Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni tunnusti käyneensä maksullisella naisella

Vierailija
25.06.2010 |

tuli viime yönä humalassa kotiin ja tunnusti. oli kuulemma maksanut 70€. se on ainut asia mikä jäi siitä mieleen. oon ihan sekaisin enkä oo saanut nukuttua koko yönä. mitä tehdä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miehesi osoitti selkeää suoraselkäisyyttä kun uskalsi heti tuosta ilmoittaa - varmaan sillä on pahempi morkkis kun sulla ... ajattele niin, että tämä voisi olla sille opetus jonka jälkee hän osaa kunnioittaa parosuhdettanne entistä enemmän! nyt teillä on "vastamäki" ja juuri siinä punnitaan parisuhteen laatu - tätähän vihkikaavassakin luvataan ... uskon että pystytte tästä selviämään

vaan haluaa rakastella thaikkutyttöä. Kyllä kumppanin uskottomuus on jotain muuta kuin koettelemus liitolle, sillä se on tahallinen, tarkoituksellinen ja tahdonalainen asia. Jos ei tahdo rakastaa puolisoaan niin liitosta on pohja pois.

Enkä ymmärrä sitä, miksi mahdollisesti tautisen miehen kanssa pitäisi nyt sekstailla edes kumin kanssa. Paineita purkaneen miehen tulee oivaltaa, että ihan joka rakoon ei kannata keppiä tunkea ilman seurauksia.

Vierailija
42/44 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yritän parhaani mukaan unohtaa ja antaa anteeksi. mutta jos enää menee toista kertaa tällaista temppua tekemään niin en voi uskoa että katselisin häntä enää sekunttiakaan. vaikka mies teki tosi paskamaisen tempun niin arvostan sitä että hän itse tunnusti, enkä esim. kuullut sitä jotain muuta kautta. jos mies ei olisi tunnustanut itse niin tuskin olisin antanut anteeksi vaikka rakastankin häntä suuresti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on käynyt kiinalaisissa huorissa. Mikäs siinä, ei ole multa pois.

Vierailija
44/44 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta te lortot ette sitä tajua. Huorissa käynti on meille suomalais miehille samanlainen itsestään selvyys kuin teille naisille kuukautiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän