Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen paikka mahtaakaan Suonenjoki olla?

Vierailija
29.06.2010 |

Mies hakemassa töitä sieltä ja kolme lasta lähtisi mukaan.Lapset jo pois vaipoista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien Kuopiossa työssä käyvien nukkumalähiö. Ihan kaunis paikka kesäisin, mun appivanhemmat asuu siellä.

Vierailija
2/7 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat viihtyneet hyvin, en ole kuullut valituksia. Pienihän se on, mutta Kuopio ei ole kovin kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni ei kannata muuttaa. Paljon alkkiksia ja itsemurhia. Masentava paikka talvisin. Tosin mielipiteeni johtuu siitä mitä olen siellä kokenut ja nähnyt. Toki muitakin piirejä on kuin nuo alkkikset... Se vaan päällimmäisenä mielessä mokomasta paikasta.

Kesäisin kiva paikka. Talvella aika hiljanen.

Vierailija
4/7 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuollut paikka tosiaan, kesällä enemmän menoa mansikanviljelyn myötä... ihan kaunista seutua.

Vierailija
5/7 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotin vaan päivää koska pääsen sieltä muuttamaan pois. Perhettä asuu siellä edelleen ja vain niiden takia tulee joskus sielläkin pyörähdetty. Onko siellä oikeasti ihan avoimia työpaikkoja muualla kuin mansikkapellolla... ??? Kesällä tosi kaunis paikka, mutta talvella... kuka tykkää mistäkin, mutta harkitkaa edes asumista vaikka Kuopion puolella, nopeesti sieltä ajaa suonenjoen suuntaan jos siellä on työt.

Vierailija
6/7 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut Suonenjoen aina hyvin turvalliseksi paikaksi asua. Talvella on tosi hiljaista, mutta kesällä paikka herää eloon ja väkiluku varmasti lähes tuplautuu. Kaikki tietää toistensa asiat, joskus jopa paremmin, kuin asianosaiset itse.

Vierailija
7/7 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sellanen pienipaikkakunta ja rauhallinen, toisin sanoen ihan kuollut paikka mut kuopio on lähellä jos kaipaa kaupungin vilskettä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän