Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui, ihan sairaan laiha malli!

Vierailija
24.08.2010 |

http://www.iltalehti.fi/muoti/2010081312184367_mu.shtml

Ja vielä kehuvat "upean kapeaa" vyötäröä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen vyötärö kun painoin n.45-47kg(160cm) toisilla vaan on luonnostaan kapeampi vyötärö ja näyttää muutenkin että tuo on kurottu jollain kureliiveillä kapeammaksi :D itse tosin en enää koskaan haluaisi painaa alle 50 kg...tykkään että naisella on rinnat ja mä olin ihan lauta silloin!

Vierailija
2/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä valitellut 11 v tyttäreni alipainosta.

Hän näyttää suurinpiirtein olevan samaa kokoa, kuin tuo malli, vaan vähän nuorempi ja lyhyempi versio.

Mua pelottaa kamalasti tyttäreni laihuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuosta alkaa uus typerä laihuusbuumi, kun jokainen koettaa olla samanlainen riuku kuin tuo. Tuo kyseinen malli ei ole edes luonnollisen näköinen, ihan kuin ois poistattanut muutaman kylkiluun itseltään. Ei ole luonnollinen tuo lantionkaari.

Vierailija
4/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ihmiset näyttävät kuvissa ja tv:ssä lihavimmilta kuin todellisuudessa ovat. Miltähän tuo tyttö näyttää luonnossa? Ei varmaan ole edes kuukautisia. Noin laihan naisen voi olla tulevaisuudessa vaikeaa saada lapsia.

Vierailija
5/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö voi olla kuinka upean kapea hyvänsä, mutta kalpeat, kärsineen näköiset kasvot ja riutunut yleisilme eivät mitenkään korosta upean kapeaa vyötäröä.

Olen nelosen kanssa samaa mieltä, ettei tytön lantionkaari näytä luonnolliselta, vaan tosiaan ennemmin siltä, kuin alimmat kylkiluut olisi poistettu.

Vierailija
6/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö voi olla kuinka upean kapea hyvänsä, mutta kalpeat, kärsineen näköiset kasvot ja riutunut yleisilme eivät mitenkään korosta upean kapeaa vyötäröä.

Minulle tuli naamakuvasta mieleen se hevi-Ari, mikä sen sukunimi nyt olikaan. joku idonl-kolmonen takavuosilta tms.

Olen nelosen kanssa samaa mieltä, ettei tytön lantionkaari näytä luonnolliselta, vaan tosiaan ennemmin siltä, kuin alimmat kylkiluut olisi poistettu.

Tuskin on, tuollainen rintakehä ja vyötärö syntyy, kun kropassa ei ole läskiä eikä lihasta. Katso vaikka kuvia keskitysleireiltä, miehilläkin on kunnon ampiaisvyötärö, kun kylkikaaren ja lantion kupin välissä ei ole muuta kuin sisään apinuvan nahan alla kuihtuneet sisäelimet ja lihasten rippeet.

Vierailija
7/7 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mm. Etelä-Amerikassa malli- ja missikokelailta poistetaan kylkiluita yhtenään kapeamman vyötärön saamiseksi, enkä usko että USA:kaan ihan tilastollisessa häntäpäässä keikkuu noiden asioiden osalta.

Oli miten oli, niin luonnottoman näköinen lopputulos tuolle kyseiselle tytölle on joka tapauksessa tullut laihuusihanteensa myötä. En hetkeäkään usko, että hän olisi luonnostaan ihan noin laiha. Sirorakenteinen varmaan, muttei missään tapauksessa noin kuihtuneen ja kärsineen näköinen.

t. Sama

Minulle tuli naamakuvasta mieleen se hevi-Ari, mikä sen sukunimi nyt olikaan. joku idonl-kolmonen takavuosilta tms.

Tuskin on, tuollainen rintakehä ja vyötärö syntyy, kun kropassa ei ole läskiä eikä lihasta. Katso vaikka kuvia keskitysleireiltä, miehilläkin on kunnon ampiaisvyötärö, kun kylkikaaren ja lantion kupin välissä ei ole muuta kuin sisään apinuvan nahan alla kuihtuneet sisäelimet ja lihasten rippeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän