Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä hitto yhdessä naisessa on ku kaikki miehet lankeaa sen jalkojen eteen?

Vierailija
24.06.2010 |

Se tuntuu saavan kaikki miehet? Sil on pienet tihrusilmät, viivahuulet, ylimääräisiä kiloja on enemmän kuin muille jakaa, sil on takkuinen ja huonokuntoinen tukka... mutta silti se on samalla maailman hyväsydämisin ihminen...

Ja ei en ole kateellinen, sitä korttia täällä kuitenkin yritetään tyrkyttää mulle... mietin vaan että mitä jotain naisessa on jolla vientiä riittää "tietyissä piireissä" mutta ei silti ulkoisesti ole mikään prinsessa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pieni ja pullero. Arkisesti puettu, ei laitettu, lyhyt maantienvärinen tukka ja pullonpohjalasit päässä. Silti tämä nainen saa aina HYVÄNNÄKÖISIÄ ja urheilullisia miehiä. Hämmentävää... Mutta se on se persoona. Ei kukaan häntä baarista iske vaan tutustuu niihin miehiin aina muuta kautta ja miehet sitten lankeavat, kun tutustuvat häneen. On todella älykäs, käsittämättömän hauska, verbaalinen, naisellinen ja osaa vaan kiehtoa. Upea persoona ja hiukan salaperäinenkin vekkuliudessaan.

Vierailija
42/42 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkittikö toi ap:n mun kuvankin? Etunimi alkaa j:lla ja muutkin osuu?

Ap:lle: luulen että suosioni salaisuus on se, että olen oikeasti iloinen ja avoin ihminen, en mikään koppava nyrppä. Mutkaton ja hauska. Ja pidän oikeasti seksistä ja miehet vaistoaa sen. Mun kanssa on helppo olla muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla