Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko rakennekynnet miehistä hienoja?

Vierailija
29.06.2010 |

Ymmärrän, että jotkut naiset pitävät rakennekynsistä, koska laittavat niitä itselleen, mutta onkohan ne miestenkin mielestä hienoja?

Mitähän miehet ajattelevat siitä, että heidän vaimonsa laittavat 600 € vuodessa kynsiin?

Musta tuntuu, että miehelleni olisi ihan yhdentekevää, millaiset kynnet minulla on, kunhan on siistit. Muuten hän on kyllä tarkka ulkonäöstä. Kynteni kyllä kasvaisivat ihan kuinka pitkiksi vaan, mutta lyhyet ovat paljon mukavammat.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin naureskelee niille.

Vierailija
2/37 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittoi sitten nuo rakennekynsivärkit ja teki mulle kurssinsa jälkeen harjoitusmielessä kynnet. Minusta ne olivat ihanat, kun mulla on niin lohkeilevat omat kynnet. Hän laittoi niihin kauniita koritejuttujakin. Minä menin kotiin ja kun mies oli tulossa työreissulta ajattelin yllättää uusilla sexyillä kynsillä ja alusvaatteilla. Mies tuli ja totes vaan, että muuten mahtava vastaanotto mutta voi taivas mitkä huoran kynnet. Eipä siis meillä kolahtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköiset (ei siis hirveän pitkät) on hienot. Miehen mielestä myös. Käytän rahaa muuten järkevästi (jos tämä nyt siis on tuhlausta), joten eipä ole koskaan kommentoinut, etten omia rahojani saisi käyttää valitsemallani tavalla. Eikä saa käsittää väärin, perheen yhteiset menot ja lapset tulevat tietysti ensin, mutta on tämä mun oma pieni pahe myös tärkeä.

Vierailija
4/37 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kauneinta, kun on omat, luonnolliset kynnet ja niissä ehkä joku nätti lakka, ei tartte kyllä miehen mielestä välttämättä lakkaakaan. Mieheni mielestä rakennekynnet ja muut näyttävät ripellykset on naurettavia.

Mutta tää on vain mun miehen mielipide, en pysty yleistämään.

Vierailija
5/37 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä pitkät kynnet ovat kuvottavat, ovatpa ne sitten omat taikka feikit. Musta myös ällöttävät.

Vierailija
6/37 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat naurettavat ja epäkäytännölliset - eihän niiden kanssa voi tehdä käsillä mitään järkevää.

Vierailija
7/37 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä laittaisin rakennekynnet. Olen sellainen sporttinen ponnaripää, joka ei käytä kuin ripsaria, aurinkopuuteria ja huulirasvaa :)

Eli rakennekynnet ei oo mun miehen mieleen.

Vierailija
8/37 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lyhyet ja siistit rakennekynnet, oma mies ainakin tykkää ja muista ei ole väliä. Ja omia rahojani saan toki käyttää mihin haluan.

Vierailija
9/37 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaukseni piti siis varmaan paikkansa, että miehiin rakennekynnet eivät keskimäärin vetoa.

Mieheni siskolla on rakennekynnet ja mieheni on tässä asiassa siksi ehkä hieman subjektiivinen, jotta häneltä voisi kysyä. Ei halua arvostella siskoaan puoleen eikä toiseen. Minun isäni inhoaa jopa kynsilakkaa, vaikka muuten ihan tykkää hillitystä meikistä naisilla. En ole hänen kanssaan keskustellut rakennekynsistä :) mutta veikkaisin, että hän pitää niitä järkyttävinä.

Miehen siskon kynnet ovat TAVALLAAN hienot, mutta vain tavallaan... Itse kokeilin pari viikkoa sitten kasvattaa kynnet megapitkiksi, ja tunsin olevani ihan kuin joku toinen ihminen. Katselin kynsiäni ihmeissäni, tökin niillä lapsia vahingossa niin, että valittivat, ja tunsin itseni aika kädettömäksi meikatessani, laittaessani piilolinssejä ja tehdessäni näppäryyttä vaativia hommia. Nettikirjoittelukin oli hankalampaa. :)

ap

Vierailija
10/37 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennekynsien tarkoitus miellyttää miehiä vai niiden omistajaa?

Minua on aina kummastuttaneet naiset jotka miettivät kaikissa ulkonäköasioissa mitä miehet tykkäävät.

Vierailija
11/37 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuli mieleen, että minua vaivaa rakennekynsissä se kun niistä ei näe, kuinka puhtaat ne ovat! Siis kun kynsien alustat yleensä näkee, vaikka olisi kynsilakkaakin, jos on läpikuultavaa, että onko kynnenalusta siisti vai onko siellä likaa. Rakennekynnet ovat niin paksut ja läpinäkymättömät, että niiden alla voi olla vaikka minkälaiset surureunukset, eikä niitä näe! :)

Jos on ranskalainen manikyyri, niin ne kynnet näyttävät päältä päin tosi siisteiltä, mutta kynnen alla voi olla vaikka mitä, ja todennäköisyys sille töhrylle kasvaa, mitä pidemmät ne ovat.

ap

Vierailija
12/37 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se saattaa kehuakin, mutta yleensä se olen minä joka sanon että "kato, eikö olekin hienot" ja sitten se vasta huomaa.

Ehkä se on niin tottunut mun kynsiin että ei vaan niitä osaa niin katsoa. Tosin ei mun kaikki tyttökaveritkaan pahemmin kiinnitä huomiota, tai sitten eivät vaan sano mitään vaikka huomaisivat.

Mä tykkään itse kovasti ja olen omalle nyt 16-vuotiaalle tytöllekin kustantanut rakennekynnet.

Vierailija
13/37 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarvitse mitään rakennekynsiä enää lisänä kenenkään takia.

Sitäpaitsi teen hoitotyötä, mutta vaikka en tekisikään, niin en ikänä mitään tekojuttuja itselleni tahtoisi.

Vierailija
14/37 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut kohta kaksi vuotta suht pitkät rakennekynnet, ja ovat milloin minkäkin väriset, on glitteriä, koristetta jne. ja lähes poikkeuksetta kaikki positiiviset kommentit, joita olen kynsistä saanut, ovat tulleet miehiltä. Omanikin tykkää. Ja mikä tärkeintä, tyytyväisin olen itse, sillä omat kynteni todella rumat. Ja nyt kun silmä on tottunut rakennekynsiin, aidot kynnet näyttävät ällöttäviltä, keltaisilta, yksinkertaisesti rumilta.

Vierailija
15/37 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli rakennekynnet, ja kerran huomasin, että ne oli aika paskaiset... En todellakaan kärsi pöpökammosta, mutta se oli kyllä aika... joo...

Vierailija
16/37 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v rakennekynnet eikä ole kyllä koskaan pätkähtänyt mieleenkään miettiä tykkääkö miehet (tai naiset) niistä! Ihan sama minulle, minä tykkään. En osta vaatteitakaan sen mukaan tykkääkö joku muu niistä.

Ja mulla on kyllä ihan puhtaat kynnen aluset, omistan kynsiharjan.

Vierailija
17/37 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennekynsien tarkoitus miellyttää miehiä vai niiden omistajaa?

Minua on aina kummastuttaneet naiset jotka miettivät kaikissa ulkonäköasioissa mitä miehet tykkäävät.

Kai se on jokaisen henkilökohtainen asia, ketä haluaa miellyttää. Uskoisin rakennekynsien hankkijoiden haluavan yleensä miellyttää etupäässä itseään tyyliin tällaiset olen aina halunnut.

Lähinnä kysyin tätä mielenkiinnosta ja ehkä siksi kun olen kasvanut kodissa, jossa miespuolisen henkilön mielestä jo kynsilakkakin oli inhottavaa. Että pitävätkö miehet rakennekynsiä naisten hömpötyksinä vai ovatko niistä yhtä innoissaan kuin kynsien laittajat itse jne.

ap

Vierailija
18/37 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en koe olevani "innoissani" kynsistäni, ne ovat vain yhtä itsestäänselvä asia kuin kampaajalla käyntikin. Ne ovat aina kuukauden ajan siistit ja hoidetun näköiset, ei siinä sen kummempaa ole.

.

Että pitävätkö miehet rakennekynsiä naisten hömpötyksinä vai ovatko niistä yhtä innoissaan kuin kynsien laittajat itse jne. ap

Vierailija
19/37 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppasitko sis ketä?

Vierailija
20/37 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppasitko sis ketä?

ilmeisesti tätä: "onko rakennekynsien tarkoitus miellyttää miehiä vai niiden omistajaa?

Minua on aina kummastuttaneet naiset jotka miettivät kaikissa ulkonäköasioissa mitä miehet tykkäävät."