Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi kotona lapsia ei pakoteta syömään

Vierailija
30.06.2010 |

tai sidota tuoleihin tai istuteta portaiden alapäässä.

Nih!

Erityislapset vaan hoitoon muiden riesaksi.

Nih!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei se pakkosyöttö ollut kivaa katsottavaa.. lapset itkee ja hoitajat tunkee kylmää ruokaa kurkkuun. Ei luulis jäävän minkäänlaisia traumoja juu..

Vierailija
2/11 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yksi lapsista söis mitään, jos ei olis pakko. Joten väkisin on kyllä syötetty meilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks en vie lastani ikinä päivähoitoon:D paitsi mummulle :D

Vierailija
4/11 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakotetaan tarhassa/koulussa syömään omaa oksennusta? Onko lapselle hyväksi, että pakkosyötön vuoksi lapsi tutkii koulun ruokalistoja etukäteen ja itkee koska pelkää sitä pakkosyöttämistä? Uskallan väittää että kukaan lapsi ei kuole siihen, että saa itse valita mitä syö ja minkä verran.

Vierailija
5/11 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakotetaan tarhassa/koulussa syömään omaa oksennusta? Onko lapselle hyväksi, että pakkosyötön vuoksi lapsi tutkii koulun ruokalistoja etukäteen ja itkee koska pelkää sitä pakkosyöttämistä?

kuva, että kaikissa päiväkodeissa ja kouluissa pakkosyötetään. Ja onhan tuo oman oksennuksen syöttäminen jo rikollista toimintaa, joten jos sun lapsi on tuo pelkääjä, niin eikö vastuullinen vanhempi ota yhteyttä poliisiin?

Vierailija
6/11 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakotetaan tarhassa/koulussa syömään omaa oksennusta? Onko lapselle hyväksi, että pakkosyötön vuoksi lapsi tutkii koulun ruokalistoja etukäteen ja itkee koska pelkää sitä pakkosyöttämistä?

kuva, että kaikissa päiväkodeissa ja kouluissa pakkosyötetään. Ja onhan tuo oman oksennuksen syöttäminen jo rikollista toimintaa, joten jos sun lapsi on tuo pelkääjä, niin eikö vastuullinen vanhempi ota yhteyttä poliisiin?

opettaja on jo lapsella vaihtunut, joten pakkosyöttö on jäänyt pois ja lapsella koulu meni viime vuonna jo loistavasti, ilmeisesti juuri sen vuoksi. Omista lapsista yksi on todella nirso ja todella laiha, mutta eipä olisi tullut mieleenkään ruveta pakkosyöttämään.

Vierailija
7/11 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona lapset joutuvat usein mitä kummallisimpien toimenpiteiden kohteeksi-

Mikä ei tietenkään poista sitä tosiasiaa, että hoitopaikkojen pitää toimia vastuullisesti

Vierailija
8/11 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan väittää että kukaan lapsi ei kuole siihen, että saa itse valita mitä syö ja minkä verran.

mutta uskallan väittää, että tuollakaan periaatteellakaan ei tule terveitä ihmisiä. Itse olisin ainakin vetänyt taaperona napaani vain herkkuja, elleivät vanhempani olisi olleet tiukkoina. Kiitos heidän opin lopulta pitämään terveellisestä ruuasta ja olenkin ollut koko ikäni terve ja ihannepainoinen.

Vierailija
9/11 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan väittää että kukaan lapsi ei kuole siihen, että saa itse valita mitä syö ja minkä verran.

mutta uskallan väittää, että tuollakaan periaatteellakaan ei tule terveitä ihmisiä. Itse olisin ainakin vetänyt taaperona napaani vain herkkuja, elleivät vanhempani olisi olleet tiukkoina. Kiitos heidän opin lopulta pitämään terveellisestä ruuasta ja olenkin ollut koko ikäni terve ja ihannepainoinen.

itse mitä ottaa, en sitä että jääkaapista valitsee herkkuja :) Sorry epäselvä kirjoitus

Vierailija
10/11 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni ovat taalla Euroopan ulkopuolella syntyneita ja kayvat paikallista paivakotia. Lapset tuovat itse omat syomisensa evasrasioissa samoin juomisensa.

Ei ole koskaan tullut tallaista pakkosyottamisongelmaa edes mieleeni. Lapsen aitihan tietaa, mita lapsi syo ja mita ei.

Syomistilanne on taalla enemmankin sosiaalinen tapahtuma ja lapsia opetetaan esim. jakamaan omia ruokiaan kavereiden kesken.

Ehka tahan vaikuttaa se, etta kun lapset tulevat koulubussilla takaisin kotiin, lammin ja ravitseva ateria odottaa aina kotona.

Vierailija
11/11 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse mitä ottaa, en sitä että jääkaapista valitsee herkkuja :) Sorry epäselvä kirjoitus

Anteeksi, että tulkitsin pahimman vaihtoehdon mukaan.

10