Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos mies vihjailee että haluis nähdä rusketusraitasi

Vierailija
28.06.2010 |

niin kuinka suhtaudut? kyse oli siis kepeästä flirtistä ja jutustelusta, mutta mä oikeasti voisin kyllä näyttää hälle raidat ja paljon muutakin!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kyllä on kivat raidatki!!älkää ny asentako mua

ap

Vierailija
2/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kyllä on kivat raidatki!!älkää ny asentako mua ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa aurinkoa alasti ja mies sen tietää, niin mitä se haluaa nähdä?

Vierailija
4/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo repliikki olisi kyllä ollut se vihoviimeinen. Toisin sanoen: vaikka mies muuten olisi mitä hurmaavin, niin tuon tapainen mauton, epämiehekäs huomautus olisi saanut minut sanomaan kundille ystävällisesti mutta varmasti, että opettelepa ensin käyttäytymään herrasmiesmäisesti, niin sitten voimme kummatkin heittää vaikka minkälaista herjaa, kun olemme tutummat. Kumppanilleen kun voi sanoa melkeinpä mitä tahansa ja tuntuu vain mukavalta, Flirttivaiheessa tuo on melko rujoa.

Vierailija
5/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo repliikki olisi kyllä ollut se vihoviimeinen. Toisin sanoen: vaikka mies muuten olisi mitä hurmaavin, niin tuon tapainen mauton, epämiehekäs huomautus olisi saanut minut sanomaan kundille ystävällisesti mutta varmasti, että opettelepa ensin käyttäytymään herrasmiesmäisesti, niin sitten voimme kummatkin heittää vaikka minkälaista herjaa, kun olemme tutummat. Kumppanilleen kun voi sanoa melkeinpä mitä tahansa ja tuntuu vain mukavalta, Flirttivaiheessa tuo on melko rujoa.

en ole ikään hienohelma muutenkaan ja ollaan tuon miehen kanssa jo vuosia tunnettu.

ap

Vierailija
6/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava tuttu mies ihan vastaavalla tavalla rusketusraidoista lauloi tai mainitsi. Lauluista osia vuosien mittaan useamminkin laulanut tai pyytänyt kuuntelemaan "osuvia" pätkiä. Varattu olen ja tämä mieskin hyvin sen tietää, kutkuttaa silti miettiä mitä tarkoittaa näillä hetkillä..

Vierailija
7/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin takuulla olisi seksi mielessä. mutta naiset harvemmin tuollaista ehdottelevat!!