Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkkää seksiäkö

Vierailija
27.06.2010 |

kuinka kauan mies/ nainen jaksaa saman kanssa jos kyseessä vain seksiä ilman tunteita eikä muita velvoitteita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tietysti, kuinka usein näkevät. Yleensä tunteet tulee peliin, pelkkä seksisuhde ei toimi.

Vierailija
2/3 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikumpani on pitemmän päälle parasta maailmassa, kyllä niitä keskustelijoita etc löytyy, mutta joku haluttava ja hyvä on ylikaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin yleistäen - mies varmaan jaksaa siihen asti, ettei ole jotakin painavaa syytä olla jaksamatta. Kyllin painavat syyt ovat parempi seksikumppani, puolisolle narahtaminen, liian tiiviiksi muotoutunut suhde seksikumppanin kanssa, joka ahdistaa miestä, jomman kumman muutto toiselle paikkakunnalle, sukupuolitauti. Kai niitä voi muitakin syitä olla. Nainen taas alkaa herkemmin herätellä tunteita kuvioon mukaan, jolloin pelkkä seksi ei enää riitä, vaan halutaan yhteisiä harrastuksia, ravintolaillallisia, autoajeluja, asunto, sohva, tv, lemmikki ja lapsia. Miestä alkaa ahdistaa viimeistään ravintolaillallisten ja autoajelujen kohdalla.

Mitään takuuvarmaa rajaa en osaa sanoa, miten kauan tuollainen "suhde" voisi kestää, kuinka kauan sitä kukakin jaksaa. Itselläni on kokemusta yhden miehen kanssa kahdesta suhteesta (tai itse määrittelen ne kahdeksi eri suhteeksi, mies ehkä ajattelee sitä vain yhdeksi suhteeksi, jossa oli pidempi tauko välissä), ja tämä suhde oli siis pelkkää seksiä. Olimme kavereita pitkältä ajalta ennakkoon, olemme kavereita vieläkin, ja oikeastaan olimme tavallaan toistemme uskottuja ennen seksin astumista kuvioihin. Seksisuhteeseen ajauduimme, kun mun pitkä seurustelusuhteeni päättyi, ja sitä kesti kuukauden verran (seksikertoja oli 1-3 viikossa). Sitten mies alkoi seurustella, jolloin meidän seksisuhteemme katkesi, tai oli jäähyllä, ja kun mies erosi tyttöystävästään, meillä oli vielä pari kuukautta seksiä keskenämme. Lopulta suhde päättyi siihen, että minä muutin paikkakunnalta. Ei siinä ollut mitään sen kummempaa, molemmat tiesivät mun muuttavan pois, kummallakaan ei ollut mitään haaveita pysyvämmästä suhteesta, mutta seksi oli kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme