Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Caprit, tunika ja sandaalit

Vierailija
30.06.2010 |

Palasin juuri Pariisista ja nyt mieleeni välähti miksi en tuntenut oloani ollenkaan kotoisaksi siellä.

Pariisittarien vaatevalikoimista tuntuivat otsikon mukainen yhdistelmä puuttuvan ihan vallan kokonaan :(

Tero

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi jo laantua, mutta minkäs teet, kun ruotsalaiset hallitsevat Suomen vaatekauppaa :(

Vierailija
42/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi jo laantua, mutta minkäs teet, kun ruotsalaiset hallitsevat Suomen vaatekauppaa :(

Tight Fit T-paita sit taas ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jnk verran ylipainoinen ja ylimääräiset ovat vatsalla ja takapuolessa. Tunika päällä näytän jotenkin kelvolliselta, mitä useimmissa muissa vaatteissa en.

Vierailija
44/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin juuri Pariisista ja nyt mieleeni välähti miksi en tuntenut oloani ollenkaan kotoisaksi siellä.

Pariisittarien vaatevalikoimista tuntuivat otsikon mukainen yhdistelmä puuttuvan ihan vallan kokonaan :(

Tero

Vierailija
45/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

trikoocapreja ja trikootunikoitani, Nanson suurin osa. Kun on kesä ja voi pitää näin mukavia (ja ainakin tuttujen mielestä myös pukenia) vaatteita, ei lihavuus edes isommin haittaa.

Pitäkää ihmiset päällänne just mitä haluatte, capreja/leggareita pitää mun lisäksi varmaan aika moni muukin, kun niitä kaikkialla kaupoissa on tangot notkollaan.

Jos minä en miellytä jonkun pariisinkävijän silmää, ongelma on hänen eikä minun ;)

Vierailija
46/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa kuvan tollasesta caprit/tunika/sandaalioksetuksesta? kun se niin hirveältä näyttää?

noi "Teron" eli siis ap ei kyllä tod ole mies, ellei sitten homo, kuvien naiset nyt ei mielestäni ole ollenkaan kovain kauniisti pukeutuneita. Mun mies ei ainakaan tykkäis, vaikka harvemmin kyllä siltä kysyn että mistä tykkää..

Vierailija
48/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.nanso.fi/tiedostot/N-073876.jpg

Minusta aivan ok, vaikka olisi lattasandaalitkin.

Vierailija
50/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäläiset naiset ovat usein tissittömiä ja perseettömiä, ja usein myös todella laihoja. Pulleammillakaan ei ole siellä tissejä eikä persettä, ja lantio on kapea. Suomalainen nainen on enemmän mallia työhevonen, vaikka olisiki sinänäsä normaalipainoinen.

Capreissa ja tunikoissa ei ole mitään muuta "vikaa" kuin se, että sellaisen voi vetää päälleen sekä laiha että lihava. Ja hyvä niin.

Vierailija
52/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://farm5.static.flickr.com/4102/4740296752_1e344cc2f7_b.jpg

ja miksei meille muillekin pullukoille.

Vierailija
53/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan siinä näyttävyydessä nyt pikkasen eroa kun noi tunikakuvat kaikki muut paitsi se nanson on xl-malleja ja "Teron" kuvissa hoikkia. Toki se vaikuttaa niiden vaatteiden näyttävyyteen. Jos pullerompi laittaa päälleen noi Teron ehdottamat kuteet niin kyllähän se todnäk näyttää paremmalta noissa tunikoissa. Että siis vaikeampi nyt sanoa että kuuluuko itse niihin tyylittömiin kun olen normivartaloinen ja mun käyttämät tunikat ei kyllä oo noin telttamaisen mallisia muutenkaan..

Vierailija
54/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kivaa ajanvietettä. Mutta kyllä siinä pitää olla mallin mitoissa ja tietty attitude että ne releet näyttää edes joltain.

Vierailija
55/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä toppi/tunika?, hienot legginsit yksityiskohdilla, leveä joustovyö, iso asuun sopiva kaulakoru ja korvikset.

Olenko vailla tyyliä?

Miten pitäisi pukeutua, jos haluaa näyttää kivalta ja tuntea olonsa kivaksi ja mukavaksi?

Olen muuten hoikka.

Niin ja jalassa on remmisandaalit.

Vierailija
56/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä toppi/tunika?, hienot legginsit yksityiskohdilla, leveä joustovyö, iso asuun sopiva kaulakoru ja korvikset.

Olenko vailla tyyliä?

Miten pitäisi pukeutua, jos haluaa näyttää kivalta ja tuntea olonsa kivaksi ja mukavaksi?

Olen muuten hoikka.

Niin ja jalassa on remmisandaalit.

Näytät kasari-pintamuotitypykältä. Mutta senhän varmaan tiedätkin, jos pukeudut typyköille suunnattuun kasaripintamuotiin.

Vierailija
57/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni ja tyylikäs.

Vierailija
58/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen teinityttö pukeutuu juuri noin.

Vierailija
59/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänään näin pitkällä naisella mekon/tunikan joka näytti kyllä paitulilta (oli kai vasta heränny) -ihan karmee korkkareiden kanssa !!!

Vierailija
60/65 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä Rue de Rivolin sivukadulla olevalla Timhotelissa ja huomiot tein lähinnä Forun des Hallesin ympäristössä olevista katukahviloista.

Eli siis 1. ja 2. Arrondissement oli havaintoympäristö ;)

Tero

Noi sun kuvat ei kyllä ole tältä reissulta, jos siis kuukaudenkin sisään täällä olet ollut. Toisessa kuvassa ihmisillä on talvitakit takana, meillä on täällä yli 30 hellettä, joten jotain talvisia Pariisin muotiviikkojen villejä luomuksia olet tainnut linkitellä.

Asun Pariisissa ja ne haaremihousut on just sitä Clichy-sous-bois tyyliä parin vuoden takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä