Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin alkkiksella kuulostaa kesäloma alkaneen

Vierailija
30.06.2010 |

Meillä on rivitalossa seinänaapurina keski-ikäinen nainen, joka ei nähtävästi lasiin sylje. Hän tekee kolmevuorotyötä, ja on vapaapäivinään toisinaan hyvässä nosteessa jo aamulla. Nyt on tainnut muorilla kesäloma alkaa, kun jo kolmena iltana peräkkäin on kuulunut asunnosta ilonpidon ääniä klo 01-02 asti. Vittu ku vituttaa kuunnella juopuneiden ämmien sönkötystä yötä myöten.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko enemmämmänkin niin, että sussa asuu pieni vihreä otus?

Vierailija
2/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä naapurin 3-vuorotyötä tekevää keski-ikäistä naistakin joskus ehkä vituttaa kuunnella teidän perheen ääni, kun tulee yövuorosta nukkumaan ja teidän kakarat pitää kauheeta meteliä??

Vai??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisin mä silti saada nukuttua, enkä kuunnella vanhoja iskelmiä humalaisen akkajoukon veisaamana.

Enkä mä lomastaan ole kade, olen itsekin lomalla. Osaan kuitenkin nauttia lomasta häiritsemättä naapureitani.

-ap

Vierailija
4/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä aina silloin hiljaista?

Vierailija
5/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti!!!

Vierailija
6/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että av:lla keskustelunavaaja on aina väärässä. Kaikkien muiden mielestä on siis ihan ok möykätä rivitaloasunnossa monta yötä putkeen?

-ap

Vierailija
7/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa muualle? Mieluiten korpimökkiin, jossa ei kuulu mitään häiritseviä ääniä?

Vierailija
8/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolenyön jälkeen. Keitäs muita täällä olisi hereillä kuin touhuavat yökukkujat. :)

Kysypä samaa aamulla 6.30! ;)

Vierailija
9/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisin mä silti saada nukuttua, enkä kuunnella vanhoja iskelmiä humalaisen akkajoukon veisaamana. Enkä mä lomastaan ole kade, olen itsekin lomalla. Osaan kuitenkin nauttia lomasta häiritsemättä naapureitani. -ap

Otitteko sen huomioon, että jos on ollut yövuorossa, niin olette HILJAA SIELLÄ?

Vierailija
10/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiä.

Ap on harmissaan ihan aiheesta.

Hassua että av:lla lasten normaali elämä ja alkoholistin möykkääminen lasketaan samaan kategoriaan.

Jos joku on vuorotyössä, niin ymmärtää hyvin, että on työajat joissa joutuu kärsimään muiden ihmisten elämästä ja äänestä. Varsinkin naapurien pienten lasten elämästä.

Se että muuttaa jonkun naapuriin, vaikka sieltä korvesta, niin ei mielestäni pidä automaattisesti sisällään oletusta, että pitää sietää naapurin möykkää, varsinkin kun se on alkon teettämää.

Ovathan nämä nyt kaksi aivan eri asiaa.

Vai mitä sanoette mammat, jos miehenne on väsynyt, kun on katsonut esimerkiksi kolmea oksennustaudissa olevaa lasta kaksi vuorokautta eikä ole silmäystäkään nukkunut lasten sairauden takia.

Onko se mielestänne sama, kuin jos miehenne tulee pitkältä viikonlopulta, joka on siis joka viikkoinen käytäntö teillä ja on väsynyt, kun on vokotellut vieraita naisa ja ollut perskännit koko viikonlopun.

Mielestäni lasten ja alkon aiheuttamat lieveoireet ovat täysin eri asioita.

Vierailija
11/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se nyt vaan on, tosi simppeli asia. Jos on normaaliälyinen, niin ymmärtää kyllä.

Tehkööt kännissä mölyäjä vaikka tauotonta työputkea muulloin, ei se ole muiden ongelma, mutta taloyhtiön säännöt sanelevat hänellekin aivan samat säännöt; yöllä ei mekasteta turhaan!!!!!!!!! Ja siis ne tavalliset elämisen äänethän edelleenkin ovat aivan ymmärrettäviä, eli lapsen itkut, käveleminen, hiljainen puhe, veden laskeminen jne.

Känni-idioottien se pitäisi muuttaa erakoiksi jonnekin eikä kenenkään muun! Kun ainahan joku tokaisee näissä keskusteluissa että no jos ei kestä juoppojen mölymistä yöllä, voi muuttaa pois. Siis millähän oikeudentajulla se niin menisi??? No, niinhän se EI mene, vaan kyllä niitä häätöjäkin tulee lopulta oikeassa elämässä, kun tavallisten ihmisten pinna katkeaa riittävän monen nukkumattoman yön jälkeen.

Vierailija
12/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä otus? Kyseisen kaltaista kommenttia käytetään silloin kun ei osata sanoa yhtään mitään muuta :D

Mitähän kadehdittavaa mahtaa olla yömyöhään jatkuvassa ryyppäämisessä? Osa meistä osaa purkaa "työpaineensa" muuhunkin.

No, joka tapauksessa, järjestyssäännöt koskee myös lomalaisia joten menisin kyllä huomauttamaan jos liikaa häiritsee.

Vierailija
13/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vaan enemmän ja enemmän. Siis yök yök yök. Se olisi hei viisasten juoma! Ja siis mitähän kadehdittavaa on holtittomassa juomisessa? Tähän asiaan ei toi kateuskortti nyt vaan sovi.

Ei kannata ottaa sitä yhtäkään, jos ei osaa lopettaa hyvissä ajoin, jollei osaa kantaa vastuuta silti juotuaankin kaikista teoistaan, jollei ymmärrä muiden ihmisten oikeasti kärsivän häiritsevästi käyttäytyvästä humalaisesta mölyäjästä. MIKSI kännääjiä niin usein puolustellaan? En vaan voi ymmärtää.

En muuten menisi kännääjän oven taakse sanomaan yhtikäs mitään, vaan ihan virallista tietä asia hoituisi eteenpäin. Nuo tuollaiset kyllä tietävät ihan varmasti häiritsevänsä, ovat vaan niin röyhkeitä. Eli pois turhat ymmärtämiset tässä kohtaa.

Vierailija
14/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa muualle? Mieluiten korpimökkiin, jossa ei kuulu mitään häiritseviä ääniä?

muuttaa sinne korpimökkiin. Kyllä yleisiin hyviin tapoihin kuuluu antaa öisin nukkumarauha.

Vierailija
15/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisin mä silti saada nukuttua, enkä kuunnella vanhoja iskelmiä humalaisen akkajoukon veisaamana. Enkä mä lomastaan ole kade, olen itsekin lomalla. Osaan kuitenkin nauttia lomasta häiritsemättä naapureitani. -ap

Otitteko sen huomioon, että jos on ollut yövuorossa, niin olette HILJAA SIELLÄ?

Ensinnäkin, mulla ei ole tietoa, milloin naapurini on missäkin työvuorossa ja toisekseen, meiltä kuuluu päiväsaikaan normaaleja elämisen ääniä (ja toisinaan saattaa yöllä kuulua jopa minuutin ajan taaperon itkua) eikä mitään känniporukan mekastukseen verrattavissa olevaa ääntä. Muakin ihmetyttää se, että tavalliset elämisen äänet ja viinahöyryissä keskellä yötä remuaminen ovat niin monen mielestä ihan sama asia.

Ja tosiaan, meidän taloyhtiössä on järjestyssäännön mukaan hiljaisuus klo 22-07. No, mies aikoi käydä tänään juttelemassa naapurin kanssa (toivottavasti naapuri on silloin selvinpäin), jospa saataisiin yörauha takaisin.

-ap

Vierailija
16/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä koska talonne on rakennettu kun siinä on noin huono äänieristys, vai riekkuuko naapuri pihallaan?

Asumme 2001 rakennetussa kerrostalossa ja täällä ei kuulu mitään asunnosta toiseen. Ihana asua näin hiljaisessa talossa :)

Vierailija
17/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kävivät välillä tupakalla pihalla, jolloin melu oli tietenkin kahta kauheampi. Talo on rakennettu -82, äänieristyksessä olisi kyllä parantamisen varaa.

-ap

Vierailija
18/18 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen puhe auttaa. Voihan se olla niinkin ettei naapuri yksinkertaisesti tajua miten hyvin melu kuuluu seinän läpi.

Se hiljaisen talon asukas (en muista nroa)