Täälläkun on edellisessä ketjussa joku hyväksynyt
einesten käytön ma-pe iltaisin ruoanlaitossa jatkuvasti. (siis ihan mikro-ateritoita, pussimuussia, ranskalaisia, kumipitsoja) niin kuinka paljon itse käytät näitä viikon aikana? suurinpiirtein?
Kommentit (3)
lapselle lämmitän jotain einesruokaa (lihaperusaoselaatikko tms.) ehkä kerran tai pari kuussa. Silloinkin vain, jos on sellainen tilanne, että mitään ei ole valmiina enkä ehdi tehdä.
Lapselleni huolehdin lähes aina siis kunnon kotiruuan vaikka itse söisinkin jotain muuta (ja itsekin syön muuta vain, jos olen laiskalla päällä enkä jaksa tehdä ja lapselle on vaikka edellisen päivän tähteitä tarpeeksi).
Mutta toisaalta olen kotona eli mulla on aikaakin tehdä sitä ruokaa. =) Jos kävisin töissä niin meillä olisi varmaan useammin eineksiä.
se ei ole terveellistä ravintoa lapselle. Katsokaa vaikka miten paljon siinä on säilöntäaineita, väriaineita, lisäaineita tms. meidän lapset pysyvät terveinä kun teen normaalia ruokaa ja luomuruokaa tasapainoisessa suhteessa. Hampparit toisinaan juhlana ovat asia erikseen. niitä ei syödä joka viikonloppu.
syödään noin 1krt/vkossa eli yksi ateria viikossa. Yleensä sunnuntaina päivällä kun vaan rentoudutaan kotona. Silloin voidaan lämmittää valmispitsa tai tehdä nakit/kalapuikot + ranskalaiset.