Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskaltaa uuteen suhteeseen eron jälkeen?

Vierailija
27.06.2010 |

En uskalla tuntea ketään miestä kohtaan mitään, takana avioero jota itse hain miehen henkisen väkivallan takia.

Tuntuu kuin henkisen väkivallan sietäminen olisi vienyt itsetuntoni, sen lisäksi mies muutti heti uuden naisen kanssa yhteen, ymmärtääkseni ei kuitenkaan ollut häntä aikaisemmin tavannut, mutta jatkaa siis avoliitossa nyt uuden naisen kanssa. Avioeromme on hänen mielestään minun syytäni.

En uskalla luottaa kehenkään mieheen, pelkään että kaikki suhteen päättyvät kuten avioliittoni. Miten te olette uskaltaneet ihastua, rakastua uudestaan koskaan?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen alkanut ajattella...enkä tarkoita mitään kiihkouskovaisia, vaan esim. helluntailaisia.

Minä itse olen uskova, ja tiedän kyllä, että näissäkin piireissä on ihan kunnon ihmisiä, hartaita ja aitoja uskovia ihmisiä, mutta valitettava totuus on, että samat juopot, narsistit, seksiriippuvaiset, omahyväiset sikaidiootit ne näissäkin piireissä pyörii, niitä vain kutsutaan miehiksi. Pahimmillaan törmää vielä sellaiseen sekopäähän, kuin minun exäni.

Hän oli aluksi ihana, romanttinen, kohtelias ja hyväkäytöksinen nuori mies, antoi oikein hyvän kuvan itsestään niin minulle kuin kaikille muillekin. Seksiin painostaminen alkoi parin viikon seurustelun jälkeen, pari viikkoa myöhemmin seksiin pakottaminen. Sitten erolla uhkailu, väkivallalla uhkailu, jos en tehnyt kuten hän halusi, ja aina, kun syystä tai toisesta en voinut tai halunnut tehdä kuten hän halusi, kosti sen jotenkin. Opiskelin vielä seurustelumme aikaan, ja hän olisi halunnut mun lähtevän syyslomaviikolla hänen ja perheensä mukana ulkomaille. Minä olin kuitenkin töissä koko viikon, enkä voinut lähteä, ja ex päätti reissunsa aikana pettää minua erään paikallisen naisen kanssa. Palatessaan oikein reteesti kertoi, että minäpä tein näin, ja ihan vain siksi ettet sinä lähtenyt mukaan. Tämän jälkeen petti tasaisin väliajoin milloin kenenkin kanssa, ja aina se johtui jostakin mitä minä tein. Sitten alkoi vertailla minua ja näitä muita naisia, kun nämä muut olivat niin paljon parempia sängyssä (no ehkä, minä kun harrastin seksiä hänen kanssaan pelkästään painostuksen ja pakon takia, en siksi että olisin halunnut), ja muutenkin paljon fiksumpia ja filmaattisempia kuin minä. Kerran, kun tuli riitaa, mies löi minua, ja kun ilmoitin, että selvä, tämä oli tässä, ja yritin lähteä, hän esti mua lähtemästä ja kuristi mua. Mut pelasti tämän miehen äiti, joka ilmestyi yllättäen soittamaan ovikelloa. Miehen äiti huomasi, että jotakin oli tapahtunut, vei minut kotiin ja matkalla kerroin hänelle, mitä poikansa oli tehnyt, ja hänen äitinsä käski kertoa tapahtuneesta kaikille, jotka tunnen, ja jotka tuntevat myös exäni. Tein niin, en vastannut exän soittoihin enkä viesteihin, palasin viikon päästä kertomaan, että suhde on ohi, ja vielä kolme kuukautta eron jälkeen ex soitteli iltaisin kännissä ja uhkasi tehdä itsemurhan, jos en ota häntä takaisin. Onneksi sentään kerroin eroon johtaneista syistä kaikille, koska ex pyrki edelleen kaikin tavoin ulkopuolisille antamaan itsestään hyvää kuvaa, mustamaalasi minua, vannoi rakkauttaan ja järjesti mm. juhlat ihan vain kuulemma minun kunniakseni. Juhlissa hän piti oikein koskettavan puheen, jossa kertoi mun olevan hänen elämänsä rakkaus ja että hän toivoo minunkin tajuavan sen ja antavan hänelle uuden mahdollisuuden, ja mitä lie siirappia lasketteli. Juhlissa olleet vieraat tulivat jälkeenpäin sanomaan, että olipa kyllä siirappista paskaa koko puhe, kun ottaa huomioon mitä ex teki minulle. Juhlien jälkeen hankin lähestymiskiellon exälle, ja vaikkei siitä mitään hyötyä ollutkaan, niin se auttoi, kun opiskelujen takia muutin toiselle paikkakunnalle ja muutin tietoni salaisiksi. Kuulemani mukaan ex on edelleen samanlainen törppö, vaikka uskovaksi edelleen itseään tituleeraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi