Caprit, tunika ja sandaalit
Palasin juuri Pariisista ja nyt mieleeni välähti miksi en tuntenut oloani ollenkaan kotoisaksi siellä.
Pariisittarien vaatevalikoimista tuntuivat otsikon mukainen yhdistelmä puuttuvan ihan vallan kokonaan :(
Tero
Kommentit (65)
Miesvainajien vanhoja, koska kaupoista ei enää löydy kuunnollisia. ;o) Täytyy vinkata, että lähtevät Pariisiin.
T: kotihoidon työntekijä.
minulla ei ole yhtään tunikaa eikä capreja.
en ole hankkinut kun mielestäni oma vatsa/vyötärö on ihan kunnossa, joten miksi pitäisin telttaa päällä kun ei ole pakko.
ja caprit vaan on minusta jotenkin miesten housut. ja lasten.
Lomailen joka kesä eri "etelän" kohteissa. Sellaisissakin, joissa on vähän suomalaisia. Pukeutumisen perusteella maamme kansaa on kyllä hyvin vaikea tunnistaa. Venäläiset ja italialaiset sekä suomalaiset pukeutuvat päiväsaikaan samalla lailla, rennosti. On tyhmä klisee väittää muuta.
Itse tunnistan britit, suomalaiset ja jenkit omaksi "rodukseen". Koska me olemme lihavampia kuin slaavilaiset. Se on ainoa ero.
Housuina valkoiset caprit, kenkinä sandaalit tai pahimmassa tapauksessa Crocsit ja paitana sininen tai violettiin vivahtava vaaleanpunainen T-paita.
Helppo oli ulkomailla bongata suomalaiset.
Mielestäni ainakin Damir Doman mallistossa olen nähnyt tuollaisia pussihousuja kauden 2010 mallistossakin