Onko huutismyyjä jolla esim yli 1000 palautetta epäilyttävä?
Siis onko teidän mielestä jotenkin epäilyttävä tai liian ammattimainen myyjä jos myyjällä on tänä päivänä esim. yli 1000 palautetta?
Mietin tässä kun kohta tulee 1000 palautetta täyteen, että pitäisikö vaihtaa nimimerkkiä?
Toisaalta, tänä päivänähän kun huutis on ollut käynnissä jo jonkin aikaa, on aika monella jo tullut paljon palautetta...
Vai mitä mieltä on arvon av raati?! ;-D
Kommentit (3)
epäilyttävällä trokarilla on paljon palautteita aina samoilta ihmisiltä ja pienistä ostosummista. Ja negoja ei saa olla montaa.
Noin yleisesti ottaen kyllä mieluummin paljon palautteita kuin vähän, mun mielestä.
Mutta joku on saattanut ostaa multa aika monta tavaraa kerralla säästäkseen postikuluissa. Eli sitten on tullut yhdeltä ostajalta vaikka 20 palautetta kerralla.
En tiedä onko se nyt epäilyttävää mutta en itse halua olla mikään palautekuningatar. Tuohon edelliseen, kyllä ne palautteet tulee eri ihmisiltä, jos yksi ostaja jättää 20 palautetta niin siitä tulee vain yksi +-piste.
epäilyttävällä trokarilla on paljon palautteita aina samoilta ihmisiltä ja pienistä ostosummista. Ja negoja ei saa olla montaa.
Noin yleisesti ottaen kyllä mieluummin paljon palautteita kuin vähän, mun mielestä.