Kaupunkijuhannus vie mun hermot.
Asutaan kerrostalossa, ja viereisessä rivitalossa (samaa taloyhtiötä, pihat tosi lähekkäin, meidän parveke tonne rivitalolle päin) on yhteen asuntoon ahtautunut varmaan kymmenen aikuista kännäämään. Ne on kännänneet siellä keskiviikko-illasta asti, siis siinä pihallaan joka muistuttaa lähinnä terassia. Kännäävät ja möykkäävät siinä koko päivän, sitten lähtevät baariin, ja palaavat möykkäämään terassille n viiden aikaa yöllä. Ja jatkavat taas seuraavana päivänä. Porukka on white trash -jengiä, röökin ja viskin polttamalla äänellä naiset huutelee että v**u mä oon ollut kolkytvuotta pakkolomalla enkä enää mee töihin jne. Ihan karmeaa jengiä. Ite oon koko juhannuksen töissä, joten siitä syystä kökötän illat kotona (yksin, muut on mummolassa juhannksen vietossa). Hyi saasta että mua oksettaa. Eikö voi vuokrata jotain mökkiä jos haluaa tollain riekkua ja ryypätä koko juhannuksen???? Hyi yäk vielä toisen kerran. Oon taas niin ylpee itestäni, että oon ns. normaali ihminen.. ja kyllä, katon tollasia oikeesti ihan nenänvartta pitkin... Hyi yäk. Ja kyseessä ei oo mitkään vvo:n tai kaupungin talot, vaan ihan yksityisten ihmisten omistamia asuntoja. Ja ihan uusia vielä, ja melkoisen kalliita, ns. hyvällä alueella.
Kommentit (10)
ja sä kyyläät katkerana korppuna omalta parvekkeeltas... huvittavaa :=DDD
mutta vietettiin tässä taannoin vappua kaverin omakotitalossa Espoon uudella alueella. Ja terassilta viereisen omakotitalon seinään oli ehkä viisi metriä. Se viereisen talon äijä kävi ihan kuumana, kun röökin savu tuli heille sisään ja meteli häiritsi muutenkin.
Mitenhän tuo ap:n kuvailema tunnelma ei voisi tapahtua omakotitalossa. Ainakin pk-seudulla on tontit sen verran pieniä, että kyllä rääkyvän ämmän ääni kuuluu hyvin viereisillekin pihoille ja mieluummin mä partsilta tollasta näytelmää seuraisin kuin omalta pihalta.
naapurin roskaväen pippalot kuulu.
naapurin roskaväen pippalot kuulu.
Elämä on.
on ollut hyvin hiljaista! Lapset huutelivat päivällä leikkiessään kirkkistä, mutta siinä kaikki.
Eipä ole vaikeaa kuvitella millaiset tavat noilla naljailijoilla itselläänkin ilmeisesti on... Tai sitten niillä vaan on ollut niin hyvä tuuri, ettei ole sattunut kovasti viinaan menevää äänekästä aivot narikkaan- bilettäjäporukkaa naapurustoon.
Mua suoraan sanottuna kuvottaa tietynlainen suomalainen kännäysmeininki ja ei todellakaan tarvitse yhtään kyylätä (ei vois naapurusto sinänsä vähempää kiinnostaa) mutta kun eräänlaisia häiriköitä ei valitettavasti voi olla huomaamatta, kuten siis ap:lla. Ja se että _osa_ väestä on mitä on, ei tarkoita että koko alue olisi sitä samaa.
Joten ymmärrän ap:ta, koita kestää. :/ Eiköhän tuollaista menoa voisi jo poliisikin mennä rauhoittamaan?
en vielä tiedä onko noi bileet ympärivuotinen riesa.. Yhtenä torstai-iltana tässä ennen tätä juhannusbilesessiotaan bilettivät, silloin bileisiin kuului myös äänekäs sanallinen (muita ääni en ainakaan kuullut, muuten olisin soittanut poliisit) tappelu. Nyt onneksi olen tosiaan yksin kotona, ei tarvi 6 v:lle selitellä, mitä siellä tapahtuu, mutta jos toi tota on koko ajan, niin voi olla että lähdetään aika nopeesti pois.. Ja tää alue ei todellakaan ole mitään slummia, vaan ihan hyvää aluetta, talot uusia, osaa vielä rakennetaan, ja kovalla rahalla näitä tästä on ostettu. Muista lähellä olevista taloista eikä myöskään meidän talosta kuulu koskaan mitään muuta kuin normaalit elämän äänet, juurikin lasten leikki, naapurien juttelu pihassa, ovella jne jne, mutta tää yks talo tässä meidän parvekkeen vieressä pilaa (tai lähinnä yks asunto) nyt koko alueen maineen.
En vaan käsitä, etteikö aikuiset ihmiset vois lähtee jonnekin mökille, jos tollain haluaa ryypätä päiväkausia?? Eikö niitä hävetä oma käytöksensä sitten jälkeenpäin kun selviävät??? Ja kyllä tota vois ihan hyvä tapahtua myös omakotitaloalueella, ei kaikilla oo maatalon kokoisia tontteja...
-ap-
Siis nuo viestit 3, 5 ja 8.
Liekö sama ikävästi kommentoiva noissa joissakin muissakin ketjuissa? Mikähän sitä kaivertaa kun pitää niin inhottavasti vastailla muille, olis sitten vastaamatta kokonaan. Tai menisi nukkumaan, jospa olisi huomenna parempi olla ;)
juhannuksen ilmiö vaan jatkuuko koko kesän?
Koita kestää.