Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska sitä oikein uskaltaa "huokaista helpotuksesta" raskausaikana

Vierailija
29.05.2008 |

Kunnes tulee mieleen paha maailma jonka se joutuu vielä joskus kohtaamaan. ;)

Mutta tosiasiassa noilla viikoilla jo prosentit selviämisen hyväksi on niin selvät että rauhotu hyvä ihminen ja nauti raskaudestasi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ettei koko ajan pelkää keskenmenoa tai jotain??

Luulin että kaikki ois jo aika ok, kun ultrassa oli just kaikki hyvin (rv 11+3), mutta juuri luin tänään täältä av:lta että jonkun vauva oli kuitenkin vaan lopettanut kasvamisen rv12, ja tuli sitten ulos rv 16...

Enhän mä IKINÄ uskalla tästä rauhoittua, ja kertoa suvulle / töissä...

(Joo ja neljäs lapsi kyseessä, en tiedä miksi silti olen näin hermoheikko.)

Vierailija
2/4 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos noilla viikoilla on nähty elonmerkit ultrassa, niin kannattaa kyllä lopettaa hätäily. Paremmin menee, kun ei turhaan stressaa! Suree sitten, JOS sen aika tulee. Eihän sitäkään ole tapana surra, että seuraavalla kauppareissulla voi rattijuoppo ajaa päälle... Tsemppiä odotukseen! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli töissä kertonut olleensa ultrassa, kun oli aamulla poissa.

Oli sanonut kuulemma pomolle "voi olla että meille tulee vauva".

Kummastelin hänelle hänen lausettansa, miten niin "voi olla", eikö se nyt jo ultrassa ollut harvinaisen selvää, ja hän meinasi "niin voihan olla että sitä ei tulekaan"...

IHME kommentti, mistä se mies tuommoisia nyt keksi?!?! onko sillä jotain ennakkoaavistuksia????

ap

Vierailija
4/4 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huokaista helpotuksesta edes silloin, kun olen nähnyt ultrassa sykkeen. Viidessä raskaudessa olen nähnyt yhteensä kuuden sydämen sykkivän, mutta yhden lapsen olen kotiin saanut...

Mulla on takana kaksosraskaus, josta toinen meni kesken rv 8-9 ja toinen kuoli kohtuun rv 32, lisäksi keskenmenot rv 12, 11 ja 11. Ainoa lapsi syntyi pikkukeskosena (mutta on sitäkin sitkeämpi :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme