Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parisuhdeasiaa

Vierailija
30.06.2010 |

Eli mieheni käyttää henkistä väkivaltaa jos joku ei mene hänen mukaansa, meni liian pitkälle viimeksi ja lähdin lasten kanssa mummolaan 30km viikoksi. Nyt laittoi eilen viestiä jossa voinnistani ja lapsista. Laitoin vain että lapsilla kaikki hyvin jne. Sen jälkeen ei laittanut mitään. Nyt minua pelottaa mennä kotiin vk-loppuna kun hänen äitinsä tulee sinne viikoksi lapsia hoitamaan. Miten tämän jälkeen normaaliin takaisin? Meillä uusi talo jonka isäni rakentanut, mieheni ei arvosta yhtään eikä näe sitä miten paljon minä olen suhteeseen panostanut. En vain haluaisi enään olla kaiken sylkykuppina. Mutta olen kärsinyt masennuksesta, osittain parisuhteen aiheuttamaa. Lapset on menossa uuteen tarhaan syksyllä asuntomme lähelle ja kaikki on nyt näin. =( Jos eroaisimme niin haluaisin muuttaa vanhempieni kaupunkiin lasten kanssa koska saisin apua sieltä hoidossa. Eikä ole mitään järkeä lapsia viikko-viikko systeemiin laittaa jos 30km matkaa. Koulun pitäisi olla lähellä. Tiedän että kun menen kotiin niin mies on taas iloinen ja anteeksipyytelevä ja mukava. Jotenkin se aina menee niin, eikä jaksaisi koska ei ole hänellä halua muuttua tai mennä terapiaan.Tarvisin nyt neuvoja. Pelkään että koko elämä kaatuu, työssäkin vasta olen ollut 1v tässä paikassa ja puhunut talostamme ym. ja nyt näin. =( Nolottaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on. Nyt kun palaat kotiin, et jötö asiaa tähän vaan kerrot miehellesi miltä sinusta tuntuu ja että tämä ei mene ohi hetken kauniilla käytöksellä. Nyt pistät tajat sille miehellesi, jotta hän näkee oikeasti että olet tosissasi. Mieti valmiiksi mitä haluat ja miten haluat että tämä etenee tästä ja kerrot sen miehellesi.

Ole valmis ottamaan se avioero, jos tilanne sitä vaatii, mutta yritä kuitenkin ensin saada tilanne muulla tavalla hoidettua ja mies "kuriin"

Tsemppiä sulle! Älä välitä muistä ja muiden ajatuksista. Et kuitenkaan pysyt niitä tietämään. Oletat vaan.

Vierailija
2/8 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksä asuu kauempana, hän on tottunut ajamaan paljon. Riippuu siis paljon hänen viitseliäisyydestään. Koulujen alettua toki täytyy miettiä uudelleen.

Sun pitää kuitenkin ajatella omaa hyvinvointiasikin. Onko kaikki yhdessä pysymisen arvoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hyvin ap.llakaan.eipä itelkää... olemme kuin kämppikset miehen kaa. vauvan takii yhessä...

huoh... haaveilen yhest tyypist joka alkaskii mun kaa jos vaa tajuisin nyt mieheni jättää.ei tää toinenkaa jaksa ikuisuuksii oottaa mua...

Vierailija
4/8 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma on se että mies laittaa äitinsä hyvinvoinnin parisuhteen edelle ja vetoaa sillä vanhoihin asioihin, että rakennusaikana asuttiin minun vanhempieni luona jolloin vanhempani joutuivat lujille. Tiedän että mies on hyvä puhumaan ja kääntämään asiat niin etä vika onkin minussa. =(

Vierailija
5/8 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi viestiä töihin, ottaa päähän, ei ole anteeksi pyytänyt tekstiviestillä mutta muita viestejä kyllä laittaa. Esim.raha-asioista, tuntuu että rahalla yrittää ostaa minulta anteeksiantoa. Mitä vastaisi takaisin. Onko kellään antaa vinkkiä?

Vierailija
6/8 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETTAKAA TOI!

Miesten tapa kertoa välittämisestä on ottaa yhteyttä. Miksi miehen pitää pyytää sulta anteeksi? Mitä asiaa?

Jos sun mies syyttäisi sua ettet osallistu, et välitä, kunnioita ja lähtis viikoksi äidilleen niin sunko tarttis heittäytyä maahan?

Te tarttette jotain apua. Sää tarttet jotain apua. Ja sun tarttee sanoa mitä mieheltä kaipaat.

Et itsekään ole ilmoitellu kuin lapset voi hyvin, sehän kyseli sun oloa!!! Oletko sää ihan järkevä?

Ainoa mitä sää voit tehdä on että hankit jonkun terapeutin, kerrot miehelle mitä siltä toivot ja pyydät anteeksi että raukkamaisesti häivyit ettekä hoida suhdettanne.

Vierailija
7/8 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se on ok että mies tönäisee ja huutaa 1cm päästä että TAJUANKO ASIAA!!!monta kertaa, pelkäsin oikeasti että lyö oli sen näköinen. Siinä tilanteessa olisi pitänyt minun hoitaa suhdetta ja pyytää anteeksi?, mies pyysi anteeksi käytöstään vasta kun sanoin että lähden lasten kanssa mummolaan.Itse pelästyin todella paljon, on aikaisemminkin tehnyt vastaavaa mutta nyt meni liian pitkälle uhkailuissaan.En tajua mikä tätä palstaa vaivaa jos kysyy neuvoa niin aina saa syyt itse niskaan?

Vierailija
8/8 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä myös sitä mieltä, että teidän tarvii hoitaa teidän parisuhdetta. Tuntuu, että olette ihan jumissa. Älä niistä työkavereista välitä, se ei ole oleellista. Joka päivä ihmisiä eroaa eikä se ole maailmanloppu ollenkaan, vaan usein parempi ratkaisu.

Mieti näitä:

Rakastatko miestäsi? Menisitkö palavaan taloon häntä pelastamaan, kuten varmaan menisit lastesi takia? Rakastaako miehesi sinua tällä lailla?

Suostuuko mies terapiaan kanssasi? Uskoisin, että parisuhdeterapiasta olisi teille hyötyä!

Jos molemmat haluavat avioliittoa jatkaa, niin teillä on toivoa. Jos taas haluat erota, niin eroa. Talo on kuitenkin vain talo, ja lasten tapaamisetkin voi kyllä järjestää niin, että se kaikille sopii.

Mutta pelätä ei tarvitse eikä pidä parisuhteessa! Miehesi pitäisi taata sulle turvallinen olo, ei päinvastoin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän