Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EPÄLUOTETTAVA MIES, käytti rahamme.

Vierailija
16.08.2010 |

Eli... Sovimme että laitamme miehen tilille säästämämme rahat, jotta voimme maksaa kerralla suuret hankinnat pois.

Olen kysellyt muutamaan otteeseen että, eihän hän vaan ole niitä käyttänyt, ja vastaus joka kerta on ollut ette ei tietenkään...

No, eilenä kysäsin uudestaan, ja taas tuli sama vastaus, mutta jotain epäilyttävää siinä oli. Joten pyysin nähdä tiliotteen jossa näkyisi ettei ole meidän yhteisiä rahoja käyttänyt, mies vastasi siihen että ei hänen tarvitse mitään näyttää. Joten siitä se soppa sitten alkoi.. Sain tivattua mieheltäni vastauksia jotka oli: No oon ehkä kympin tai kaks käyttäny.. No oon vähän enemmän... Muutamat kerrat oon pelannu muutamilla kympeillä... Ja.... lopputuloksena pakotin hänet näyttämään tiliotteen jossa oli enää muutama hassu euro jäljellä yhteisiä rahoja!!!

Mies oli siis pelannut useat sataset nettirahapeleihin!

Vähänkö ottaa päähän!!

Ehdotuksia, mitä sitä tekis?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla yhteisellä tilillä.

Vierailija
2/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutamasta kympistä, vittuilisin pahasti, mutta antaisin anteeksi sillä ehdolla että ei KOSKAAN enää petä lupaustaan tai valehtele. Siis tekisin selväksi, että se on kerrasta poikki.

Jos kyse isommasta summasta (useita satoja-tuhansia euroja), jättäisin miehen. Ei siihen voi luottaa muissakaan asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
4/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut luottava, koska hänen tililleen suostuit säästämään.

Onko siihen joku kriisi iskenyt?

No onneksi ei ollut kyse kuin satasista, eikä tuhansista.

Kunnon keskustelut miehen kanssa paikallaan.

Vierailija
5/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kättelyssä. On vissiin myös peliriippuvaine, joten parasta heittää heti helvettiin.

Vierailija
6/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä, siis en IKINÄ, olisi suostunut säästämään yhteisiä, isoja rahasummia ainoastaan toisen tilille!

Meillä on mm. kaveriperheen kanssa yhteinen matkatili, jossa on nyt jo useita tonneja rahaa. Sen tilin ehtona on, että rahaa saa nostaa ainoastaan tiskiltä, ja kaikkien tilinhaltijoiden on oltava läsnä nostettaessa. Tuollaisessa järjestelyssä ei ole ainakaan vaaraa, että kukaan vetäisi välistä....

Vierailija
7/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä, siis en IKINÄ, olisi suostunut säästämään yhteisiä, isoja rahasummia ainoastaan toisen tilille!

Meillä on mm. kaveriperheen kanssa yhteinen matkatili, jossa on nyt jo useita tonneja rahaa. Sen tilin ehtona on, että rahaa saa nostaa ainoastaan tiskiltä, ja kaikkien tilinhaltijoiden on oltava läsnä nostettaessa. Tuollaisessa järjestelyssä ei ole ainakaan vaaraa, että kukaan vetäisi välistä....

Entä jos yksi teistä kuolee, kukaan ei pääse rahoihin käsiksi?

Mikse voi vaan säästää jokainen perhe itsekseen?

Vierailija
8/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis...

Ajattelin luottaa siien että mieheni todellakin olisi luottamuksen arvoinen.

On siis ennenkin ollut luottamus ongelmia, etenkin raha-asioissa.

(maksamattomia laskuja, vippejä...)

mutta ajattelin kun oli jo pitkän aikaan mennyt hyvin, niin ehdotin että jos hänen tililleen laitettaisiin. (samalla kyllä oli ajatus, että mitähän sitä tuli tehtyä, eli jotenkin alitajuisesti varmaan tiesin että mies mokaa)

Mutta kuitenkin... ero olisi hieman hankala(yhteinen koti ja lapsi)

mutta tuntuu ettn voi missään asioissa eneeän luottaa häneen...

Joten jotain päätöksiä olisi kyllä tehtävä, mutta en vain tiedä että mitä...

Toisaalta, jos vain eroisi ja ettisi luotettavan miehen.... mutta eipä sekään ole varmaa että sellaista löytää... :)

- vit*ttaa

Vierailija
9/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis...

Ajattelin luottaa siien että mieheni todellakin olisi luottamuksen arvoinen.

On siis ennenkin ollut luottamus ongelmia, etenkin raha-asioissa.

(maksamattomia laskuja, vippejä...)

mutta ajattelin kun oli jo pitkän aikaan mennyt hyvin, niin ehdotin että jos hänen tililleen laitettaisiin. (samalla kyllä oli ajatus, että mitähän sitä tuli tehtyä, eli jotenkin alitajuisesti varmaan tiesin että mies mokaa)

Mutta kuitenkin... ero olisi hieman hankala(yhteinen koti ja lapsi)

mutta tuntuu ettn voi missään asioissa eneeän luottaa häneen...

Joten jotain päätöksiä olisi kyllä tehtävä, mutta en vain tiedä että mitä...

Toisaalta, jos vain eroisi ja ettisi luotettavan miehen.... mutta eipä sekään ole varmaa että sellaista löytää... :)

- vit*ttaa

Tiedän, että yhteinen koti ja lapsi on isoja asioita, mutta kyllä sinä selviät. Asunnosta saa nyt varmaan hyvän hinnan; jos asutte vuokralla niin vielä helpompaa.

