.komplikaatiota ollut esim tulehduksia ennen ja jälkeen, eivät aina halua ottaa riskejä.Tosi tapauskohtaista ja äidin ikä otetaan yhtenä pointtina huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä verta?? Ei meillä ainakaan veri lentänyt... ja mies kävi kyllä jalkoväliäkin vilkaisemassa kun tukka alkoi näkyä. Itki kyllä kovasti kun sai lapsen lähelleen, mutta saa sitä sen verran herkkä ollakin...


Meilläkin voisi sanoa että veri lensi, kun kätilö oli laittamassa sitä skalppia ja sitten purskahti lapsivettä (joka oli veristä) aika paineella lattialle. Ja lukeehan nyt siinä synnytyskertomuksessakin että paljonko on verta menetetty. Itselläni oli 500 grammaa.

Meillä sanottiin miehelle että sen ei kannata sinne saliin tulla. Se ei kestänyt edes sitä että minulla oli noidannuoli (siis ei kestänyt sitä ettei voinut kunnolla auttaa) ja silloinkin ei ukosta ollut apua kun jalkaani tuli avomurtuma. Taju kankaalla samantien kun näki verta.

No aika kalpeana se sieltä salista keskenkaiken lähti.

Vierailija
12/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verenmenetyksen näkee? Kyllä sitä varmaan on tullut, kun on kuitenkin tikattu repeämä, ja istukkakin on syntynyt repaleisena, mutta en löydä mistään mainintaa verestä. Miten se menetetyn veren paino on edes voitu arvioida? Vai arvioidaanko se vain jos joudutaan antamaan verensiirto, eli puhutaankin annetusta verensiirrosta? Puolikiloa verta on aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi kyllä, että on hassun näköistä kun vauvalla on pää ulkona :D vertakin näki mutta ei ollut moksiskaan onneksi.

Vierailija
14/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä mieltä että koska nainen joutuu sen synyttämisen "nahoissaan tuntemaan" niin kyllä sen miehen pitää pystyä siinä vieressä olemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä mieltä että koska nainen joutuu sen synyttämisen "nahoissaan tuntemaan" niin kyllä sen miehen pitää pystyä siinä vieressä olemaan!

Vierailija
16/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyin koko toimenpiteen pääpuolella.



t. mies

Vierailija
17/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verenmenetyksen näkee? Kyllä sitä varmaan on tullut, kun on kuitenkin tikattu repeämä, ja istukkakin on syntynyt repaleisena, mutta en löydä mistään mainintaa verestä. Miten se menetetyn veren paino on edes voitu arvioida? Vai arvioidaanko se vain jos joudutaan antamaan verensiirto, eli puhutaankin annetusta verensiirrosta? Puolikiloa verta on aika paljon.

Silmämääräisesti katsotaan ja jos on normaalimäärä, kirjataan toi 500ml. Eikä silloin anneta lisäverta. Mä menetin melkein litran ja hB laski reiluun 70, sain pari pussia lisää verta. Tuon hemoblobiiniarvon perusteella kai se lisäveren tarve määritellään, ei sen "menetetyn" verimäärän perusteella.

Vierailija
18/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verenmenetyksen näkee? Kyllä sitä varmaan on tullut, kun on kuitenkin tikattu repeämä, ja istukkakin on syntynyt repaleisena, mutta en löydä mistään mainintaa verestä. Miten se menetetyn veren paino on edes voitu arvioida? Vai arvioidaanko se vain jos joudutaan antamaan verensiirto, eli puhutaankin annetusta verensiirrosta? Puolikiloa verta on aika paljon.

Silmämääräisesti katsotaan ja jos on normaalimäärä, kirjataan toi 500ml. Eikä silloin anneta lisäverta. Mä menetin melkein litran ja hB laski reiluun 70, sain pari pussia lisää verta. Tuon hemoblobiiniarvon perusteella kai se lisäveren tarve määritellään, ei sen "menetetyn" verimäärän perusteella.


Tuo puolisen litraa on sellainen määrä, jonka takia ei tarvitse antaa lisäverta.

Mulla ainakin tuossa syntymätodistuksessa on kohta verenvuotoa ja siinä on 500gramaa. Hassua muuten että tuo on grammoissa. =)

Vierailija
19/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa isänn tikki



Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
20/25 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen alapään esikoisen syntyessä. Ja pitkään puhui synnytyksestä siihen malliin, että sille jäi kyllä tapahtuneesta kovemmat traumat kuin mulle. =D Mutta silti on hyvillä mielin tulossa toisen lapsen synnytykseen parin kuukaudne päästä. Tällä kertaa tosin kuulemma pitää huolen siitä, että pysyy tasan siellä pääpuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi