Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vyöhyketerapeutti vastaa hetken kysymyksiin.

Vierailija
30.08.2010 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voisiko tytön keskittymisvaikeuksiin olla apua vyöhyketerapiasta? Ei ole ylivilkas, vaan "haaveilija" ja sosiaalisesti lahjakas.

Vierailija
2/16 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko niihin apua??? mulla tosi vaikeet pms oireet, nyt syön niihin mielialalääkkeitä syklisesti. Mutta mielummin hoidattaisin oireet muuten pois ku lääkkeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti vyöhyketerapian auttavan lapsettomuuteen?

Vierailija
4/16 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyöhyketerapia tosiaan vauvan koliikkiin ja minkälaisen sarjan sitä pitää ottaa, ennen kuin vaikutusta. Entä hinta?

Vierailija
5/16 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti vyöhyketerapian auttavan lapsettomuuteen?

Meillä ainakin - tulin vuoden yrittämisen jälkeen raskaaksi kun olin käynyt vyöhyketerapiassa.

Vierailija
6/16 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin - tulin vuoden yrittämisen jälkeen raskaaksi kun olin käynyt vyöhyketerapiassa.

Kerrotko vielä minkälaisilla kiertopäivillä kävit ja raskauduitko samasta kierrosta? Mulla jälleen uusi kierto alkanut, ajattelin jossain vaiheessa tätä kiertoa käydä, mutta onkohan päivillä väliä...?

Vierailija
7/16 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä silloin on mahtanut tapahtua hänelle tunnemielessä?

Oma lapseni sai apua rauhattomuuteen vyöhyketerapiasta. Ja kyseessä siis moderni vyöhyketerapia, ei klassinen vyöhyketerapia.Lasten hoitamisessa on vaan se, että samalla kannattaa hoitaa myös vanhempaa. Se, että olen itse käynyt opiskeluaikana läpi omia juttujani, on vaikuttanut myös lapsiini. (Rennompi äiti -> tyytyväisemmät lapset).

Uskon että kannattaa kokeilla tytölle vyöhyketerapiaa.

Vierailija
8/16 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on ollut samanlainen aina :) Ajattelin että kasvaessaan ei haahuilisi enää niin paljon, mutta aina vain on ongelmia. Ei osaa keskittyä tehtäviin, keksii aina jotain muuta ajateltavaa kuin sen hetkisen tärkeämmän (ja tylsemmän) jutun. Sen takia läksyjen teko, pukeminen, siivoaminen jne. on todella hidasta. Häntä pitää välillä muistuttaa monta kertaa kulloisestakin meneillään olevasta hommasta. Se on ikävää, kun sitten välillä tyttö itsekin itkee, että taas hän oli luokan hitain jossain tehtävässä :(

Vierailija
9/16 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muistanut koko vaivaa ennekuin kysyit. Meillä äiti muuttui hirviöksi aina kerran kuussa, mut se loppui kyllä jo aikaa sitten.

Suosittelen erityisesti kokeilemaan psykologista vyöhyketerapiaa. PMs-oireisiin liittyy usein ihmissuhdestressi, läheisriippuvuus, läheisen kuolema tai mikä tahansa hylätyksi tuleminen. Vaiva poistuu, kun sen taustalla oleva ongelma on käsitelty.

Tuo psykologinen vyöhyketerapia on siis kehoterapiaa, jossa hoidetaan koko kehoa (samoin kuin modernissakin). Kohtaamattomat tunteet sairastuttavat.

Vierailija
10/16 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Sari Tammisella on "vyöhyketerapia-vauva".

Vierailija
11/16 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti on synnytyksen jälkeen ylirasittunut ja voimaton, ei vauva koe hoito- ja imetystilanteista turvallisina, vaan imee itseensä turvattomuuden ja ahdistuksen ja lapsesta tulee itkuinen.

Itse opetan yleensä vauvojen äidit hoitamaan itse lastaan, jos kyseessä vain vauva, joka tarvitsee hoitoa. Auttaa nopeasti, pari kolme kertaa yleensä riittä. Hinnoista en osaa sanoa, kun eri terapeuteilla on erilaiset hinnoittelupolitiikat.

Vierailija
12/16 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuisuuden syitä voi olla muitakin kuin koliikki, esim. nopea synnytys tai imukuppisynnytys. Niissä saattaa olla apua tulla ihan yhdestä kerrasta. Ja vielä korostan, että puhun nyt modernista vyöhyketerapiasta, en pelkästä klassisesta, jossa hoidetaan vain jalkaterästä.

Vierailija
13/16 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mm. vanhoillislestaadiolaisen vyöhyketerapeutin.

Vierailija
14/16 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nuo ihmisten jalat inhota. Jos on jotain ihottumaa tms. niin käytän hanskoja hoitaessani.

Vierailija
15/16 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi hyvin hoitaa mm.rauhattomuutta ja hermostuneisuutta. Vyöhyketerapia on ns. tasapainottavaa hoitoa ja sen avulla kehoa voi hoitaa niin, että kehossa olevat jännitykset saadaan purettua ja ns. läsnäoleminen helpottuu ja siis keskittyminen myös.

Vierailija
16/16 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyöhyketerapeutti päättää