Uskotteko jos joku sanoo, että on kuvitellut sinun olevan 10 v oikeata ikääsi nuorempi?
Yksi ventovieras nainen sanoi tässä yhtenä päivänä kerrostalon pihalla olevalla grillillä, että hän taitaa ollakin porukan vanhin. Paljastui, että hän oli 5 v mua nuorempi, ja hän oli kuvitellut mun olevan päinvastoin 5 v häntä itseään nuorempi. Ei kai voi olla totta. Omasta mielestäni olen ihan ikäiseni näköinen.
Kommentit (23)
tulee aina ilmi tavalla tai toisella!:)
Muutama esim. Olin 17-vuotias kun vastaani käveli "mummu" koiraa taluttaen. Hän pysähtyi ja alkoi juttelemaan minulle ja kysyi, että oletkos asunut pikkutyttönä X:ssa? Vastasin, että kyllä olen, niin se "mummu" sanoi, että no kyllä hän heti minut tunnistikin kun olin kuulemma juuri samannäköinen kuin silloin 3-vuotiaana!;D:/ No menin kotiin ja kysyin äidiltäni, että asuiko meillä naapurissa silloin sen ja sen niminen nainen ja äiti sanoi että kyllä asui eli ihan oikeasti tuo "mummu" tunnisti mut melkein 15 vuoden päästä HETI kun näki!
Toinen juttu oli kun yritin päästä omien häideni jatkoille (olin 20v), niin en päässyt ennenkuin näytin henkkarini;D Ja tuo sama jatkui niin alkossa kuin ravintoloissakin vielä seuraavat 10 vuotta:/ AINA kysyttiin paperit ennenkuin pääsin sisään...se oli jo kaveripiirissä ihan jokakertainen "vitsi" että multa kysytään taas kumminkin paperit:)
No nykyään kaikki n. 10 vuotta minua nuoremmat kuvittelevat, että olen samanikäinen heidän kanssaan....kunnes kuulevat, että minulla on vanhempiakin lapsia:) Sitten he hyvin varovaisesti kyselevät, että minkä ikäisenä olen saanut esikoisen jne;D No olin jo ihan 23-vuotias tuolloin...en siis edes teiniäiti;)
Ehkäpä minua pidetään nuorempana ihan senkin takia, että minulla on suurperhe ja esikoisen ja kuiopuksen välillä on ikäeroa melkein 18 vuotta:) Ne jotka tuntevat minut vain noiden nuorempien lasten kautta, kuvittelevat siis että olen heidän ikäluokkaansa kun heilläkin on samanikäiset lapset...ja oikeasti olenkin sitten sen reilut 10 vuotta vanhempi;D
No ihan kiva noin päin näin 43-vuotiaana!:)
Sitten ihmetellään että no onpas sinulla nuoren naisen ääni kun kerron olevani itse se äiti!;)
niin, että ensimmäinen "ovimyyjä" kysyi minulta, onko äiti kotona. Myöhemmin toinen mietti hetken aikaa ja kysyi, että oletkos talon nuorisoa vai kenties emäntä?
Ja olen 30v ja kolmen lapsen äiti. Naapurikin oli kysynyt mieheltäni (kun olimme asuneet tässä pari vuotta), että "oletkos sinä se, jolla on se nuori vaimo".
Ihan kiva :) Mutta papereita multa ei ole kyllä kysytty missään herran aikoihin.