Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyvä vai huono idea? Olen vähän mitäänsanomattoman näköinen

Vierailija
30.06.2010 |

mutta kuitenkin ihan nätti nainen, jolla kalpea iho ja maantienväriset hiukset. Ajattelin käydä suihkurusketuksessa ja värjäyttää hiukset ja kulmat tummaksi. Ihan vaan piristykseksi kesään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemättä sua mä suosittelisin just päin vastoin.Ruskeeseen ihoon vaaleat,kenties erisävyisillä raidoilla laitetut hiukset johon sopivat kulmat.Sellanen sävy esim.kuin ruotsin prinsessa Madeleinilla.Kesään ei sovi tummaks värjätty jo siitäkin syystä et helleaurinko haalistaa tosi nopeasti.Sit keltaista,vaaleansinistä ja pinkkiä päälle =)

Vierailija
2/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvältä paitsi tuo suihkurusketus. Tulee helposti tehdyn näköinen. Nyt on kesä, joten kevyen päivityksen on helppo saada ihan "luonnollisin" keinoin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla vähän näyttävämmän näköinen kuin nyt. ap

Vierailija
4/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita raitoja voisi harkita, niin ei olisi ihan täysblondi :) Mietin vielä tuota suihkurusketusta... eikö siinä kuitenkin ole eri värisävyjä joista voi valita? Onko kellään kokemusta? ap

Vierailija
5/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin raitoja ja vaikka muutama väriraita piristykseksi. Kulmat ja ripset toki voi käsitellä, mutta ei liian tummaksi. Tulee tosi alienin näköinen jos iho on liian vaalea hiuksiin ja kulmiin nähden.

Vierailija
6/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse samalla tavalla ja pelkästään kehuja on tullut. Suosittelen! :)

Vierailija
7/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen toista vaihtoehtoa, eli kirkasta hiuksesi lähempänä omaa sävyä, esim vaalenna kauniiksi!

Värjää ripset (ja kulmat jos tarpeen)!

Älä mene suihkurusketukseen! Ainakin pari näkemääni tapausta ovat kaameita. Sen sijaan saat tasaisen ja kauniin ja itsesäädeltävän rusketuksen voiteella. AInakin Acolla on tuote joka ei jätä lainkaan epätasaisuuksia ja on tavattoman nopea ja helppo tapa saada rusketus.

Em. asiat olen itse tehnyt, paitsi etten kestovärjää ripsiäni. Sen sijaan hankin nipun kivoja kesämekkoja :)

Vierailija
8/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa vanhoissa kuvissa. Sen takia mietin, että saisikohan minustakin tuollaisen tumman ja tulisen kaunottaren? ap

http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/779324?uusimmat_v…

Vierailija
9/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajan luokse ja kerro ajatuksesi hänelle. Yhdessä sitten suunnittelette.. :)

Itse olen viemassa paria kuvaa kampaajalleni joiden perusteella sitten saadaan minullekkin uusi kesä-tukka :)

Vierailija
10/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omasta kokemuksesta varoittelisin että sitä tummaa ja tulista tukkaa on ihan hemmetin vaikea saada pois sitten kun siihen kyllästyy. Jos yrittää vain kasvattaa pois niin vaaleammasta juurikasvusta ilmestyy tosi hönön näköinen "pälvikalju". Itse jouduin lopulta leikkaamaan tukan ihan lyhyeksi päästäkseni siitä väristä.

Vierailija
11/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista. Kokeilen tuon jonkun vinkkaaman itseruskettavan ennenkuin uskaltaudun suihkurusketukseen :) ap

Vierailija
12/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä juttu jos tekijä sen osaa tehdä. ittellä oli viime kesänä muutaman kerran ja tänä kesänäkin menossa. kaunsi lopputulos. Siellä missä itte käyn niin se väri tummenee asteittan oman värin mukaan. ei siis saa väriä valita. Suosittelen kyllä ehdottomasti mutta kannattaa käydä eka kerta niin että ei ole mitään juhlia just tulossa jos meneekin pieleen :) Rusketushan ei kestä kuin n 1 viikon.

Vierailija
13/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseruskettavilla vasta kamalaa tulosta saakin. kertaakaan en ole nähnyt kaunista rusketusta mikä olis itse laitettu.

Vierailija
14/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. voi mennä helposti pieleen ja kuluu heti pois.

Voiteilla voi itse säädellä rusketuksen voimakkuutta ja kestoa, eli kannattaa ehdottomasti kokeilla ensin sellaista. Just tuo aco sun kissed on tosi kehuttu joka paikassa. Sitä saa ainakin apteekeista..

Vierailija
15/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle eduksesi. Olen itse hyvin ruskettuva, mutta muuten täysin maantien värinen ihminen. Sellainen, jota ei erota jos seison betoniseinän vieressä.

Värjään aina kulmakarvani, mulla on tumman ruskeat rillit ja muuten oikein vaalea punainen tukka.

Vierailija
16/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on niin feikkiä. Rakennekynnet, ripsenpidennykset, ruiskurusketukset, silikonit, botoxit, hiuslisäkkeet ja loputon lista perään... Miksi tähän on tultu? Miksei olla vaan omia itsejämme pienine vikoinemme ja epätäydellisyyksinemme?

Vierailija
17/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt haluaisin vähän väriä pintaan, niin suot varmaan minulle sen pienen turhamaisuuden. Tuskin on verrattavissa mihinkään silikoneihin, jos aamulla peilistä katsoo vähän vähemmän kulahtaneen näköinen kotiäiti.

Tuli itseasiassa aika paha mieli tuosta viestistäsi. ap

Vierailija
18/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vastaaja olisi voinut aloittaa aiheesta erillisen ketjun; nykyajan liiallinen pinnallisuus on faktaa, mutta ei liity mielestäni sinun tilanteeseesi.

Rohkeasti kesäpiristystä hankkimaan :-)º

Vierailija
19/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkurusketusta en suosittele. Itselläni se ei ollut ainakaan mikään kovin hyvä. Jalkoihin ei tullut väriä paljon ollenkaan, sormien ja varpaiden välit jäi vaaleaksi. Toisaalta kyllä joku voi osata laittaa sen varmaan paremminkin:) Sitten se on aika kallista siihen verrattuna, että kestää vain 4-7 päivää.. 30€ kokovartalo. Lähtee pois vielä sellaisina laikkuina.. Mutta voihan sitä tietenkin korjata itseruskettavilla.

Vierailija
20/21 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketus on out. Ja sävy ei välttämättä sovi sulle ollenkaan. Mene väri- ja tyylianalyysiin, tai ainakin osaavalle kampaajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi