Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko valkoisen sohvan ostaminen lapsiperheeseen totaalivirhe? (pestävä päällinen)

Vierailija
27.06.2010 |

Siinä olisi siis irroitettava ja pestävä päällinen, pelastaako se mitään? Hinta ei ole karmea, että ei haittaa jos muutaman vuoden päästä jouduttaisiinkin jo uusi hommaamaan?

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S09875841

Tuo se olisi. Siinä luvataan myös että on paljon yhteensopivia päällisiä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sen sata kertaa ollut niin tyytyväinen, että meillä on (tummat) nahkasohvat! En missään tapauksessa huoli enää mitään muuta laatua, jos nuo täytyy vaihtaa. Eipä haittaa, jos vaikka juhlavierailta tippuu pala kakkua tai kahvia sohvalle, ei muuta kuin pyyhkäisy ja se siitä. Olisi siinä sitten kiva katsella lopun juhlaa tahraista sohvaa tai vaihtoehtoisesti repiä siitä päällinen koneeseen kesken juhlien.

Kolme kissaamme tekisi siitä selvää hetkessä...

Ja en muutenkaan pidä nahasta sisustuksessa, siinä on inhottava istuakin. En halunnut nahkasisustusta autoonikaan, yäk.

t.ap

Vierailija
22/31 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvää kangassohvasta. Että eipä se materiaalista ole kiinni. Ai niin, mutta siihenhän saa ostaa sen vaihtopäällisen. Kannattaa valkoisen sohvan kohdalla hankkia tukkukortti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikös se mies päättänyt siitä autosta ja samalla varmaan myös auton sisustuksesta?

olen sen sata kertaa ollut niin tyytyväinen, että meillä on (tummat) nahkasohvat! En missään tapauksessa huoli enää mitään muuta laatua, jos nuo täytyy vaihtaa. Eipä haittaa, jos vaikka juhlavierailta tippuu pala kakkua tai kahvia sohvalle, ei muuta kuin pyyhkäisy ja se siitä. Olisi siinä sitten kiva katsella lopun juhlaa tahraista sohvaa tai vaihtoehtoisesti repiä siitä päällinen koneeseen kesken juhlien.

Kolme kissaamme tekisi siitä selvää hetkessä... Ja en muutenkaan pidä nahasta sisustuksessa, siinä on inhottava istuakin. En halunnut nahkasisustusta autoonikaan, yäk. t.ap

Vierailija
24/31 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvää kangassohvasta. Että eipä se materiaalista ole kiinni. Ai niin, mutta siihenhän saa ostaa sen vaihtopäällisen. Kannattaa valkoisen sohvan kohdalla hankkia tukkukortti :)

kangassohvaamme koskeneet. Mutta appiukolla on nahkasohva......

t.ap

Vierailija
25/31 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen vaniljanvalkoinen, ei kirkkaanvalkoinen.

Lapsemme ovat 7- ja 4-vuotiaat eivätkä ole onnistuneet sohvaa pilaamaan.

Vauva- ja taaperoajat ollaan pidetty paksua peitettä istuintyynyjen päällä suojana, mutta enää ei erillisiä suojia pidetä eikä tuohon sotkuja ole tullut.

Lapsille ollaan opetettu alusta alkaen, että olohuoneessa ei syödä ja kädet pestään sotkuista (esim. suklaa) aina tarpeen tullen eikä lähdetä kulkemaan mihinkään sotkuisin sormin.

Sohvilla lapset saavat toki leikkiä ja kiipeillä ja niin tekevätkin päivittäin.

Vierailija
26/31 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikös se mies päättänyt siitä autosta ja samalla varmaan myös auton sisustuksesta?

Kolme kissaamme tekisi siitä selvää hetkessä... Ja en muutenkaan pidä nahasta sisustuksessa, siinä on inhottava istuakin. En halunnut nahkasisustusta autoonikaan, yäk. t.ap

mieheni tykkää nahasta vielä vähemmän kun minä. Ja tottahan hän on oman autonsa sisustuksen päättänyt. Meillä on molemmilla oma auto. Mieheni tosin ostaa renkaat minunkin autooni kuten sanoin, kun en niistä mitään ymmärrä.

t.ap

Vierailija
27/31 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei muulla lähde.

Vierailija
28/31 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule minkä väriset kissat sulla on, nimittäin jos ei oo vitivalkoiset niin saat olla joka päivä imuroimassa niitä valkoisia sohvia. Meillä oli valkoinen päälinen nojatuolissa ja voi elämä se oli karvaisen näköinen aina!

t. se kenellä stockholm-sohva (ja myös kaksi kissaa)

Vierailija
29/31 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että osta vaan. Päällinen on kuitenkin helppo pestä tai ostaa uusi päällinen, jos tuo väri onkin hankala. Jos sitä valkoista ei jaksam, voihan sen valkoisen laittaa kaappiin muutamaksi vuodeksi ja käyttää jonkin muun väristä päällistä ja kaivaa valkoinen taas esiin, kun lapset ovat kasvaneet. Tai vaikka juhliin. Saa kivasti vaihtelua sisustukseen helpolla.

Vierailija
30/31 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä maksan huonekalut. Silloin saan valita huonekalut mieleni mukaan.

Vierailija
31/31 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap on näitä pirttihirmuja. Itse sohvan väristä: en ostaisi valkoista. Olen samaa mieltä kuin yksi aiemmista kirjoittajista, että jos vaalean sohvan haluaa, ostaisin juuri esim. hiekan värisen. Puhtaassa valkoisessa näkyy aivan kaikki, pölystä lähtien. Ja vaikka päälliset ovatkin pestäviä, ei niitä joka viikko halua olla pesemässä. Ja siis itselläni on ollut aiemmin valkoinen sohva, mutta ei tule olemaan enää koskaan tulevaisuudessa.

ja miehellä ei siihen ole mitään sanomista? Eikö tuollaiset päätökset tehdä yleensä yhdessä eikä niin, että toinen jyrää mielipiteensä läpi toisen mielipidettä huomioimatta.

minä se olen myös se joka sitä sohvan päällistä pesee. t.ap

jos mies ei halua valkoista ja vaimo tummaa, niin sittenkö pitää ostaa hiekanvärinen. Tuo beige ei ole edes nätti beige, tiedän kun olen nähnyt tuttavani kodissa. Vaihtoi myöhemmin sen valkoiseen päälliseen, joka on huomattavasti paremman näköinen.