Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Potuttaa. En päässyt siivoojaksi, en feissariksi, en henkilököhtaiseksi

Vierailija
28.06.2010 |

avustajaksi! Mitä ne on ne työt joihin pääsee kuka vaan???

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että sussa on oikeasti jotain pielessä, asenne ehkä? Käyttäydytkö haastatteluissa jotenkin omituisesti, jännitätkö?

Vierailija
2/23 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, kun nytkin kirjoitusvirhe sulla tuossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) talousassariksi, b) vientisihteeriksi, c) talouspäälliköksi ja c) henkilöstöjohtajaksi. Joka kerta kun olen paikkaa hakenut, olen sen myös saanut - paitsi tän vikan johon nykyinen työnantaja rekrytoi mut entisestä paikasta ja johon en edes hakenut. Ja koulutus on ihan tredenomi vaan, toki olen kouluttautunut myös työn ohessa.

Vierailija
4/23 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka musta tuntuu että oikeasti et edes yritä.

Vierailija
5/23 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pääsi siivoojaksi kuka vaan. Nykyään pitää olla laitoshuoltajan koulutus tai ammattikokemusta ennestään.

Henkilökohtaiseksi avustajaksi voi päästä, jos ei ole vaativa avustettava ilman koulutustakin.

Vierailija
6/23 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se että sattuu asumaan väärällä paikkakunnalla. Eli siis liian pienessä tuppukylässä, josta on liian pitkä matka (yli tunti yhteen suuntaan) seuraavaan isoon kaupunkiin josta työtä voisi hakea. Ja kun ei ole muuttomahdollisuutta -ilman eroa- niin mitäs tässä sitten auttaa... kuin olla työttömänä vaan ja koittaa jaksaa pitää toivoa yllä, että ehkä joskus löytyy jotakin työtä.

Mukavasta työstä en uskalla unelmoida.

Mukava ja hyväpalkkainen työ onkin sitten jotain ihan utopistista.

Vierailija
7/23 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) talousassariksi, b) vientisihteeriksi, c) talouspäälliköksi ja c) henkilöstöjohtajaksi. Joka kerta kun olen paikkaa hakenut, olen sen myös saanut - paitsi tän vikan johon nykyinen työnantaja rekrytoi mut entisestä paikasta ja johon en edes hakenut. Ja koulutus on ihan tredenomi vaan, toki olen kouluttautunut myös työn ohessa.

Vierailija
8/23 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä osaa kirjoittaa tutkintonimikettään oikein.

Vierailija
9/23 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kaupallisen alan koulutuksen omaavia palkataan henkilöstöhallinnon tehtäviin. Se valitettavasti näkyy sitten siinä, miten firmat kohtelevat työntekijöitään.

Vierailija
10/23 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmasti rohkaisi ja lohdutti ap:tä suuresti.

Vierailija
11/23 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan jos susta paistaa asenne, että tämä on paskaduuni, joohon haen vain siksi, että joku työ pitäisi saada.

Vierailija
12/23 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla yhteydessä työnantajaan ja kysyä, miksi et tullut valituksi kyseiseen työhön. Ole asiallinen ja kohtelias. Voit saada kullanarvoista tietoa seuraavaa työnhakua varten. Tsemppiä!

Vierailija
13/23 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei työnhakutaidot pahassa ruosteessa voi olla. Hakijoita vaan on niin paljon. ap

Vierailija
14/23 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään koulutusta? Haetko sitä vastaavaa työtä?

Vierailija
15/23 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli en pääse ammattikorkeaan, mutta pääsin. Nyt en ole saanut kesäksi edes päivän pituista keikkaa mistään. Mulla on lastenhoitajan koulutus,mutta koska moni päiväkoti on kesällä kiinni, haen myös muuta. Miehen siivellä olen koko kesäkuun elellyt.

Vierailija
16/23 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten niin miksi nyt haet työtä? Saitko potkut vakituisesta työstä vai miten on mahdollista, että sulla ei nyt olekaan työtä jonka piti olla vakituinen?

Vierailija
17/23 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakijoita on älyttömät määrät. Pitäisi jotenkin erottautua, mutta mitenkäs erottaudut jos ei ole juuri sitä paikkaa varten jotain spesiaalia laittaa hakemukseen.

Vierailija
18/23 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni ja hänen kavereittensa kokemusten perusteella ainakin vaikuttaa siltä. Ellei ole suhteita, niin ihan mahdotonta. Moneen paikkaan otetaan vain kaiken maailman työllistämisrahoilla ja -seteleillä työntekijöitä, mikä on tietysti hyvä asia niiden kannalta, jotka sitä kautta edes jotain saavat.

Feissariksi ehkä tarvitaan jotain omistautumista sille järjestölle - olitko perehtynyt asiaan riittävästi? Siivoojaksi oli luultavasti hakijoita, joilla oli jo alan kokemusta. Jne. Kysy rohkeasti, miksi sua ei valittu!

Vierailija
19/23 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon keikka, ja siihenkin valittiin koulutettu lähihoitaja. Eli kiven alla on kesätyöt, jollei ole alan koulutusta. Ja suhteilla suurin osa töistä saadaan, ikävä kyllä.

Vierailija
20/23 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työhön vaikuttaa paljon myös henkilökohtaiset kemiat, ei aina edes se koulutustaso.

T: yksi avustaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi