Vanhoillislestadiolaiset. Sekä useat entiset sellaiset joko ystävien tai nostalgian takia.
Itse olen 32- vuotias ja yhdet suviseurat on jääneet käymättä :) ilamn muuta sinne mennään, lapsetkin odottaa tosi paljon. Meille erittäin tärkeä tapahtuma kesässä.
Vanhoillislestadiolaiset. Sekä useat entiset sellaiset joko ystävien tai nostalgian takia.
Itse olen 32- vuotias ja yhdet suviseurat on jääneet käymättä :) ilamn muuta sinne mennään, lapsetkin odottaa tosi paljon. Meille erittäin tärkeä tapahtuma kesässä.