Miten pidätte lomat?
Onko edessä, monta viikkoa ja milloin? Vai jo pidetty?
Itsellä nyt kaksi viikkoa, sitten elokuussa viikko. En ole ollut täyttä vuotta uudessa työssä, siksi näin vähän lomaa :(
Kommentit (12)
Töihin vasta 2.8.
Mies aloittaa loman 2vkn päästä ja on sitten 4vk.
enää jäljellä eli lasi puoliksi tyhjä :/
pari viikkoa, vapaapäivineen melkein kolme, oltiin reissussa perheen kanssa. Elokuussa pidän toiset kaksi viikkoa ennenkuin koulut alkaa.
Mies on pitänyt viikon, loput pitää sit kun töiltään ehtii.
vielä on loppukesästä viikko "oikeaa" lomaa ja pari viikkoa palkatonta. Pakko osittain lomittaa miehen kanssa, voidaan näin pitää taapero kotona lähes koko kesä.
liittyy lomiin?
Itsellä vielä 2.5 viikkoa lomaa.
Viisi viikkoa on mulla lomaa. Mies on ollut jo kolme viikkoa lomalla ja loma jatkuu sillä vielä reilun viikon mun loman loputtua. Meillä ei ole koskaan ollut lastenhoito-ongelmia kesällä, kun miehellä on pitkä loma.
liittyy lomiin?
Itsellä vielä 2.5 viikkoa lomaa.
joka päivä. :D
No, mut varsinaiseen kysymykseen: Mies alottaa ensi maanantaina neljän viikon loman, mä kolmen viikon päästä neljän viikon loman. Lapsella siis kuusi viikkoa lomaa.
Ensin on miehen loma, sitten minun.
Niin saamme lasten hoitopaikan kiinniolon kuitattua. Kauhistuttaa ajatella mitä on pakko tehdä sitten kun lapset ovat koulussa, ja koulu on kiinni 2,5 kk - sitten meillä ei kai ole edes talvilomia yhdessä, pidämme molemmat 5 viikkoa vuodessa eri aikaan kattaaksemme kesäloman.
En tajua miten muut pystyvät pitämään jotain perheen yhteistä aikaa lomilla. Lapsilla on lomaa mutta aikuisilla ei koskaan yhtä aikaa.
Mies aloitti tänään myös ja on 4 viikkkoa.
Mulla kesällä 2 viikkoo, miehellä 6 viikoo, ja viikko ollaan samaan aikaan lomalla, muuten vuorotellen lapsen takia. Yhteinen viikko lomaillaan koko perheen voimin ulkomailla. Samoin syksyksi jätimme yhteisen lomaviikon, jolloin matkustamme.
miehen kanssa yhtäaikaa. Sitten pidetään vielä ennen koulun alkua viikko ja viikko. Ja ehkä syyslomalla viikko. Eli vähän niin kuin ylimääräinen viikko. No, se on sitten varmaan sitä yrittäjän vapautta. :)