laitoin äidille viestin, että valmistuin maisteriksi
hän ei laittanut mitään onnitteluviestiä. hän saattaa kyllä muuten muistaa mutta siitä ei ole mitään varmuutta.
Kommentit (9)
Mutta siitä huolimatta
ONNEA ja ILOA sata kiloa ja menestystä elämässäsi ja toivottavsti saat unelmiesi työn!
ps. äläkä ole samanlainen äiti mahdollisille lapsillesi kun sulla on. Kuuntele, rakasta ja halaa!
pps. huippu suoritus! olen kade, ku mulla opinnot pahasti viel kesken.
Tuolloin äitisi ei edes ymmärrä mistä oikein valmistuit tai että se nyt olisi mitään merkittävää, kun oli vaan tekstiviestin arvoinen. Vanhemmat ei välttämättä tajua noita titteleitä, kun ovat muuttuneet ja on kaikenlaista väliporrastakin.
Jos ei ole vielä edes lukenut viestiä? Mullakin voi hyvin mennä vasta seuraavaan päivään, koska muutoin käytän kännykkää tosi vähän, niin ei sitä tule kaivettua laukun pohjalta esille kuin ehkä joka toinen päivä.
onko tämä sellaista käytöstä jota voi odottaa äidiltäsi, huomioiko hän normaalisti sinua? Ajattelin vaan että oisko jotain huolia tms. Jospa soittaisit äidillesi ja kysyisit kuulumisia.
Niin ja ONNEA!
soittanut äidilleni enkä pelkkää tekstaria laittanut...
Tuolloin äitisi ei edes ymmärrä mistä oikein valmistuit tai että se nyt olisi mitään merkittävää, kun oli vaan tekstiviestin arvoinen. Vanhemmat ei välttämättä tajua noita titteleitä, kun ovat muuttuneet ja on kaikenlaista väliporrastakin.
Jos ei ole vielä edes lukenut viestiä? Mullakin voi hyvin mennä vasta seuraavaan päivään, koska muutoin käytän kännykkää tosi vähän, niin ei sitä tule kaivettua laukun pohjalta esille kuin ehkä joka toinen päivä.
sopivaa..sen enempää selittämättä. kyllä äiti on viestin lukenut. ap ;)
soittanut äidilleni enkä pelkkää tekstaria laittanut...
mun äiti ei ole ikinä osanut olla sellane välitön, niin ois vaan ollu nolo...ehkä?
PALJON ONNEA VALMISTUMISESI JOHDOSTA!
Ole ylpeä ja onnellinen suorituksestasi. Järkkää juhlat, vaikka nyyttäriperiaatteella.
Jos on varaa ja haluat, niin osta itsellesi lahja ja kaiverruta (jos ostat jotain sellaista, minkä voi) kaiverruta se. Pyydä lahjapakettiin ja avaa kotona.
onko tämä sellaista käytöstä jota voi odottaa äidiltäsi, huomioiko hän normaalisti sinua? Ajattelin vaan että oisko jotain huolia tms. Jospa soittaisit äidillesi ja kysyisit kuulumisia.
Niin ja ONNEA!
hän ehkä vähän eri asioihin kiinnittää huomiota..(tai siis sellaisiin, että mulle ie niin väliä...)esim. vähän aikaa sitten soittaessani ihan muissa asioissa hän sanoi sulla oli vähän aikaa sitten synttärit, hän muistaa sua (eli minua) jossain vaiheessa...No minun mielestä vuodet täytetään ihan itsestään, mutta maisteriks valmistumisessa pitää tehdä töitäkin...mutta äiti on vaan tällainen ;) kyllä se musta välittää ;) vaikka ei osaa näyttääkään..Tiedän sen muutamista jutuista...
joo ymmärrän turhaa valitusta, mutta joskus on pakko kuitenkin ja onneks ei IRL, kun voi täällä! ap
ap