Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UUTUUSTUOTE - kuinka kauan uutuus

Vierailija
27.06.2010 |

Tarjosin juhannuksena vieraille mm. coctaitikkuja, joihin olin laittanut Valion Salaneuvos juustokuutioita sekä Valion Juutolastuja.

Kerroin syöjille niiden olevan uutuustuotteita. Itse olin bongannut ne kaupassa juuri ennen jussia. Ne kyllä maistuivat, mutta muutama meinas, että näitähän on ollut jo pitkään tarjolla. Onko?

Kuinka kauan sinusta tuote on uutuus? Onko nämä Juustopikari tuotteet sinulle jo tuttuja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos kerran töitä teet, niin vastaan että eivät ole tuttuja. En ole moisiin vielä törmännyt ;)

Vierailija
2/7 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa keskustelussa mainittu ikean sohvakin ole ollut jo vuoskaudet myynnissä mut vaan eri hinnalla, ennen 349 ja nyt 299. siinä lukee et uutuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juusto ei kovin uusi keksintö ole edes kuutiona tai lastuna, Suomessa salaneuvoksen tapaista juustoa tehty reilusti yli 100 vuotta.

Vierailija
4/7 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin juhannuksena telttailemassa ja ruokien vienti oli hiukan haasteellista. Näiden juustopikareiden idea oli se, että ne olivat pienissä pahvipurkeissa, joissa ne oli kätevä viedä mukaan.

Mun homma oli tuoda pikkusyötävää ja ajattelin ikuisten sipsien sijaan ottaa noita juustolastuja. Sitten tein juustokuutioista ja hedelmistä coctaitikkuja.

Vierailija
5/7 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omista tottumuksista. Itse saatan löytää esim. meidän ruokakaupasta monta uutuutta siis minulle uusia ja joku on saattanut syödä tuotetta jo vuosia. Ihmiset vaan usein tottuvat juuri noissa ruoka-asioissa menemään samalla ruutiinilla.

Vierailija
6/7 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. puoli vuotta sitten kaupassa

Vierailija
7/7 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. jossa oli noit juutoi. Kaveri tarjos