Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takokaa nyt järkeä mulle!

Vierailija
30.06.2010 |

En jaksa käydä neuvolassa. Olen ihan loppuraskaudessa, 37 viikolla. Pidän sitä täysin turhana. Kaikki mennyt tähän asti hyvin.

Se on niin ongelmallista saada nuo neuvolassa ravaamiset hoidettua pienten lasten kanssa ilman autoa ja hoitajaa. Suorastaan vituttaa raahautua sinne JOKA VIIKKO ottamaan se sama kusinäyte ja verenpaine, paino ym... Ääh, kyrsii niin.

Mikä tässä voisi olla tässä vaiheessa niin hullusti että se selviäisi neuvolassa? Ja mitä minä en huomaisi? Kun liikkeet tuntuu ja olo on hyvä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä seuraavaa neuvolaa muutamalla päivällä eteenpäin ja sitten sitä seuraavaa myös, jos tuolta tuntuu. Ei siinä mun mielestä sen ihmeellisempää ole.

Vierailija
2/4 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkuaista virtsasta... et kaipa se on hyvä se pissinäyte käydä aina antamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolasta pissatikkuja. Niillä pärjäät varsin mainiosti kotiseurannassa. Minulla on ollut tosi harvakseen lekurikäyntejä, koska olo on ollut niin paha etten ole päässyt kotoa pois. Sain pissatikkuja himaan ja verenpaineet ovat aina olleet loistavat. Mulla olisi perjantaina seuraava neuvola (rv 36+5) ja jos on tosi kipeä olo aamulla, niin soitan sinne ja jätän väliin, pissin tikkuun kotona. Turhaan viitsi lähteä itseään satuttamaan ja ajelemaan 20 euron taksilaskua.

Eihän se neuvola ole pakollinen, mutta seurantaa on hyvä olla. Siksi kannattaa kysäistä neuvolatädiltä että mitä voisi tehdä.

Tosin osa odottajista joutuu ramppaamaan esim. joka toinen päivä neuvolassa, joten ei tuo kerta viikkoon ole niin paha, jos sulla tossu nousee.

Vierailija
4/4 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolasta/terveyskeskuksesta lainaan verenpainemittaria kotiin, voisit sillä tarkkailla tuota raskausmyrkytyksenriskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi