Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksen mä osaa olla onnellinen?

Vierailija
29.06.2010 |

Aina joku asia vinossa. En vaan osaa. Onko jotain kurssia/kirjaa mistä voisi opiskella elämisen taitoa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olet tyytyväisempi. Jos etsimällä yrität etsiä tyytyväisyyttä ja koko ajan kaivelet jotain pikku asioita, jotka eivät ole 100% täydellisesti, voin lohduttaa sua, että se on ihan normaalia. Toisaalta se tarkoittaa myös sitä, että oikeastaan sulla on asiat ihan hyvin.

Mutta muista! Ei ole mikään pakko maailmassa olla onnellinen. Ihme vaatimus. Se riittää, että on kohtuullisen tyytyväinen, edes pohjimmiltaan, vaikka se vituttaisikin, että tukka on taas huonosti, eikä oo mitään vaatteita. Läskit löllyy eikä raskausarvet ikinä katoa. Yms.

Vierailija
2/3 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tavoittelee aina jotakin, kuka mitäkin. Usein se ilmenee tyytymättömyytenä. Ehkä tämä on ihmiseen sisäänrakennettu ominaisuus, joka on johtanut tieteiden ja taiteiden kehittymiseen? Hyvässä ja pahassa...

Olen samaa mieltä että onnellisuutta ei kannata tavoitella. Sen sijaan tyytyväisyyttä voi ja kannattaakin. Silti voi tavoitella jotakin; iloita kyvyistään ja sitä kautta "tavoitella".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa olla onnellinen, koska mä en kestä sitä että jollakin on asiat paremmin.

Olen terve, mulla on työpaikka, kaunis koti, avomies,mikään ei riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä