Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia hauskoja kohteliaisuuksia olet saanut mieheltäsi/muilta?:)

Vierailija
28.06.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittelin sitä, kun rintani ovat niin pienet. Mieheni kehui että nehän ovat juuri sopivan kokoiset, sopivat hyvin kouraan :)

Vierailija
2/8 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kehui pyllyäni: "se on kuin pullataikinaa, sitä voisi kyllä leipoa loputtomiin" :)

Enkä hennonut edes suuttua vertauksesta, koska hyvää hän selvästi tällä tarkoitti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi kahvilla kaikkien kuulleen, että "jos sinunlaisen naisen saisin niin olisin onnellisin mies maanpäällä"

Vierailija
4/8 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sanoi tuntematon mies kadulla, että "sulla täytyy olla maailman hyvännäköisin takapuoli". En osannut edes loukkaantua, vaikka aika henkilökohtaiseen ominaisuuteen puuttuikin.

Se on muuten omasta mielestänikin parempi puoleni :)

Vierailija
5/8 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on tosi kauniin värinen iho". Olin aivan ällistynyt, sillä minua on koko ikäni haukuttu kalpeuteni takia.

Vierailija
6/8 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän sanoi muuan mies joka oli samassa talossa töissä, ei varsinaisesti työkaveri.

Vierailija
7/8 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mistä löytyy se ja se katu. Mä en usein tiedä katujen nimiä, mutta juuri sen kadun satuin tietämään, koska itse asuin sillä kadulla, joten neuvoin miehen tosi tarkkaan oikealle kadulle. Mies kysyi vielä, sattuisinko tietämään mikä taloista on se, jota hän etsii, ja minä ohjeistin hänet talonvärin ja tuntomerkkien kanssa. Mies kiitti kauniisti ja tokaisi sitten, että "tiiätkö, toi punanen väri sopii sulle tosi hyvin. Kannattaa jatkossakin käyttää." Punainen on mun lempivärini, olen vain aiemmin ollut tosi arka sitä käyttämään vaatetuksessa, koska se on niin voimakas ja huomiota herättävä väri (verrattuna siis niihin mun aiempiin musta/harmaa/ruskea/beige -värityksiin). Olin juuri sinä päivänä laittanut ensimmäistä kertaa vuosiin punaista päälle, ja tämän kehun saattelemana vaatekaappiini on pikkuhiljaa hiipinyt enemmän ja enemmän punaista, sekä muitakin värejä :)

Mun mieheltäni ei kyllä kohteliaisuuksia heru, ei edes pyynnöstä.

Vierailija
8/8 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran erään bändin keulahahmo sanoi minulle soittonsa jälkeen, että "olet todella kaunis", se jäi mieleen :)

Lisäksi kassajonossa joku mies sanoi että minulle sopii hienosti se väri mikä oli silloin päällä. On niin harvinaista saada kehuja ihan selväpäsiltä henkilöiltä keskellä arkea, että jäi mieleeni kaikkien baariörvellyksien lomasta.

Mies sanoi kerran ihanan kauniisti, ettei häneltä puutu mitään kun on niin ihana, fiksu, hauska ja kaunis puoliso (voi kunoa ajattelisi vieläkin niin).

Mies sanoo minua hyvässä mielessä tiikeriksi, kun raskausarvet peittävät takapuolen.