Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestit facebookissa

Vierailija
15.08.2010 |

Kenelle face-kaverille voisit lähettää henk.kohtaisen viestin, (ei seinälle). Tarkoituksena olis vaan saada selvyys että millainen on kaytäntö face-viestailussa.. Ite oon viesteillyt vain läheisten ystävieni kanssa ja sienäkirjoituksia on tullut puolin ja toisin kenen vaan facekaverin kans.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on hitosti etenkin naispuolisia kavereita ja minua jotenkin vain häiritsee kirjoittaa hänen seinälleen mitään. Mieluummin lähetän kommentitkin viestitse.

Ja sitten vasta löytämälleni sukulaismiehelle, jonka kanssa ollaan tutustuttu viestein. Hän ei osaa suomea ja minun seinä on täysin suomenkielinen.

Seinille kirjoittamisen olen melkeinpä lopettanut.

Vierailija
2/6 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei siis ole kavereita, joita en tuntusi myös irl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdekriisit, reissun aikataulujen säädöt, puhelinnumeron vaihtamiset sun muut on sellaisia, jotka hoidan viestinä. Ja nää asia painottuu kyllä niihin lähimpiin.

Joskus kun hyväksyy uuden kaverin, tulee pieni kuulumisten päivitys kyseeseen, viestillä sekin.

Sit ihan perus liibalaaba-läpän heitot on sit tilapäivitysten ja kuvien ja linkkien kommentoinnit, niitä voi heitellä melkein kelle vaan, kunhan aihe kiinnostaa.

Vierailija
4/6 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siinä jotain yllättävää mielestänne jos nainen saisi mieheltä (tai toisinpäin) jota ei juuri tunne, niin aivan yllättäen viestin jossa olis joku arkinen kysymys/kommentti, ei mitään flirttiä?

Vierailija
5/6 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa jollekulle jotakin henk.kohtaista niin mieluummin sitten kirjoitan inbox'n kuin seinälle

Vierailija
6/6 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti tykkäisi yhteydenotosta. Naisena ei tuollaisesta ylläty, lähetymisyrityksiin on jo tottunut ja osaa (jos viisas) ottaa ne fiksusti.

Kaikki arjesta poikkeava on tervetullutta. Minusta olisi mukava vaihtaa ajatuksia monenkin ihmisen kanssa ilman taka-ajatuksia mutta lähestymiset tulkitaan usein väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi