Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: luonnollisen vaalea iho vai rusketus?

Vierailija
26.06.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ruskettuminen vanhentaa ihoa?

Vierailija
2/7 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos ihotyyppi on sellainen, että se palaa helposti muttei päivity, niin parempi suojata sitä kunnolla. Ihosyöpäriski on meidän sukupolvellemme ihan todellinen. Päivettynyt iho on kaunis, mut ihan kunnon rusketuksesta voi olla jo monta mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalainen broileri-iho on aika karsea!

Vierailija
4/7 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rusketu ollenkaan, joten valitsen luonnollisen kalpean ihon vaikka sitä joku kauhistelisikin

Vierailija
5/7 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kalpea iho on kaunis

Vierailija
6/7 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huom: ei mikään kamala "Tukiainen rusketus", vaan sellainen kevyesti päivettyny iho on kaunis, ei "karrelle poltettu".

Kalpean vaalea iho on mielestäni ruma, tosin myönnän sen että gootti-lookin omaaville ihmisille sopii hyvin ja kuuluu heidän tyylinsä. Niin, ja myös adioille punapäille. Mutta jos ajatellaan ihan tavallista "Maijaa" tai "Mattia" niin kamalan näköistä on jo ihan kalpea iho.

Vierailija
7/7 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarkoitus verrata luonnollista ihoa ja jollakin vippaskonstilla hankittua rusketusta vaiko vaaleaa ja ylipäätään tummempaa ihonväriä? Mikä hiton kysymys tämä on?

No, minulla on töiden ja harrastusten vuoksi päivettyneet kasvot ja kädet. Muutoin iho on kohtalaisen kalpea. Lisäksi naamani on niin ruma, että viis minä teidän rusketusnäkemyksistänne. Elämässä on parempiakin asioita kuin kytätä pintaväriään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän