Mistä asiasta sinulla on alemmuuskompleksi?
Kommentit (18)
Olen introvertti enkä saa uutta työtä. Enkä kumppania.
Nuoremmat kiilaavat ohi työelämässä, olen jumittanut vuosia paikallaan. (Samalla tunnen, että työpaikkani alistaa minut määrättyyn muottiin)
Olen hyvin kömpelö. Hämmennyn isoissa väkijoukoissa ja sosiaalisissa tilanteissa, että minun on vaikea toimia normaalisti, kadotan suuntavaiston ja käsityksen miten pitäisi toimia. En jännitä ihmisiä ja olen sosiaalinen, mutta menen pyörälle päästäni ja esim joku kahvittelu on hankalaa.
Siksi en yleensä syö näissä tilanteissa ja saatan vetäytyä, ja ihmiset pitävät minua toisinaan ylpeänä ja diivana. Olen nuori, kaunis ja päällisin puolin normaali nainen.
Nykyinen mieheni on naisten perään ja tunnen alemmuuskompleksia nuoria, kauniita naisia kohtaan. Se on hassua, koska olen miestäni 10v nuorempi ja hyvin kauniiksi ja nuoren näköiseksi kehuttu. Aiemmissa suhteissa en ikinä kokenut mustasukkaisuutta.
Minulla ei ole kesämökkiä minne voisi paeta karkuun kavalaa maailmaa. Eikä myöskään läheistä sukua minkä kanssa viettää aikaa ja käydäjossain. Yksin vain.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen mieheni on naisten perään ja tunnen alemmuuskompleksia nuoria, kauniita naisia kohtaan. Se on hassua, koska olen miestäni 10v nuorempi ja hyvin kauniiksi ja nuoren näköiseksi kehuttu. Aiemmissa suhteissa en ikinä kokenut mustasukkaisuutta.
Kamala mies. Exä kehui välillä kännissä muita naisia, oli ahdistavaa. Olihan se sitten pettänytkin, kävi ilmi.
Ei mistään. Miksi te mietitte näin negatiivisia asioita koko ajan? Lopettakaa se.
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Miksi te mietitte näin negatiivisia asioita koko ajan? Lopettakaa se.
Mene sit pois.
Yksin sitä on aikaa miettiä kaikennäköistä.
Että olen eronnut ja yh. Enkä edes seurustele. Tuntuu että kaikki säälivät minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sit pois.
Suosittelen parempaa ajankäyttöä. Katso vaikka jotain kivaa sarjaa. Murehtimisella et saa mitään hyvää aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Että olen eronnut ja yh. Enkä edes seurustele. Tuntuu että kaikki säälivät minua.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sit pois.
Suosittelen parempaa ajankäyttöä. Katso vaikka jotain kivaa sarjaa. Murehtimisella et saa mitään hyvää aikaiseksi.
Voi kuule sarjoja on tullut tänäänkin tuijoteltua kolme tuntia. Huomenna varmaan tuplaantuu. Silti jää rutosti aikaa.
En uskalla ajaa autoa.