Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vetäsin just kaksi Panacodia vitutukseen, paheksukaa mua!

Vierailija
29.06.2010 |

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olis. Mulla sen sijaan Atarax ei juuri vaikuta, kaveri kerran antoi kokeiltavaksi.

Kodeiini on kyllä hieno aine.

Vierailija
22/35 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri määräs 2-3 panacodia vuorokaudessa raskausajan Migreeniin eikä auta ees siihen ni miten sä voit...

tai no,ihmisethän on erilaisia.En vaan ymmärrä miten sillä voi saada pöhnän????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko "vähän" tyhmä?

Vierailija
24/35 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se siihen auttaa?

Mulle tulee siitä semmoinen pöhnäinen euforia. ap

Vierailija
25/35 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko "vähän" tyhmä?

Vierailija
26/35 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain syystä "immuuni" noille lääkkeiden iloisille sivuvaikutuksille. Ne huonot sivuvaikutukset saan sitten kaksinkertaisina.

Uni/nukahtamislääkkeistä ei ole mitään apua jne.

Ja itse vetäisin aamulla 600mg Buranaa + Panacodin ihan vain hammassärkyyn. Kohta lähtee toinen Panacod, eikä takuulla mene päähän.

Vierailija
27/35 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko "vähän" tyhmä?

Oletko itse vähän tyhmä?

Vierailija
28/35 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

placebo-vaikutus on sittenkin suurempi. Olisit syönyt suklaata.

Vierailija
29/35 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se siihen auttaa?

Mulle tulee siitä semmoinen pöhnäinen euforia. ap

Narkki siis. Toivottavasti sulla ei ole lapsia.

Vierailija
30/35 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain syystä "immuuni" noille lääkkeiden iloisille sivuvaikutuksille. Ne huonot sivuvaikutukset saan sitten kaksinkertaisina.

Uni/nukahtamislääkkeistä ei ole mitään apua jne.

Ja itse vetäisin aamulla 600mg Buranaa + Panacodin ihan vain hammassärkyyn. Kohta lähtee toinen Panacod, eikä takuulla mene päähän.

näytä ulospäin lääkityltä.

Vierailija
31/35 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacod on särkylääke. Miten se auttaa vitutukseen? Oletko "vähän" tyhmä?

Kuka täällä on tyhmä? Tutustupa Panacodin ainesosiin. Yksi on kodeiini. Jaa mitä on kodeiini:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kodeiini

Kodeiini eli metyylimorfiini on opiaatteihin kuuluva lääkeaine, jota käytetään muun muassa kipulääkkeenä ja yskänlääkkeenä sekä huumausaineena. Kodeiini aiheuttaa eniten huumekuolemia Suomessa.[1] Kodeiinia saadaan oopiumiunikosta (Papaver somniferum).

Kodeiini luokitellaan oopiumin sisältämiin fenantreenialkaloidihin, ja raakaoopiumissa on kodeiinia noin 0,3 – 3 %. Kodeiinia voidaan valmistaa joko oopiumista eristämällä tai synteettisesti morfiinista metylaatioprosessin avulla. Kivunlievitystarkoituksessa käytetään usein yhdistelmävalmisteita, joissa kodeiinin lisäksi on toisena vaikuttavana aineena esimerkiksi parasetamolia tai ibuprofeenia. Käytössä on myös valmisteita, joissa kodeiiniin on toisen vaikuttavan aineen lisäksi lisätty kofeiinia. Päihtymishakuisessa käytössä kodeiini aiheuttaa keinotekoista hyvänolontunnetta eli euforiaa. Tämän takia kodeiinipitoisiin lääkevalmisteisiin lisätään toisinaan niiden väärinkäyttöä estäviä aineita.

Vierailija
32/35 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panacod on särkylääke. Miten se auttaa vitutukseen? Oletko "vähän" tyhmä?

Sinusta ei sitten ole "vähän" tyhmää haukkua toisia tyhmäksi?

Panacodissa on kodeiniinia, joka rentouttaa toisia ihmisiä. Ei kaikkia. Joku epäili placebo-vaikutusta: ei se sitä ole. Kaikilla se Panacod ei aiheuta rentoutumista tai euforiaa, niin kuin ei mullakaan Atarax. Silti en lähtisi väittämään sen vaikutusta placeboksi. Kyllähän se rentoutuminenkin auttaa kivun hoidossa.

Vierailija
33/35 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmioyskänlääkettä nimeltä Codesan, joka juurikin sisälsi melkoisen määrän tuota kodeiinia. Täytyy sanoa, että olo oli äärimmäisen onnellinen, iloinen ja kevyt koko lääkekuurin ajan! Että kyllä se vitutukseen tepsii.

Vierailija
34/35 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä muiden mielestä? Ei monikaan riippuvainen omasta mielestään näytä ulospäin lääkityltä.

Eipä kyllä ole tullut kyseltyä muilta että vaikutanko pähtyneeltä, ei ole käynyt mielessäkään :DD Enkä todellakaan käytä lääkkeitä väärin, vaan ainoastaan tarpeeseen. Kun totesin ettei nukahtamislääkeistä ole apua, vein loput apteekkiin häivitettäväksi. (tästä on muuten aikaa 13 vuotta)

Panacodia en olisi edes halunnut itselleni, sen maineen vuoksi, mutta raskausaikana on mahdotonta käyttää migreeniin täsmälääkkeitä. Päivystyksessä antoivat sitten migreeniin 2kpl Panacodia ja se auttoi.

Ja miksi nyt otin hammassärkyyn Panacodin, niin eilen aloitettiin juurihoito, ja voin sanoa että hammas ON KIPEÄ.

Vierailija
35/35 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

buustaako panacod ataraxia