Mitä materiaalia on kihla- / vihkisormuksesi?
Kommentit (31)
Valkokultaa kummallakin, ja molemmilla vain yksi sormus. Kihlasormusta ei ajateltu että tarvitsisi kun oltiin j kuitnekin monta vuotta asuttu yhdessä.
miehen valkokultaa
aviossa ollaan, molemmilla leveä vihkisormus, ei kihloja
leveähkö keltakultainen ja vihkisormuksessa on renkaita limittäin keltakultaa, valkokultaa ja 9 timanttia on upotettu siihen valkokultaiseen renkaaseen.
Miehellä on myös ihan samanlainen perus kihlasormus kuin minulla ja vihkisormuksena keltakultainen Kalevala sormus jonka nimeä en muista. Hän kuitenkin pitää vain yhtä sormusta.
..minulla kihlasormus punakultaa, vihkisormus valkokultaa jossa luonnonruskeita timantteja. Miehen sormus punakultaa.
..minulla kihlasormus punakultaa, vihkisormus valkokultaa jossa luonnonruskeita timantteja. Miehen sormus punakultaa.
Oma on vielä valikointivaiheessa, mutta taidan ehkä kallistua johonkin puolirihkamaan, kulta/zirkonia/eikä tarvitse välttämättä olla kultaakaan saatika hopiaa. Tahdon hienon sormuksen, mutta en kallista, koska mun käytössä se kolhiintuu kuitenkin :-D
Monet tätä kauhistelee että sellanen arvoton sormus, mutta mitä väliä sillä sitten periaatteessa on, että kuinka suuri hintalappu sillä sormuksella oli kaupassa. Ei se sitä arvoa mun mielestä sanele..
70 euroa. Kihlasormusta ei ole koska emme olleet kihloissa. Miehellä samanlainen. 13 vuotta näillä menty.
Ja mulle on ihan sama vaikka joku luulisi hopeaksi tai vaikka kinder-munasta saaduiksi. Hankittiin sellaiset joista itse tykättiin.
Kuka ostaa valkokultaa? hopeisiksi niitä luullaan kuiteski!!
Keltakulta vaan on niin ruman väristä. Itse tykkään enemmän hopean väristä ja siksi kaikki koruni ovatkin hopeaa tai valkokultaa. Kaikille ei ole tärkeää, että korut näyttävät muiden silmiin kalliilta vaan tärkeintä on että itse pitää niistä ja sopivat käyttäjälleen. Ja vihkisormukseni on siis valkokultaa.
minulla ohut kihlasormus valkokultaa ja siinä timantteja, leveä vihkisormus on keltakultaa ja myös timantteja. Miehellä yksi erittäin leveä sormus titaania ja keltakultaa. :)
70 euroa. Kihlasormusta ei ole koska emme olleet kihloissa. Miehellä samanlainen. 13 vuotta näillä menty.
Jos olet joskus luvannut mennä naimisiin niin olet kyllä ollut kihloissa. Kihlaus on lupaus avioliitosta.
Meilläkin on molemmilla teräksiset sormukset, itselläni siinä vielä 15 timanttia lisänä.
En minä muiden vuoksi ala keltakultaisia koruja pitämään.
Kuka ostaa valkokultaa? hopeisiksi niitä luullaan kuiteski!!
Ja siis valkokultaa molemmat sormukseni, vihkisormuksessa timantteja. Miehen sormus myös valkokultaa.
Pienyrittäjäkorusepän käsintekemät. Omassani on musta kivi, en nyt muista nimeä.
jos ei erota valkokultaa hopeasta..
Minulla vihkisormuksena leveä, sileä valkokultasormus, kihla muutoin samanlainen, mutta yhdellä isohkolla timantilla. Miehellä on tylsä keltakultainen kihla/vihki, mutta sentään onneksi leveä.
tavalliset yksinkertaiset puolipyöreät, vihkisormuksessa mulla timantteja.
Onko nykyään miehilläkin vihkisormus erikseen? Onko se muotia?