Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin, pistäkääs parhaat allergialääkkeet tähän.

Vierailija
29.06.2010 |

Ihan apteekkikamaa, kiitos, kun lääkärimahdollisuutta ei ole koko heinäkuussa, ellen halua jonottaa montaa tuntia ja puhelimitse ei saa kuulemma mulle antaa, hienosti järjestetty taas! Olen kokeillut kesän aikana hienixiä ja telfast, kumpikin yhtä tyhjän kanssa.

Mitä sinä käytät? (jos käytät)Ja minkä olet todennut tehokkaaksi?

-pillerit, sumutteet ja silmätipat kehiin ,kiitos!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita minä käytän ja auttaa. Nasacortia ei viime kesänä saanut ilman reseptiä, mutta nyt mielestäni näin apteekissa sitäkin. Lecrolynistä käytän pipetissä olevia.

Sit on ainakin tuulix, jossa eri vaikuttava aine kun heinixissä tai telfastissa.

Vierailija
2/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oleellista, että käytössä on sekä tabletit, että nenäsumute säännöllisesti. Pelkkä tabu ei riitä heinäaikaan, merkistä riippumatta.

Nyt käytössä Cetirizin ja Beclonasal.

Pojalla on Cetirizin ja Avamys, sekä Lomudalia silmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aerius

ja olen itseasiassa ottanut tulpa-annoksen useana päivänä, mutta ei auta :(

Kuinka vahvaa sulla on ja sehän on vain lääkärin kautta saatava?

Vierailija
4/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

cetiriziniä sekä Duactia, Lomudal-silmätippoja ja Nasoratiopharm-nenäsuihketta tarpeen mukaan.

Vierailija
5/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi duact on superhyvää, mutta sitäkään ei saa ilman lääkäriä. Mutta eikö tuossa cetirizinissä ole ihan sama vaikuttava aine kuin esim. heinixissä?

ap

Vierailija
6/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

xyzal-pillerit + opatanol-silmätipat. Nuo silmätipat taitaa olla vieläkin reseptikamaa, mutta xyzalit saa ilman reseptiäkin.

Yksilöllisiä nuo lääkkeet ja niiden toimiminen. Se mikä toimii yhdelle, ei auta toista.

Itse olen kokeillun lähestulkoon kaikki muut allergialääkkeet enkä niistä ole apua saanut.

OIkean lääkkeen löytämiseen kului aikaa useita vuosia :/

Tsempit ap:lle.

Kannattaa lähteä jonottamaan sinne lääkäriin jos ei käsikauppalääkkeistä saa riittävää apua.

Vierailija
7/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä saako ilman reseptiä, mut tosi hyvää lapsella käytössä. Ei oireile silmätkään enää sen aloittamisen jälkeen.

Vierailija
8/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ilman reseptiä saatavissa oleva lääke, joka mulla tepsii (kokeilin heinixit ja muut) on Kestine. On mulla kyllä nykyään reseptikin siihen, kun se on niin kallista ilman.

Vierailija
9/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä voisi kokeilla, minkä verran maksaa paketti, muistatko?

Avamys on myös meidän lapsella käytössä, kuinkahan riittoisaa on jos sitä itsellenikin laittaisin. Olen ihan epätoivoinen kun nenä on ruvella silmät puoliksi ummessa. Ihan vasta viikon sisällä alko oireet näin pahana ja se oma terv.asema on kiinni, hemmetti... :(

ap

Vierailija
10/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa iho-oireisiinkin, joita itselle tulee nuhan lisäksi. Hintaa en käsikaupassa tiedä, kun reseptillä niitä saan.

Vierailija
11/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestine minustakin paras. Mutta miksi ei saa olla reseptillä? Jos on noin pahat oireet, niin eikö kannattaisi käydä lääkärillä, niin saisi nuo lääkkeetkin halvemmalla?

Hintoja näet itse esim. www.yliopistonapteekki.fi

Hinta kun riippuu pakkauskoosta. Kestine siitä hyvä, että voi ottaa joko 1 tai 2 tablettia.

Vierailija
12/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paha allergia tytöllä ja kaikki lääkkeet kortisoni-tabletteja myöten käytössä. Ahkera suihkussa käyminen, etenkin ulkoilun jälkeen auttaa. Ja vaatteiden ja lakanoidet vaihto. Silmiä olen vanulapuilla yölläkin pyyhkinyt kun kutisee. Ja tietenkään ei pyykkejä ulkona kuivateta.

Vierailija
13/14 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huih kun kuulostaa hurjalta. Ulkoilette kuitenkin ja syötte kortisonia? Mä jouduin itse syömään toissa keväänä 4kk kortisonia tabletteina vaikken ulkoillut. Tänä keväänä onneksi vältyin kortisoneilta, kun en ollut ulkona. Saako kysyä, että minkälaisia annoksia kortisonia menee?

Tsemppiä teille!

Vierailija
14/14 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedätyshoitoon! Lääkkeet ovat turhia. Niistä tulee vain ajan mittaan sivuvaikutuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän