Oma vauva puri omaa koiraa!
Olin sohvalla koiran (8v) kanssa ja vauvani 3kk tuli siihen ja yht´äkkiä hyökkäsi koirani kimppuun! Koiralle ei onneksi käynyt kovin pahasti; Toinen korva lerputtaa melkein irtonaisena ja hännästä puuttuu n. puolet, mutta eläinlääkäriä ei onneksi tarvita.
Miten saisin vauvan hyväksymään koirani? Olisiko kenelläkään mitään hyviä vinkkejä?
:`(
Kommentit (15)
Vauvat on arvaamattomia ja et voi ottaa sitä riskiä, että puree koiraasi uudestaan, tai vetää hännästä. Liian vaarallista..
meilläkin on 3kk vauvat osannu ite tulla luokse.
Koittakaa nyt tajuta että mä en haluis luopua vauvasta ja viedä sitä piikille! Mutta toisaalta koira on ollut meillä vasta 8v ja on rakas perheenjäsen. Miehen vein piikille viikko sitten. Lisää "niksejä" joilla saan vauvan hyväksymään koirani? Yritän ottaa vauvan huomioon kun olen koiran kanssa, annan nameja ja rapsutuksia.
ap
Miten päätit toimia vauvan kanssa?
toinen näyttää niin kauhealta, että vauvakin sen tajuaa, että tappaa se pitää
Hauska läppä kyl =) Meillä tosin vauva ihan oikeasti puree koiraa, jos koira tunkee liian liki. Tuo kun puree kaikkea minkä saa suuhunsa... Tässä tosin ei ole mitään ongelmaa, eihän vauvaa jätetä koirien kanssa ilman vahtimista.
Mies murisi koiralle ja päätin sitten ottaa varmanpäälle ja viedä tämän piikille. Onneksi ko toimenpiteen tehnyt lääkäri oli hyvin ymmärtäväinen ja myös samaa mieltä siitä ettei koiraa uhkaava miestä voi pitää ja tuskin olisi löytynyt uutta kotiakaan.
ap
ja taas tuli monta vuotta elinaikaa lisää ja vatsalihakset voimistui.
KIITOS!
stana...