Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni tunnusti käyneensä maksullisella naisella

Vierailija
25.06.2010 |

tuli viime yönä humalassa kotiin ja tunnusti. oli kuulemma maksanut 70€. se on ainut asia mikä jäi siitä mieleen. oon ihan sekaisin enkä oo saanut nukuttua koko yönä. mitä tehdä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä on noin kerran viikossa. en tiedä onko se liian vähän, mutta itsestä ainakin tuntuu sopivalta määrältä. mies tekee niin paljon töitä että ei sekään "jaksa" enää töiden jälkeen joka päivä rakastella. tavallaan olen helpottunut että meni purkamaan paineensa tollaiseen "koneeseen" eikä esim.iskenyt baarista jotain toista naista ja alkanut salasuhteeseen tämän kanssa. silti olen nyt tosi onneton mutta luulen että tulemme jossain vaiheessa pääsemään tämän yli. mutta aikaa se vie

ap

Vierailija
22/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella vähän. Eipä ole ihme jos meni maksullisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukkaa ja timmiä, eikä mitään löysälorttoa.

ole onnellinen miehesi puolesta.

Vierailija
24/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekevät ihan mitä vain riippumatta siitä minkälainen ihminen tai kuka siellä kotona on.

Älä anna miehesi syyllistää ap itseäsi tästä täysin typerästä ja väärästä valinnasta. Hän teki valinnan, johon et voinut vaikuttaa, josta et voinut päättää. Nyt miehesi täytyy elää tämän valinnan tuomien seurausten kanssa.

Sukupuolitestit ennen kuin annat miehesi tulla edes samaan sänkyyn. Minä varmaan kieltäisin jo saunomisenkin omilla lauteillani.

Toivon, että sinulla on suurempi ja armeliaampi sydän kuin itselläni. Mieheni mielestä oli aivan normaalia käydä maksullisissa. Kaikkihan niin tekivät. Ainakin kaikki hänen eronneet, eroamassa olevat tj ja muut business ystävät. Seura teki kaltaisekseen.

Minä en osaa ajatella kuin että nämä huorat ovat aina jonkun tyttäriä, ehkä jonkun äitejä, sisaria. Osahan varmasti tekee työtä ihan omasta vapaasta halustaan ja innoissaan - veikkaan kuitenkin että valtaosa ei. Se on tapa hankkia rahaa ja aina tulee olemaan miehiä, jotka käyttävät toisia hyväksi. En voi kunnitoittaa tällaista ihmistä.

Mutta älä hetkeäkään kuvittele, että sinä olit häntä huoriin työntämässä. Se oli ihan hänen oma päätöksensä. Sama kuin sanoisi pahoinpidellylle naiselle, että mitäs kerjäsit verta nenästä.

Vierailija
25/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä miesten vastauksia. Jos jatkatte vielä liittoanne, jakakaa kotityöt tasaisemmin, niin sinä jaksat seksiä useammin ja miehesi harvemmin eli tasoihin menee. Mutta muista ne tautitestit! Sitä paitsi kerran viikossa on tutkimustenkin mukaan ihan normaalia.

Vierailija
26/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(pois lukien tietenkin teinit, narkkarit ja väkivallan uhrit). Ulkomaiset ovat suurin osa huorana olosuhteiden pakosta. Minusta vastenmielistä toisen hädänalaisena olevan ihmisen hyväksikäytö.

Vierailija
27/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että selviät ja selviätte tästä, minusta ei olisi noin nopeasti positiivisia ajattelemaan.

Eihän vaan ole niin, että mitenkään kynnysmattona elät?

Vierailija
28/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään ollaan juteltu asiasta enemmän, mutta mies ei osannut sen tarkemmin selittää syytä vaikka sitä utelin. mies sanoi myös että kaikki sen työkaveritkin on käynyt huorissa. sitten sanoin että senkö takia hänenkin piti kokeilla kun kaikki muutkin on niin tehnyt. ei kuulemma ollut siinä se syy. ahdistaa, mutta uskon että elämä voittaa kuitenkin lopulta :)

ap

Vierailija
29/44 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ja rakkaus samoja asioita ole. Jos mies on hyvä isä ja mukava ja yhdessä pyyhkii hyvin ja miestä rakastaa ja rakkautta saa takaisin, niin miksi pitäisi dumpata mies horolla käymisen takia?

Hänhän on virheensä tunnustanut ja katuvainen. Pitäisikö lapsilta riistää perhe oman ylpeyden takia?

Mikä ihme tarve ihmisillä on toisensa tyystin omistaa? Eri juttu olisi se jos pyörittää suhdetta sivussa toisen naisen kanssa, siinä on tunteita pelissä, toisin kuin kännipanossa huoran kanssa.

Kannattaa toki jutella miehen kanssa että mitä sellaiset paineet ovat mitä horon luona täytyy purkaa, ja jos niistä vaikka tulevaisuudessa keskustelisi vaimon kanssa ja hoitaisi asiat siten, niin ei tarvitsisi kupan pelossa elellä.

Vierailija
30/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin mäkeen tollasen miehen.

Vierailija
31/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kuulemma thaimaalainen. ja piti vaan päästä "purkamaan paineet"

ap

Vierailija
32/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo nyt niin pahalta kuulosta.

Vierailija
33/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin saat sukupuolitaudit testattua mieheltä. Hivissä menee muutama kuukausi, jotta saat varman tiedon..onneksi olkoon!

Vierailija
34/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso ohjeet pyllykirjasta http://www.pyllykirja.fi

Vierailija
35/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuostahan joku kiero mies saa taas syyn käydä huoralla kun ei kotona saa.

Vierailija
36/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hirveää väkivaltaa.

Toivon että miehesi sinun kannustuksella uskaltaa käydä purkamasa paineensa usemminkin maksullisilla.

Sehän säästää sinua kovasti iljettävältä seksiltä, joten kyse on puhtaasti win win situation.

Eikä tauteja kannata sen enempää pelätä, kun käyttä kumia. Jos joka kerran pitä olla åari kuuakutta "selibaatissa" niin ette saa ikinä yhhteistä seksiä.

Vierailija
37/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miehesi osoitti selkeää suoraselkäisyyttä kun uskalsi heti tuosta ilmoittaa - varmaan sillä on pahempi morkkis kun sulla ... ajattele niin, että tämä voisi olla sille opetus jonka jälkee hän osaa kunnioittaa parosuhdettanne entistä enemmän!

nyt teillä on "vastamäki" ja juuri siinä punnitaan parisuhteen laatu - tätähän vihkikaavassakin luvataan ... uskon että pystytte tästä selviämään

Vierailija
38/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu kyllä sellaisiin vastamäkiin, että itselleni ei olisi vihkiluvasta enää mitään apua. Jos itse tulisin mieheni herättämäksi tuollaisella tavalla, epäilisin ensin, että lienee jonkin aineen vaikutuksen alaisena ja hallusinoi. Mutta jos olisikin totta, niin ei olisi enää paluuta entiseen. Tuntuisi, etten edes tunne tätä miestä, joka tällaista tekee.

Hirveän typeriä kommentteja tässä ketjussa kyllä muutamalla vastaajalla, lienevät itse huorissakäyviä miehiä.

Vierailija
39/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppo langeta uudelleenkin jos lankeaa kerran. Ja kuka vaan voi vedota siihen, ettei saa kotona tarpeeksi seksiä, toisen tarpeita kun ei voi tietää, jos niistä ei puhu. Joku kaipaisi joka päivä, joku kerran kuukaudessa.

Vierailija
40/44 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiin on korkea. Kun sen kerran ylittää niin seuraava kerta on helpompi. Mies huomaa helpon tavan saada seksiä ilman perään soittelevaa naista, kunhan rahaa riittää.

En itse voisi kunnioittaa tuollaista miestä.

Pettämistähän tuokin on. Kerran pettää jne....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan