Mitä jos veisin päiväkotiin hoitajille suklaata?
Kommentit (7)
Lahjan onkin hyvä olla pois kulutettavaa. Kuten juuri suklaa. Ja jos ei itse satu pitämään niin varmaan lähipiiristä joku löytyy jolle voi tarjoilla.
Vie vaan. Niin minäkin olen tehnnyt monena vuonna. Äitini opettja ja sanoi minulle, että älä vaan vie mitään krääsää sitä on kaapit väärällään. Suklaata on esim. kiva maistella kahvitauolla tai jos ei voi syödä niin antaa eteenpäin tai syöttää perheenjäsenille.
jos ei ole suklaan ystävä niin sen paketin voi viedä vaikka pk:n kahvihuoneeseen tai antaa eteenpäin.
Itse koitan aina antaa sellaisia lahjoja, että jos niitä ei itse tykkää käyttää niin ne voi helposti delegoida eteenpäin. Mun vakiolahja on kauteen sopivia servettejä pari pakettia nätisti pakattuna, pieni ja simppeli kiitos ja tietääkseni kaikki käyttävät servettejä tai ainakin voivat niitä lahjoittaa eteenpäin kylässä käydessään? Tänä vuonna esikoinen lopetti eskarin, eskarin opeille ja hoitajille ostin patakintaat ja laput ajatuksella että jos ei miellytä niin nekin voi aivan varmasti antaa eteenpäin lahjaksi jollekin muulle.
Se on aika nättikin, joten kiva viedä.
olisko susta sitten parempi viedä porkkanatikkuja ja jumppakuminauha?
Eikös lahjaksi nimenomaan ole tapana antaa jotain puhtaan hupaisaa, tarpeetonta ja miellummin vaikka epäterveellistä kuin nippttavaa?
Ja joo, musta siis on oikein hyvä lahja.
simppelin kukan ja erilaisia herkkuja (keksejä, suklaata, pähkinöitä, myslipatukoita ja kuivattuja hedelmiä) korillisen kahvihuoneeseen. En tiedä mitä pitivät, ainakin kiittelivät eikä kukaan valittanut ;). Valitsin noita vähän terveellisempitä tai ainakin siltä tuntuvia siksi, jos joku ei halua tai voi syödä suklaata. Rajhaa meni pari kolme kymppiä.
Siis ostaisin niitä suklaapaketteja, geishaa, fazerinaa ja ihan sinistä suklaata?
Onko liian epäterveellistä? Kun ei ole enempää laittaa kuin 20 euroa ja katselin kaupassa että sillä saisi jo viisikin rasiaa. Ihan sellaisessa kauniissa paperipussissa veisin.