Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan kestää tottua pitämään silmälaseja?!

Vierailija
28.06.2010 |

Olen hankkimassa uusia pokia.. taas kerran.. aina tuntuu ettei mitkään sovi minulle, koen näyttäväni naurettavalta ja että silmälasit jotenkin tekevät minut huvittavan näköiseksi toisten silmissä.. onko tämä omaa kuvitelmaa ja miten siitä pääsee eroon?

Nytkin otin sovitukseen kolmet pokat, kauan sovittelin liikkeessä ja noihin kolmiin päädyin, että jotkut niistä, silti nekin näyttävät jotenkin typeriltä minun päässäni :(

niin ja laseja tarvisin kyllä kun vain tottuisin niitä pitämään! Tuntuu että silmät peittyy vaan lasien taakse, kun silmät on ehkä paras kohta kasvoissani :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johokin kunnon optikkoliikkeeseen ja pyydä apua. Jos myyjä on oikeesti koulutettu asiaan, osaa valita sulle hyvä, jos taas on "vaan" myyjä, niin ei kyllä osaa auttaa!

Vierailija
2/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sovitin neljässä liikkeessä yhteensä ainakin sadat eri pokat, joista löysin 3-4 sellaista, jotka olivat ok. Jostakin liikkeestä en löytänyt ensimmäisiäkään hyviä. Eli melkoisesti sai kokeilla ennen kuin löytyi hyviä.

Kannattaa ottaa myös joku kaveri makutuomariksi, toinen saattaa nähdä paremmin, mitkä sulle sopivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioinut ja joo, kaikki "sopii" mitä vaan sovittaa. Mutta kun ei täällä muitakaan liikkeitä juuri ole..

ap

Vierailija
4/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin silmälasien käyttämisen opiskelujen jälkeen. Ne ei vaan sovi minun kasvoihini. Olen käyttänyt piilareita tai ollut kokonaan ilman. Näen ihan riittävän hyvin ja mielummin näytän hyvältä.

Vierailija
5/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene silmäleikkaukseen, niin ei tarvitse miettiä ulkonäköä. Plus kaikki muut leikkauksen hyödyt.

Vierailija
6/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla otetaan kuvat pokat päässä. 4 mahtuu samaan ruutuun ja näet miten sopii. ja ota mukaan joku jonka makuun luotat täysin.

Vierailija
7/7 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää loppujen lopuksi kauniimmalta ilman laseja, joten lasien valinta voi olla vaikeaa. Vaihtoehtona piilarit tai leikkaus?