Etäisä hoitaa vauvaa yöt asunnollaan, koska minä en jaksa.
tai ei se enää mikään vauva ole, vaan ylihuomenna 11kk. Isä tuo vauvan aina aamuisin tänne mun asunnolleni kun hän lähtee töihin. Minä nukun omalla asunnollani 4-vuotiaan kanssa, joka onneksi ei heräile öisin.
Kommentit (8)
hyvä että saat levätä. Jaksat sitten päivällä hoitaa vauvaa ja nelivuotiasta. Nelivuotiaatkin on usein todella voimia vieviä.
Todella hienoa osallistumista! Mietin vain, että kuinka hän itse jaksaa töissä käydä jos valvoo yöt? Nukkunee päivällä =).
Tottakai isänki tulee ottaa osaa vauvanhoitoon, mutta kun asutte erillännne niin se ei välttämättä ole mikään itsestäänselvyys!
Ole kiitollinen!
vähemmällä unella kuin minä. Ja se hoitaa vauvaa just siks, että minä en karjuisi koko ajan väsyneenä 4-vuotiaalle, kun en kumminkaan saa päiväunia nukkua.
..joopa jooo..olisitte vaikka pelanneet Kimbleä senkin ajan...ei olisi tätäkään yhteiskunnallista ongelmaa
en suostu enää seksiin, koska inhoan vauvoja.
..joopa jooo..olisitte vaikka pelanneet Kimbleä senkin ajan...ei olisi tätäkään yhteiskunnallista ongelmaa
missä on yhteiskunnallinen ongelma? Onko se, että isä hoitaa lastaan yhteiskunnallinen ongelma? Vai ihan se lapsen olemassaoloko on yhteiskunnallinen ongelma?
ja tosi mahtavaa, jos olisi oikea tilanne. Onkohan tuollaisia etäisiä edes olemassa.. Kateeksi käy, jos on!! :) Aloittajan masentuneisuus vaivasi ja mietin mitä vastata siihen, ennen viimeisintä "inhoan vauvoja" viestiä. Lienee provo.
P.s. mikä on av- mamma vai mikä se oli mikä jossain silmilleni pomppasi.. ? :D T. uuno.
Hyvä, että joku hoitaa vauvaa. Tsemppiä ja jaksamista! Kohta täällä av-mammat kauhistelevat teidän systeemiä.