Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä materiaalia on kihla- / vihkisormuksesi?

Vierailija
28.06.2010 |

Entä miehesi sormus?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalliset yksinkertaiset puolipyöreät, vihkisormuksessa mulla timantteja.

Onko nykyään miehilläkin vihkisormus erikseen? Onko se muotia?

Vierailija
2/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokultaa kummallakin, ja molemmilla vain yksi sormus. Kihlasormusta ei ajateltu että tarvitsisi kun oltiin j kuitnekin monta vuotta asuttu yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen valkokultaa

aviossa ollaan, molemmilla leveä vihkisormus, ei kihloja

Vierailija
4/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hopeisiksi niitä luullaan kuiteski!!

Vierailija
5/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mun vihkisormuksessa sitten vähän valkokultaa ja timantteja

Vierailija
6/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä taas keltakultaa.

Vierailija
7/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leveähkö keltakultainen ja vihkisormuksessa on renkaita limittäin keltakultaa, valkokultaa ja 9 timanttia on upotettu siihen valkokultaiseen renkaaseen.

Miehellä on myös ihan samanlainen perus kihlasormus kuin minulla ja vihkisormuksena keltakultainen Kalevala sormus jonka nimeä en muista. Hän kuitenkin pitää vain yhtä sormusta.

Vierailija
8/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..minulla kihlasormus punakultaa, vihkisormus valkokultaa jossa luonnonruskeita timantteja. Miehen sormus punakultaa.

Vierailija
9/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..minulla kihlasormus punakultaa, vihkisormus valkokultaa jossa luonnonruskeita timantteja. Miehen sormus punakultaa.

Vierailija
10/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on vielä valikointivaiheessa, mutta taidan ehkä kallistua johonkin puolirihkamaan, kulta/zirkonia/eikä tarvitse välttämättä olla kultaakaan saatika hopiaa. Tahdon hienon sormuksen, mutta en kallista, koska mun käytössä se kolhiintuu kuitenkin :-D

Monet tätä kauhistelee että sellanen arvoton sormus, mutta mitä väliä sillä sitten periaatteessa on, että kuinka suuri hintalappu sillä sormuksella oli kaupassa. Ei se sitä arvoa mun mielestä sanele..

Vierailija
11/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 euroa. Kihlasormusta ei ole koska emme olleet kihloissa. Miehellä samanlainen. 13 vuotta näillä menty.

Vierailija
12/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle on ihan sama vaikka joku luulisi hopeaksi tai vaikka kinder-munasta saaduiksi. Hankittiin sellaiset joista itse tykättiin.

Vierailija
13/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa valkokultaa? hopeisiksi niitä luullaan kuiteski!!

Keltakulta vaan on niin ruman väristä. Itse tykkään enemmän hopean väristä ja siksi kaikki koruni ovatkin hopeaa tai valkokultaa. Kaikille ei ole tärkeää, että korut näyttävät muiden silmiin kalliilta vaan tärkeintä on että itse pitää niistä ja sopivat käyttäjälleen. Ja vihkisormukseni on siis valkokultaa.

Vierailija
14/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ohut kihlasormus valkokultaa ja siinä timantteja, leveä vihkisormus on keltakultaa ja myös timantteja. Miehellä yksi erittäin leveä sormus titaania ja keltakultaa. :)

Vierailija
15/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 euroa. Kihlasormusta ei ole koska emme olleet kihloissa. Miehellä samanlainen. 13 vuotta näillä menty.

Jos olet joskus luvannut mennä naimisiin niin olet kyllä ollut kihloissa. Kihlaus on lupaus avioliitosta.

Vierailija
16/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on molemmilla teräksiset sormukset, itselläni siinä vielä 15 timanttia lisänä.

Vierailija
17/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä muiden vuoksi ala keltakultaisia koruja pitämään.

Kuka ostaa valkokultaa? hopeisiksi niitä luullaan kuiteski!!

Ja siis valkokultaa molemmat sormukseni, vihkisormuksessa timantteja. Miehen sormus myös valkokultaa.

Vierailija
18/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienyrittäjäkorusepän käsintekemät. Omassani on musta kivi, en nyt muista nimeä.

Vierailija
19/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei erota valkokultaa hopeasta..

Minulla vihkisormuksena leveä, sileä valkokultasormus, kihla muutoin samanlainen, mutta yhdellä isohkolla timantilla. Miehellä on tylsä keltakultainen kihla/vihki, mutta sentään onneksi leveä.

Vierailija
20/31 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika puusilmä täytyy olla jos ei erota valkokultaa hopeasta..