Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies lähti eilen

Vierailija
27.06.2010 |

ilmoitti olevansa kyllästynyt perhe-elämään.Koko ajan vituttaa ja elämä vaan lipuu ohi.

Ja mut jätettiin selviämään yksin.Olen helvetin vihainen.Millä pokalla äijä vaan feidaa kun vähän kyllästyttää?Kyseinen pösilö on aina saanut määrätä ajankäyttönsä ja omat menonsa.

Mukava päätös juhannukselle.Siinä meni "ydin"perhe.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että haluaakin.Mutta mikään ei kuitenkaan muuttuisi parempaan.Toivon että olisin siinä tilanteessa niin järkevä etten ottaisi takaisin.Nyt tuntuu että en, mutta enpä tiedä.Yritän psyykata itseni siihen pysyvään ei-hin.

Vierailija
22/24 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hyvin koulutettu, hyvätuloinen, fiksuksi ja luotettavaksi uskottu mies teki samoin. Joku ikäkriisi mikä lie. Niin sitä voi mieli muuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan aina kun haluaa, teen myös usein aloitteen.Ei taida olla pimpistä kiinni tämä kriisi.

Vierailija
24/24 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen samalla tavalla kuin 13. EI kaduta se, että lapset on tehty, mutta kieltämättä usein haaveilen yksin asumisesta lasten kanssa. Olen välillä niin kyllästynyt siihen, että kaikki kaatuu omaan niskaan ja kaikesta tunnun olevan vastuussa yksin. Mies harrastaa miten lystää ja silti valittaa että minä päätän tekemisistä ja ajankäytöstä tässä perheessä. Ei ole totta.