Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omantunnonkysymys

Vierailija
30.06.2010 |

Sitä joko on mahtava sängyssä tai ei.

Pitäisikö kehua, ellei ole?

Aiheuttaako kehuminen sen tilanteen,että toinen osapuoli ei koskaan muutu paremmaksi,eli lakkaa yrittämästä ja kehitystä ei koskaan tapahdu.

vai onko parempi rehellisesti sanoa,että toinen on huono?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kehua, ellei ole. Suoraan vaan sanoa jos on parantamisen varaa. Oishan se ihan kauheeta jos tuo ukko paukauttas että olisin huono ja olisin ollut sitä aina. Noh, sitä pelkoa ei ole, koska olen niiiiin hyvä. ;) Itse kyllä sanon aina miehelle, jos tekee jonkin asian huonosti tms ja sitten jutellaan siitä ja korjataan se. Eikä se koskaan ole siitä loukkaantunut. Sanoo vain, et on hyvä kun kerron jos joku mättää. Rehellisyys ulottuu myös sinne sänkyynkin. Ainakin meillä.

Vierailija
2/4 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä kyllä kehun, niitä ei tosin montaa ole ollut!!

Miksi kehua huonoa? Ei todellakaan kannata, sehän ei muuten IKINÄ opi!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kehuu hyväksi vaikkei toinen ole, toinenhan ei sitten tiedä asian todellista laitaa, luulee olevansa hyvä eikä (välttämättä) yritä oppia paremmaksi - hänhän on jo hyvä, tai ainakin uskoo olevansa. Toisaalta kyllähän toisilla tulee kehumisesta myös into opetella paremmaksi.

Sitten taas, kun kuitenkin on kyse seksistä, olen tylsimys ja kerron, miten itse kaikkein todennäköisimmin reagoisin, jos mies ilmoittaisi, että olen maailman surkein sängyssä. Tuumaisin, että mitä sitä sitten edes harrastamaan, jos se kerran on niin surkeaa, ja pistäisin jalat ristiin. Tyhmää eikä lainkaan loogista, tiedän, mutta niin siinä todennäköisesti kävisi. Mitä minä siinä muka häviäisin, ja jos se seksi kerran miehen mielestäkin niin kurjaa on, niin mitä ihmettä minä rupean sen eteen muka vaivaa näkemään.

Ehkä kaikkein paras ratkaisu voisi tässäkin asiassa olla kompromissi. Ei tarvitse kehua, jos sille ei ole aihetta, mutta jos aihetta on, kehuisi. Omasta mielestäni seksi kuitenkin on sen verran moniulotteinen asia, ettei voi ihan mustavalkoisesti sanoa, että joku on hyvä ja joku huono, aina ja ikuisesti. Yksi voi olla surkea suuseksissä, mutta taitava jossakin toisessa puuhassa, ja toinen taas ei osaa yhtään sitä toista puuhaa, mutta on loistava suuseksissä. Sitten jos se nyt on ihan ehdottoman tärkeää ja ihanaa, että se toinen olisi loistava esimerkiksi siinä suuseksissä, voisi nätisti pyytää, että voisikohan tätä treenata enemmän, eikä vain täräyttää, että sä olet sitten p*ska tässä hommassa.

Vierailija
4/4 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noinhan se käytännössä aika usein taitaa mennä