Teini soitti kaverinsa mökiltä
että tulkaa hakemaan pois, on kuulemma liikaa kännisiä siellä. Onneks ei ehditty vielä juhannuspöytään ja viinilasin ääreen, mies sitten lähti sitä hakemaan.
Kommentit (27)
vielä aikuisenakin. Jos mulla ei olisi muuta kyytiä ja minun olisi päästävä pois jostain ördäysmökiltä, niin voisin hyvin soittaa äidilleni tai isäpuolelleni että help, saisko kyydin. Samoin äiti voisi hyvin pyytää kyytiä ja usein olenkin häntä kuskannut ties minne. Läheisiä kuuluu auttaa! Ihme tyyppejä täällä, mielestäni ihan hakusessa vanhemmuus noilla mitäs läksi -huutelijoilla.
Sopivan syvälle silloin, kun kyseessä itseaiheutetut sotkut. Muuten saatte olla auttamassa sitä vielä 20v päästäkin.
Teilläkö hypitään teinin käskyjen mukaan? Lapsi oppii, että soitto kotiin ja aina isi auttaa.
Tai äiti... Sinäkö sitten sanoisit lapsellesi joskus, (en nyt oleta että sinulla on lapsia) että itsepä sinne halusit, olis pitäny arvata millaista siellä, kestä nyt oman valintasi seuraukset? Olen pahoillani että suhteesi omiin vanhempiisi on noin huono. Minullekin aikanaan vanhempani sanoivat että kotiin saa aina tulla takaisin. Siinä oli turvallinen mieli lähteä omille siivilleen. =)
Täällä on tapana aina sanoa lapsiaan huomioiville vanhemmille, että teilläkö lapsi määrää ja saa päättää, oli sitten kyse kesälomamatkan kohteesta tai aamupalasta. AV mamma ei yksinkertaisesti voi ottaa lapsen toivetta huomioon, koska se vie vanhemmalta auktoriteetin. :-)
Toinen on se, joka ulvoo pahaa oloaan, kun koko maailma ei palvokaan hänen muksuaan. Jotenkin epäilen, että molemmat tyypit voivat jopa elää samaan aikaan samoissa nahoissa. Av-mamma arvatenkin arpoo asenteensa periaatteella niin tai näin, aina väärin päin.
Saat olla ylpeä lapsestasi.
tuo kun kuitenkin siellä pitäisi olla kaverin vanhemmat mukana että nekö siellä nyt sitten on epämiellyttävästi kännissä vai mitä teini tarkoitti. No, se selviää sitten kun tyttö tulee kotiin.
Sopivan syvälle silloin, kun kyseessä itseaiheutetut sotkut.
Muuten saatte olla auttamassa sitä vielä 20v päästäkin.
hän on vaan kavereidensa kanssa yhden kaverin vanhempien vapaa-ajanasunnolla meren rannalla ja soitti ja ilmoitti että liikaa kännisiä, haluaa kotiin. Ei siis (tiettävästi) ole itse juonut mitään, mutta kuten edellisessä viestissä sanoin, niin eiköhän selvyys saada kun tulee kotiin. Puhelimessa oli isälleen sanonut että liikaa kännisiä, hän ei tykkää olla ja haluaa kotiin.
Jos joutuisi viettämään träsh porukan kanssa koko jussin. Saattaisi seuraavana jussina olla paljon paremmassa seurassa.
Valitsi itse seuransa.
mitä siinä louskutatte. Olisin itse ainakin ylpeä, jos lapseni toimisi noin.
Jos joutuisi viettämään träsh porukan kanssa koko jussin. Saattaisi seuraavana jussina olla paljon paremmassa seurassa. Valitsi itse seuransa.
Hyvä tyttö, kun soitti!
Jos joutuisi viettämään träsh porukan kanssa koko jussin. Saattaisi seuraavana jussina olla paljon paremmassa seurassa. Valitsi itse seuransa.
Vaikuttaa siltä, että ap:n lapsella on järki päässään. Ei halua olla kännisten kanssa juhannusta ja itsellä ei ole tarvetta vetää juhannuskännejä. Ilman muuta lapsi haetaan pois. Eihän tuollaista tarvitse kenenkään sietää. Toisekseen vaikka kuinka tuntisi jonkin porukan, niin koskaan ei voi tietää minkälaisia toilailijoita ovat kännätessään.
Sinulla ilmiselvästi kasvun paikka. Vai oletko juhannuksen yksin, koneen ääressä?
katselemaan kun vanhemmat lipittää viiniä juhannuspöydässä.
Hienoa, että soitti hakemaan pois. Mitä sitä turhaan pilaamaan juhannustaan känniläisten kanssa.
Lapsi oppii, että soitto kotiin ja aina isi auttaa.
Vaikuttaa siltä, että ap:n lapsella on järki päässään. Ei halua olla kännisten kanssa juhannusta ja itsellä ei ole tarvetta vetää juhannuskännejä. Ilman muuta lapsi haetaan pois. Eihän tuollaista tarvitse kenenkään sietää. Toisekseen vaikka kuinka tuntisi jonkin porukan, niin koskaan ei voi tietää minkälaisia toilailijoita ovat kännätessään.
Sinulla ilmiselvästi kasvun paikka. Vai oletko juhannuksen yksin, koneen ääressä?
...näyttää haluavansa jotain muuta kuin "vallitseva kulttuuri"
katselemaan kun vanhemmat lipittää viiniä juhannuspöydässä.
Kerronpa sinulle salaisuuden. Istu tukevasti, ettet tipahda kun yllätys tulee: Viiniä voi todellakin juoda vain lasillisen tai kaksi, ei ole mikään pakko ördätä!
Ja tuskinpa tyttö on kotonaan moista edes nähnyt, kun ei kerran viihdy ördäävässä seurassa. Näköjään on niin, että teini saa nykyään haukut ventovieraalta, olipa sitten millainen tahansa. Sääli, sillä ap:llä näyttää olevan todella fiksu nuori nainen kasvamassa.
soita kotiin. ihan varmasti autamme.
Ikävää, jos sulla ei ole ollut niin hyvät välit omiin vanhempiisi. Mulla oli aikoinaan aina turvallinen olo tuossa suhteessa, oli ongelma mikä vaan, aina voi omiiin vanhempiin turvata.
Kotiin saa aina tulla.
Tämän muistan vieläkin 15vuoden jälkeenkin ja saman haluan opettaa myös lapsilleni.
toisen ketjun, jossa kertoi kuinka kävi.