On aika naiivia, jos luulet voivasi luottaa mieheen jatkossa.

Vierailija
10/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhti multa kaikki rahat ja tuhlasi ties mihin seksilinjoille ja pyramidihuijauksiin :( Onnistui huijaamaan jopa niin, että pyysi rahaa lainatakseen pari sataa kaverilleen. En edes vierestä katsoessani tajunnut (vasta kuin jälkikäteen) että mieheni oli ollut oikeasti kaverilleen tuon summan velkaa ja maksoi oman velkansa takaisin... Eli sinne meni taas pari sataa meikäläisen rahaa kuin tuhka tuuleen.

En luottaisi mieheen tuollaisessa tilanteessa jos epäluottamusta raha-asioissa on tapahtunut ennenkin. Eikä parisuhdetta voi oikein rakentaa epäluottamukselle varsinkaan raha-asioissa. Jos et sitten halua elää puilla paljailla loppuelämääsi kun mies tuhlaa sinunkin rahasi peleihin yms. turhaan.

Vierailija
11/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mtta olisi jotenkin todella vaikea erota... ja tuntuu että se olisi myös todella noloa... mitähän suku ja ystävätkin ajattelisivat...

Mutta tosissaan. olen kyllä hyvin varma etten pysty häneen luottamaan juuri missään... luottamus ei ennenkää ollut täydellistä, niin tämän "mokan" jälkeen ei ainakaan ole!

ja samalla en jotenki raaskisi jättää... (en tiedä miten hän siitä selviäisi, kun ei selvästikkään osaa omia raha-asioitakaan hoitaa)

Vierailija
12/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.12 vastauksesta tuli mieleen. että kun suhteemme alkoi, niin mies lainali todella paljon rahaa kavereiltaan(jota ei tietenkään minulle kertonut) ja kaiken huippu oli se, että ystäväni(entinen ystävä) tuli kyselemään, että millos mies maksaa velkansa takaisin... oli siis lainannut muistaakseni kolmisen sataa euroa kaveriltani... (oli hieman nolo tilanne)

Vierailija
13/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan selvasti peliriippuvainen, taitaa tarvia hoitoa. Mutta haluaako?

Vierailija
14/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonhan mä sitäkin epäillyt, siis peliriippuvuutta.

Ja itseasiassa viimeksi eilen sanoin että nyt hakeutuu hoitoon, eikä ainekaan vuoteen pelaa.

en okein muista että olisin mitään "oikeata" vastausta saanut...

Vierailija
15/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonhan mä sitäkin epäillyt, siis peliriippuvuutta.

Ja itseasiassa viimeksi eilen sanoin että nyt hakeutuu hoitoon, eikä ainekaan vuoteen pelaa.

en okein muista että olisin mitään "oikeata" vastausta saanut...

Vierailija
16/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon häpeän tunteen kanssa on joutunut painiskelemaan varmasti jokainen joka on joskus eronnut. Joutuuhan erossa ikään kuin myöntämään että on tehnyt virhearvioinnin. Mutta vielä nolompia ovat varmasti ne tilanteet, joihin miehesi onnistuu sinut/teidät saattamaan.

Jos olet hyvissä väleissä sukulaistesi kanssa ja jos sinulla on hyviä ystäviä, niin kannattaisi varmaan varovaisesti tunnustella asiaa heiltä etukäteen. Saatat yllättyä, että ovat (ehkä) katsoneet kauhulla vierestä suhdettanne mutta eivät ole uskaltaneet ottaa asiaa puheeksi. Näin minulle lopulta kävi.

Voimia sulle ap joka tapauksessa tilanteeseen, päädyit sitten millaiseen lopputulokseen tahansa.

Vierailija
17/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä sitäkin, että kuinka pahasti hävettää ja nolottaa sitten kun mies kusee sinun luottotietosi ja muuta sellaista mukavaa. Varmasti enemmän, kuin mitä nyt hävettää, jos eroatte..

Vierailija
18/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli nytten mieleen kaikenlaista "mukavaa" kun upesin miettimään yhdessäolo aikaamme... eli ongelma on kyllä ollut alusta asti mukana.

mite, olisiko järkevää mieluummin yrittää, jos mies suostuisi vaikka hakemaan hiukan apua peliongelmiinsa tjt....

Vierailija
19/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa erossa ja jos mies tuona aikana onnistuu parantamaan tapansa oman itsensä vuoksi niin voittehan aina palata takaisin saman katon alle myöhemmin.

Vierailija
20/38 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä luulottele, että kyllä se siitä. Minun exä lainaili sukulaisltani selkäni takana, ja maksamatta ne kai kaikki ovat vieläkin. Jostain syystä sukulaiset suojeli tätä ja itse sain tietää vasta, kun touhua oli kulunut pari vuotta.

Tuollaisesta ei vain toivu tai parane, se on ihan varmaa. Jos haluat jatkaa, ota huomioon, että perheen taloutta on tarvittaessa pyöritettävä sinun tuloillasi, yhtään et voi luottaa tai laskea miehesi varaan. Jos se sopii sinulle, jatka suhdetta, muuten ala jo äkkiä järjestää asioitasi niin, että pääset eroon epäluotettavasta kumppanista.

On niin paljon syitä, miksi lähteä: epäluotettavuus, peliriippuvuus, välinpitämättömyys perheen yhteisistä asioista tai toisen luottamuksesta yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi