Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Caprit, tunika ja sandaalit

Vierailija
30.06.2010 |

Palasin juuri Pariisista ja nyt mieleeni välähti miksi en tuntenut oloani ollenkaan kotoisaksi siellä.

Pariisittarien vaatevalikoimista tuntuivat otsikon mukainen yhdistelmä puuttuvan ihan vallan kokonaan :(

Tero

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Pariisissa ja ne haaremihousut on just sitä Clichy-sous-bois tyyliä parin vuoden takaa.

Mielestäni ainakin Damir Doman mallistossa olen nähnyt tuollaisia pussihousuja kauden 2010 mallistossakin

Vierailija
62/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvainajien vanhoja, koska kaupoista ei enää löydy kuunnollisia. ;o) Täytyy vinkata, että lähtevät Pariisiin.

T: kotihoidon työntekijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole yhtään tunikaa eikä capreja.

en ole hankkinut kun mielestäni oma vatsa/vyötärö on ihan kunnossa, joten miksi pitäisin telttaa päällä kun ei ole pakko.

ja caprit vaan on minusta jotenkin miesten housut. ja lasten.

Vierailija
64/65 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailen joka kesä eri "etelän" kohteissa. Sellaisissakin, joissa on vähän suomalaisia. Pukeutumisen perusteella maamme kansaa on kyllä hyvin vaikea tunnistaa. Venäläiset ja italialaiset sekä suomalaiset pukeutuvat päiväsaikaan samalla lailla, rennosti. On tyhmä klisee väittää muuta.

Itse tunnistan britit, suomalaiset ja jenkit omaksi "rodukseen". Koska me olemme lihavampia kuin slaavilaiset. Se on ainoa ero.

Vierailija
65/65 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuina valkoiset caprit, kenkinä sandaalit tai pahimmassa tapauksessa Crocsit ja paitana sininen tai violettiin vivahtava vaaleanpunainen T-paita.

Helppo oli ulkomailla bongata suomalaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme