Onko rakennekynnet miehistä hienoja?
Ymmärrän, että jotkut naiset pitävät rakennekynsistä, koska laittavat niitä itselleen, mutta onkohan ne miestenkin mielestä hienoja?
Mitähän miehet ajattelevat siitä, että heidän vaimonsa laittavat 600 € vuodessa kynsiin?
Musta tuntuu, että miehelleni olisi ihan yhdentekevää, millaiset kynnet minulla on, kunhan on siistit. Muuten hän on kyllä tarkka ulkonäöstä. Kynteni kyllä kasvaisivat ihan kuinka pitkiksi vaan, mutta lyhyet ovat paljon mukavammat.
Kommentit (37)
Itse kokeilin pari viikkoa sitten kasvattaa kynnet megapitkiksi, ja tunsin olevani ihan kuin joku toinen ihminen. Katselin kynsiäni ihmeissäni, tökin niillä lapsia vahingossa niin, että valittivat, ja tunsin itseni aika kädettömäksi meikatessani, laittaessani piilolinssejä ja tehdessäni näppäryyttä vaativia hommia. Nettikirjoittelukin oli hankalampaa. :)
ap
Minulla on melkein aina ollut pitkät kynnet. Siis ihan omat kylläkin, ei rakenne.
Miten sen pitkän sitten määrittelisi..saman pituiset kuin jos olisi normaalit "luonnolliset" tekokynnet kai.
En töllöttele kynsiäni, ne nyt vain sattuu olemaan siinä koska en jaksa leikata, viilaan kyllä jos on rosoa tai muuta.
Lastani en ole raapinut enkä itseänikään vahingossa. Meikkaaminen ja piilareiden laittaminen ja kirjoittaminen ja muu sellainen hoituu ihan samalla lailla kuin lyhyilläkin kynsillä.
Mulle kynnet on vain sormen jatkot, ei estä tekemästä mitään eikä rajoita.
Ainakin omissa kynsissäni olen huomannut, että on helpompi pitää kynnen aluset puhtaana kun on vähän pidemmät kynnet.
Uusin muoti on muuten mennä hommaamaan hymykuoppia kirurgilta, jos ei ole omasta takaa:)
Mitähän seuraavaksi?
Tyhmiä ihmisiä!!
mutta siistit, suht lyhyet (sormenpään mittaiset) kynnet on ok, lakalla tai ilman.
rakennekynnetkin olla yhtä lyhyet.
mutta siistit, suht lyhyet (sormenpään mittaiset) kynnet on ok, lakalla tai ilman.
Toki huono tekijä tekee rumat kynnet ja yleensä nimenomaan jättää ne liian paksuksi.
pulleat, luonnottoman näköiset
Mitä väliä jotain kynsillä on???
En voi millään käsittää, vaikka kuinka kelaisin!
Siis ihan tosissani olen!
suurempi merkitys niillä näyttää olevan näille vastustajille kuin meille joilla ne on. Ei ne olekaan sen kummempi juttu kuin kampaajalla käynti tai paidan osto. :)
Mitä väliä jotain kynsillä on??? En voi millään käsittää, vaikka kuinka kelaisin! Siis ihan tosissani olen!
Mitä väliä jotain kynsillä on??? En voi millään käsittää, vaikka kuinka kelaisin! Siis ihan tosissani olen!
Yleensäkin käsillä on väliä. Jos on rumat, karheat hoitamattomat, likaiset kädet tai ihan mitä vaan ällöttävää, niin kyllä sen on väliä. Samoin kynsien kanssa, syödyt kynnet, veriset kynsinauhat, likaiset kynnenaluset jne. HYi!
Kuka työnantaja haluaa sellaisen töihin jos tekee töitä asiakaspalvelussa, tuskin kukaan?
ei niillä sen suurempaa merkitystä ole. Ette edes tajuaisi että minulla on rakennekynnet jos näkisitte. Näyttävät vain siisteiltä, LYHYILTÄ, lakatuilta kynsiltä.
Ziisus mikä meuhkaus yksistä kynsistä! GAFL!
Palkkaan hoitoalalle jopa päivä uusia työntekijöitä ja voin kyllä sanoa, että kynsillä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa, mitä heistä ajattelen - paitsi, jos on pitkät rakennekynnet, niin se on kyllä ehdoton miinus!
Suurin huomio keskittyy hakijan ajatusmaailmaan, mutta toki tatuoinni, lävistykset, pukeutuminen ja ulkonäön korostaminen antavat omat viestinsä ja yleensä vain harva hakija, joilla noita lävistyksiä, tautointeja tai pitkiä tekokynsiä on, on vakavasti otettava.
Antavat mielikuvan ihmisestä, joka on epävarma, nuori ja elää vain itseään varten:(
Palkkaan hoitoalalle jopa päivä uusia työntekijöitä ja voin kyllä sanoa, että kynsillä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa, mitä heistä ajattelen - paitsi, jos on pitkät rakennekynnet, niin se on kyllä ehdoton miinus! Suurin huomio keskittyy hakijan ajatusmaailmaan, mutta toki tatuoinni, lävistykset, pukeutuminen ja ulkonäön korostaminen antavat omat viestinsä ja yleensä vain harva hakija, joilla noita lävistyksiä, tautointeja tai pitkiä tekokynsiä on, on vakavasti otettava. Antavat mielikuvan ihmisestä, joka on epävarma, nuori ja elää vain itseään varten:(
En oikein jaksa uskoa. Muutenkin sun ajatus maailma on vuodelta yks ja kaks. Epävarma..just joo? salli mun nauraa :D
T: nainen 38-vuotta, ilman tekokynsiä, lävistyksiä tai tatuointeja.
Palkkaan hoitoalalle jopa päivä uusia työntekijöitä ja voin kyllä sanoa, että kynsillä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa, mitä heistä ajattelen - paitsi, jos on pitkät rakennekynnet, niin se on kyllä ehdoton miinus!
Suurin huomio keskittyy hakijan ajatusmaailmaan, mutta toki tatuoinni, lävistykset, pukeutuminen ja ulkonäön korostaminen antavat omat viestinsä ja yleensä vain harva hakija, joilla noita lävistyksiä, tautointeja tai pitkiä tekokynsiä on, on vakavasti otettava.
Antavat mielikuvan ihmisestä, joka on epävarma, nuori ja elää vain itseään varten:(
Tosin aloite niiden laittamisesta lähti ihan itse musta ja nyt en enää osaa olla ilmankaan. Oon niin tottunut. Omat kynnet on "haperot" ja ei kasva kun vähän ja sitten lohkeevat. Nyt on kynnet jotka on kauniit ja pysyy.
Eikä mua yhtää haittaa se että mieskin tykkää :)