Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sukset ristiin kaveriperheen kanssa:(

Vierailija
25.06.2010 |

Meille tosi läheiset ystävät he ja heidän lapsena.

Olimme sopineet juhannuksen vietosta että jomman kumman kotona vietetään yhdessä koko poppoo.

Me sit sanottiin ettei sukulaismökille tulla tällä kertaa kun ollaan sovittu ystävien kanssa.

Sitten ystäville tarjoutui mahdollisuus että heidän lapset meneekin hoitoon ja tehtäisiin siinä jotain aikuisten kesken.. Kuulemma meidän lapset pääsis samalle hoitajalle. Kyseessä aika villejä ja yhteensä näitä olisi sitten neljä villikkoa. Sanoin siihen että kun tiesin miehenki kannan että juhannukset ja uudet vuodet ollaan lapsien kanssa muulloin voivatkin olla hoidossa ja aikuisten kesken jotain, mutta juuri näistä juhannuksista ja muista jää ne muistot lapsillekkin ja itsestäkin on ihanaa että lapset mukana juhlistamassa. Sanoin siis että kattellaan ja suunnitellaan... Noh mokasin itsekkin oli sovittu että soittelen siitä miten tehdään mutta soitin vasta eilen aamupäivästä kun piti edellisenä(olin edellinen päivä reissussa yöhön asti) Kyselin mitäs ostan kaupasta kun lähden juhannusosostoja tekemään. Kaverini sanoi että he tekivät kuten itse halusivat ja lapsensa menevät jo neljältä hoitoon ja seuraavan päivään asti, koska meistä ei kuulunut mitään niin päättivät niin. Itse sitten sanoin, että no me varmaan sitten lähdetään mökille kun siellä sitten meidän lapsillekkin seuraa juhannuksena... nämä kaverit ois tulleet meille kyllä yhdeksän aikaa iltaa istumaan kun heillä illaksi aikuisten ohjelmaa eka... tosi kurja olo, koska oikeasti läheisimmät ystävät ja en haluaisi et nyt meni välit tälläisen takia. Olen pyytänyt anteeksi kun en soittanut silloin päivää aiemmin kuten piti. harmittaa... Mutta ehkä tilanne oisi ollu eri jos meillä olisi ollut omasta takaa hoitaja lapsillemme, mutta meillä kaikki mahdolliset siellä mökillä ja meillä kyllä aina lapset uudet vuodet ja muut juhlajutut ja aikuisten illat sitten erikseen.. mutta toivottvasti tästä nyt selvittäis koska pitkä ystävyys takana, siellä vaan tunnutaan olevan kovin näreissään ja ei kuulemma yhdessä suunnitella mitään varmaan enää...:(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän kotona. Teille ei käynyt kun heillä ei ole lapsia mukana.

Sinä pohdit tätä vauvapalstalla, kaverisi suuttui sinulle juhannussuunnitelmiensa pilaamisesta.

Kuulostatte ah, niin mukavalta porukalta kaikki! :D

(aivan ihme periaatteita juhannuksesta ja joulusta!)

Vierailija
22/23 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(aivan ihme periaatteita juhannuksesta ja joulusta!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen perhe siis odotteli että SINÄ soitat. Et soittanut. He sitten tekivät omat suunitelmat.

Missä siinä on ongelma??

Eli jos minä olisin ollut tämä ystäväperhe, niin en minäkään olisi jäänyt odottelemaan jospa soitat tai et, vaan olisin tehnyt sitten toisia suunitelmia.